Spring naar bijdragen

Donderdag 13 februari


Ties

Aanbevolen berichten

Ja heerlijk lijkt me dat. Er zijn wel manieren voor om mensen te helpen om een beslissing te maken. Daar heb ik ook eens een cursus in gedaan. Spullen ordenen, soort bij soort, goede opbergspullen. Mijn moeder was ook zo'n hoarder, ik heb het zelf niet zo erg gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een miezerige rotdag. Ik had gewoon in bed moeten blijven liggen, net als mijn collega die zich ziek meldde en waardoor ik allemaal vervelende extra klusjes had.

Griepepidemie. Meestal vang ik wel wat op, en blijft dat zo hangen. Hoofdpijn, moe... 

Genoeg gezeurd. Ik ga lekker mijn bami opbakken. Fijne avond :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd vooral van bloemen als ze in de natuur staan. Maar af en toe een bosje op tafel is wel leuk.

Als vrijwilliger kun je ook mensen helpen hun spullen op te ruimen. Ik heb daar laatst naar gekeken, op de site "handje helpen". Het gevaar is dat ik dan vooral aan de slag ga bij een ander. Terwijl er bij mij ook van alles te doen is nog. Bij een ander is het altijd makkelijker.

Komend weekend ga ik weer verder met behangen. Ik heb nu een halve muur gedaan. Staat een beetje scheef. Toch al positieve reacties gekregen. Oh ja, het is een bloemetjesbehang :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloemetjesbehang @Lonster :heart:. Mag hier in huis helaas niet.  Ik heb mijn vorige bericht even bijgewerkt en ik hoop dat ik nu niemand meer oversla. Ik verwacht morgen trouwens niets en dat is oke. Ik weet dat hij van me houd. :)

Morgen feest, dus nu slapen zodat ik dan lekker fris ben. 

truste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jopie:

Nee. Het zijn hun spullen, hun huis. Wat ik wel doe is dingen zo bij elkaar leggen dat de overvloed duidelijk wordt. Vandaag bijvoorbeeld verzamelde/bewaarde trommeltjes, en verzamelde/bewaarde kleden/dekens/doeken. Of verlengsnoeren.....   (12)

Wat ontstaat ontstaat. 

Oh bij ons ben je ook welkom. Mn vrouw kocht laatst weer zo'n spaghetti grijpding met van die tanden. Daar hadden we er al 4 van. Ja zegt ze maar die ene die doe ik weg, daar was iets mee, weet al niet meer wat. Oh ja OK zolang het bij 4 blijft :unsure:

Garden (of hoe heet dat zo'n ding waarmee je iets uit een zakje oplost in water of melk) telde ik er laatst 7 van. Wel een paar die groter waren dan de andere dus ja das dan wel praktisch dat je t formaat kan kiezen :D 

Maar een 2e hond dat krijg ik er nog steeds niet door, suf hè tis gewoon niet consequent :( 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kocht vandaag een puzzel. Heb ik niet meer gedaan sinds ik een jong was. Mijn moeder deed dat vaak en af en toe als we zin hadden zochten we mee naar stukjes.

Ik denk dat t me kan helpen mijn aandacht te verleggen en ik me misschien beter voel als ik weer vastzit in de denkmolen.

Heb me wel mispakt vrees ik. Zag t iets te groot met 2000st :wacko:. Maar t is wel een mooie en was mr 2.5 euro in de kringwinkel. Miss morgen toch mr voor 1 van 1000st gaan. 

We zullen zien zei de blinde

:rose:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...