Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Vrijdag 14 februari 2020

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. Ik ben al om kwart voor vijf opgestaan.
(lag er al om kwart voor negen in)
Ik luister nu al een uur naar zachte harpmuziek.

bewerkt door Roberto

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. Laatste dagje werken en dan 11 dagen vakantie, heerlijk. Ik denk dat ik vanmiddag lekker vroeg naar huis ga! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen . Nog 2 nachtjes slapen.

Hele dag repeteren vandaag. Mijn werk fijn kunnen afronden gisteren.

@fleurtjeMijn ouders puzzelden ook vaak. Nu hebben wij een paar van mijn moeder overgenomen van 500 stukjes. Ook prima. Man en dochter vinden het leuk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goeimorgen,

Fijn Bolletje...hmmm....dat werkt dus ook andersom...:blush:

Zo maar eens naar mijn meditatieplek...één van de dingen die mij helpen om in de dag wat meer rust te ervaren.

Goeie dag allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen
Ik ben er ook weer klaar voor vandaag; goed ontbeten met een glas kiwi/spinazie-smoothie erbij 
Eerst naar een overleg nog tot 10.30uur en daarna meteen door voor weer eens een uurtje sporten.
Afgelopen week liep ik met veel spierpijn na weekendje ‘wandelen’ (klimmen en klauteren) in Luxemburg., dus ik heb mijn benen maar even rust gegund. 

Fijne dag !

bewerkt door Vol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,  vrijdag alweer.  Zo rondje met de hondjes en zoon Weg brengen naar dagbesteding.  Daarna sporten , douchen en vanmiddag naar mijn vrijwilligerswerk.  Vandaag alles voor de helft . Na carnaval nieuwe zomercollectie.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Vandaag boodschappen en het huis even doorwerken. 
Maar eerst een bakje. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Puzzelen leuk, ja? Nou ik wordt er niet rustig van, integendeel.
Het is maar wat je leuk vind. Dan heb je duizend van die door elkaar gehutselde stukjes, dus dat is een hele grote puzzel die af moet en maar zoeken waar nou net dat ene stukje ligt en dan past die niet, en dan past die ook al niet en die niet..hoe krijg je dat grote ding ooit af? Simpel; in de kliko ermee!

Heb ik ook eens gedaan met schilderen op van die nummertjes. Ik geraakte bezeten van dat ding! Hups, weg ermee!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb jij echt 30 van die dingen @GewoonDoen? Wat is daar de bedoeling van, moeten die allemaal nog in elkaar gepuzzeld worden en dan, waar moet je ermee naartoe?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeh ja, Valentijnsdag. Toen mijn lief vanochtend nog sliep heb ik rozenblaadjes die gedrenkt waren in haar lievelingsparfum op en rond het bed gestrooid. Vervolgens, op de rand van het bed gezeten, tokkelend op mijn gitaar een teder lied voor haar gezongen terwijl ik zachtjes door haar haar streek. Ze werd wakker met tranen in haar ogen.

Nee hoor, gekkigheid. Ik vind Valentijnsdag eigenlijk commerciële onzin. Ik ben wel romantisch en attent geloof ik, maar ik doe dat liever spontaan, op een zelfgekozen moment, en niet op de dag waarop men alle winkels heeft volgezet met van die lelijke kado's met hartjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goedemorgen allen. 

goed geslapen, fit wakker. Lekker is dat. 

Herkenbaar @bolletje. met middagdut, een uurtje de kop stil zetten, slaap ik s nachts aanzienlijk beter dan zonder. Niet perse langer, wel veel beter.

Tante @Lika begint beetje bij beetje met het inpakken, schat ik zo in? Heerlijk!! Zon. 

Ik begin de dag zo met op kosten van een ander giga-veel mooie opbergdozen bij ikea te kopen. Niet voor mij zelf, toch vind ik het leuk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen . Nog 2 nachtjes slapen.

Hele dag repeteren vandaag. Mijn werk fijn kunnen afronden gisteren.

@fleurtjeMijn ouders puzzelden ook vaak. Nu hebben wij een paar van mijn moeder overgenomen van 500 stukjes. Ook prima. Man en dochter vinden het leuk.

Nog 2 nachtjes..en nog steeds jaloers ;)

Is 500 niet klein? Ik kan t moeilijk inschatten. Miss moet ik er 1 van beiden nemen.

Mijn dochter vind er niets aan. Vind ik wel spijtig. T is altijd leuker met twee 

bewerkt door fleurtje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik voel me vandaag nogal opgejaagd. Ik weet niet waarom. Wil een aantal dingen doen maar moet mezelf blijven zeggen dat t niet perse allemaal moet. Twee minuten later wil ik ze niet meer doen maar denk ik dat t toch beter is dat ik t doe. Cirkelgedoe

Een vriendin stuurde me gisteren een bericht dat ze me miste. Ik heb er nog niet op geantwoord. Enerzijds vind ik t lief, anderzijds heb ik niets van haar gehoord toen ik terug begon met werken. Ze heeft me niet gevraagd hoe t met me gaat de laatste twee mnd. Niet dat dat perse hoeft maar anderzijds had t wel gemogen. Mensen die ik minder lang ken waren er wel. Zulke dingen brengen mij van mijn kaart. Ergens wil ik niet reageren op haar bericht. Anderzijds..tja..ik wil de koe dan ook niet weer zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Lika: dat aftellen, dat is voor de reis naar de Kanaries? Leuk zeg, dan is enige jaloezie inderdaad wel op zijn plek. Hoewel ik zelf ook pas onze zomervakantie heb geboekt en daar de hele week al enthousiast over ben. Wat mij betreft het mooiste plekje op aarde: Schiermonnikoog. Vroeger vond ik het het leukst om spontaan en impulsief op reis te gaan. Dat je een vriend belde: zullen we morgen naar Parijs gaan? En dat je dan gewoon ging en wel keek waar je kwam te slapen, en voor hoe lang. Dat boeken en zoeken vond ik altijd zo'n gedoe. Dat impulsieve spreekt nog steeds tot mijn verbeelding. Maar dan mis je wel een heel belangrijk deel van de vakantie: de voorpret.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...