Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Ties

Donderdag 13 februari

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei knakker:

Ik mis de winter, dat het krakend vriest, sneeuwpoppen, schaatsen.

Hee knakker, lang niet gelezen hier. Maar niet gaan zeuren hè. Overweeg emigratie naar Scandinavië, Rusland, Canada, IJsland. Genoeg streken waar het nog goed kan vriezen 's winters.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hihi..... inderdaad, ik zit ook niet meer op de winter te wachten... doe mij maar voorjaar nu. 
En een bakje. 
Heb weer een gat in de dag geslapen... 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Bob:

Overweeg emigratie naar Scandinavië. <~> Genoeg streken waar het nog goed kan vriezen 's winters.

Shut up you :D   trauma :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Bob:

Overweeg emigratie naar Scandinavië, Rusland, Canada, IJsland. Genoeg streken waar het nog goed kan vriezen 's winters.

Dat zou wel kunnen, maar dat is wel een gedoe. Dan wil ik in het voorjaar weer terug. Dan word ik zo'n heen-en-weer-migrant. Ik ben juist een groot liefhebber van ons gematigde zeeklimaat. Maar dan wel graag in de originele vorm, inclusief de sneeuwpop. Ik heb al gebeld met de betreffende instantie met deze klacht, maar geld terugvragen schijnt zinloos te zijn. Dus ik leg me er maar blijmoedig bij neer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei knakker:

Dan wil ik in het voorjaar weer terug. Dan word ik zo'n heen-en-weer-migrant.

Dat is lastig hoor, eenmaal dit land verlaten staat men echt niet te springen om een tijdelijke logee..vraag Jim maares....die is van ellende maar weer terug naar bed gegaan. Die arme..

bewerkt door Bor
op moest om zijn..op een logee springen is wel wat gek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oei, haha, ik las het bij gisteren. Ik zou Jim ook niet te logeren willen hebben. Dan drinkt hij al mijn thee op. Alle ellende in de wereld komt eruit voort dat de mensen hun huis verlaten. Welke Grote Denker zei dat ook alweer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aha, danku. Nou, die Pascal hep groot gelijk vind ik. Wat die man allemaal niet verzon in zijn vrije tijd. Wiskunde ook nog las ik. Dat vind altijd ik wel zo'n gedoe met passers en geodriehoeken. Maar ik vind jou ook een Groot Denker hoor Bor :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo!

Hier heeel veel sneeuw, van die echte Hollandse doorzichtige. Naar de markt geweest en veel groente en fruit gehaald. Las gisteren dat het griepvirus er is. En ik heb al een van de slachtoffers in huis. De soepkip staat dus al op. Goed bezig Penny!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu zit ik in filosoferende spreuken. @knakker z"n schuld.

Toen zei de duivel; Je moet God zijn om zoveel van bloed te houden.- Jose Saramago

Ik ben aan het droogdrinken. Dan weten we meteen ook waar m"n pesthumeur/junkgedrag vandaan komt. Ik zeg het alvast maar even. It"s not me.:( Zucht...

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stil op de draad vandaag.

Hier een gewone dag. Niets bijzonders en dat is best wel lekker.

Gewone dingen gedaan, zoals de hond uitlaten, boodschappen gedaan en straks verse groentensoep maken.

Voorlopig ga ik mezelf ook niet meer kwellen met teveel verplichtingen. 

Ik moet niks meer van mezelf. Je kan ook te streng zijn voor jezelf.

Het gaat goed, zoals het nu gaat.

Met her werk in het ziekenhuis ben ik gestopt. Het gaf mij niet de voldoening die ik dacht dat het zou geven.

Laat ik maar gewoon gebruik maken van mijn talenten die mij gegeven zijn. Duidelijk is gebleken dat mijn talent daar niet lag.

Laat mij maar af en toe muziek maken en daar mensen blij mee maken. Dat is mijn talent en ik ben blij dat ik dat kan doen.

Komend weekend en weekend naar mijn zoon. Kleurboekjes gekocht voor de kleinkinderen. 

Ik zie ernaar uit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goh @Bor, ik ga maar niet vragen wat droogdrinken precies is, een vraag per week lijkt me genoeg. Ik weet wel dat voor droog...... vaak een koude douche wordt geadviseerd. Misschien helpt het hier ook bij? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. Klusdag voorbij en schuur 1 van 3 is klaar. Mevrouw blij, ik blij. 

En onrustig, dat ook. Beetje hyper. 

Eerst maar even heel alleen in mijn bussie, later op de avond maar even rennen. Of zo. 

Het blijft evenwicht zoeken, toch. Soms vanzelf, soms minder vanzelf. En soms is wat reflecteren zinvol, soms ook gewoon hard werken, of gewoon slapen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alle mannen met vrouw al bloemen gehaald?

oei, bedacht me ineens dat die zin zomaar een punt van discussie kan worden, opnieuw dus;

Iedereen met een lief al bloemen voor diegene gehaald?

:wub:

Ik wil de mensen zonder lief natuurlijk ook niet kwetsen, dus een derde bewerking;

Zaterdag zijn alle bloemen half geld!!

4e bewerking; ik wil ook geen mensen kwetsen zonder lief of half geld;  ik wens je een boeket van de garagemevrouw, of het een verse is, of haar trouwboeket van 20 jaar oud, het gaat om het gebaar.

5e bewerking; mensen die niet van bloemen houden; ik wens je een massage die de bloemetjes doet verbleken.

Tjonge, heel gedoe om een neutraal bericht te plaatsen hoor!

bewerkt door Penny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Looool @Penny maak je geen zorgen mensen reageren als je het t minst verwacht, je kan er toch niks tegen doen tegen gevoeligheden. 

Mijn vrouw stelde zelf al voor om uit eten te gaan :D emancipatie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Yana:

Wat doe je precies @Jopie? Iemand helpen die omkomt in de spullen?

Jep. 

"een beginnetje maken", noem ik het. In zon situatie waarin iemand al ontmoedigd zich weer omdraait als ie wil beginnen, zijn goeie spullen niet meer kan pakken om te gebruiken, en zijn rommel niet meer kan pakken om weg te gooien. 

Heerlijk werk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...