Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 Februari 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, zo slecht geslapen. Je kan iemand van de whatsapp verwijderen, maar dan nog kunnen ze je bellen. Ben zo niet technisch hierin dus na de 3e keer nam mijn partner op en zei opsodemieteren tegen die man, anders zoek ik je op. Toen hield het bellen wel op. 

Succes @Lika

Ga nog een uurtje liggen.

Fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Smaragd:

Goedemorgen, zo slecht geslapen. Je kan iemand van de whatsapp verwijderen, maar dan nog kunnen ze je bellen. Ben zo niet technisch hierin dus na de 3e keer nam mijn partner op en zei opsodemieteren tegen die man, anders zoek ik je op. Toen hield het bellen wel op. 

Ja dat heb je als je een mooi lekker koppie hebt.:)

Goeie morgen mensen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb geen sterkte nodig, heb hetzelf toegelaten. Ik kan 100 keer nee zeggen, mijn partner 1 keer nee en dan luistert men wel.

Ligt dus aan mij.

Die gast weet wat hij beet heeft. Mijn eigen schuld.Ben een emo watje. Ja mijn mobiel moet aan, schoonzus hoog zwanger. Ik moet mijn mobiel aan hebben.

Gelukkig vrij vandaag dus mag luieren. 

Fijne dag nogmaals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers

volgens mij kun je een tel. nr. zelf blokkeren in je smartphone, klopt dat?
ff googlen hoe Smaragd!

Nee een telefoonnummer blokkeren kan niet op een smartphone, je kunt wel iemand blokkeren op whatsapp maar als hij je nummer heeft kan hij je alsnog bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, goed dat je die engerd hebt geblokt. 
Je kunt volgens mij wel degelijk telefoonnummer blokkeren:

NUMMER BLOKKEREN OP DE IPHONE

Ongewenste bellers zijn op de iPhone gemakkelijk te blokkeren, als het gewone - geen anonieme - bellers zijn.

  • Ga naar iphoneTelefoon
  • Ga naar recent Recent
  • Tik op de 'i' naast het nummer dat je wilt blokkeren.
  • Tik op Blokkeer deze beller.
  • Tik op Blokkeer contact.

De beller kan je nu niet meer bereiken. Ook FaceTime-oproepen, SMS-jes en voicemail berichten worden geblokkeerd. De blokkering is opgedaan te maken via Instellingen > Telefoon > Blokkeer en identificeer bellers.
Anonieme bellers - afgeschermde nummers - kun je op deze manier niet blokkeren. Dat kan wel met een blokkeer-app.

Wil je mensen blokkeren op sociale media, zoals WhatsApp, Instagram en SnapChat?
Kijk op: Stop cyberpesten

NUMMER BLOKKEREN OP EEN SAMSUNG TOESTEL

  • Ga naar iphoneTelefoon.
  • Ga naar meer meer en kies Instellingen.
  • Kies Oproepen blokkeren en Blokkeerlijst.
  • Je kunt nu een nummer invoeren dat geblokkeerd moeten worden. Het is ook mogelijk om alle anonieme oproepen te blokkeren. Let op: hiermee blokkeer je ook telefoontjes van bekenden die niet in je adressenboek staan, en mensen die een goede reden hebben om anoniem te bellen (zoals hulpverleners).

NUMMERS BLOKKEREN OP ANDERE ANDROID TOESTELLEN

Het blokkeren van nummmers werkt bij Android toestellen op verschillende manieren. Check altijd eerst de mogelijkheden bij Instellingen > Telefoon. Op een aantal toestellen kun je een contact opzoeken, en direct op een zwarte lijst plaatsen (blokkeerlijst) vanuit het scherm met contactgegevens. Soms kan dit niet, maar valt bij een contact wel te kiezen voor 'oproepen rechtstreeks naar voicemail verzenden'. Als het toestel geen mogelijkheden biedt voor het blokkeren van nummers kun je hiervoor een app installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Zelfde verhaal als gisteren: wakker geworden met lichte hoofdpijn / een 'katerig' gevoel.
Dat trekt na een kopje koffie weer weg.

Vandaag heb ik mijn laatste diazepam geslikt.
Morgen dus, na jarenlang geknoei, eindelijk  dubbel 'droog'.
Donderdag belt mijn huisarts weer om te vragen hoe het dan gaat.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Gisteren weer voor het eerst na een half jaar een adresje gewerkt via het zorgbureau
Lekker gevoel weer (lees; voldaan)
Minder was de storm, regen en donkere avond waar ik doorheen moest)

Grumpy,

Sterkte deze dagen

Yvonne,

gelukkig, dat die pil uiteindelijk opgelost is
ik herinner me van vroeger, toen ik kind was, wel eens zo,n rangetje kreeg (zuurtje)
Die slikte ik ook wel eens per ongeluk in
Au, au, dat deed heel lang pijn
mijn moeder gaf mij dan wel eens een stuk droge ontbijtkoek

Roberto,

Misschien is die hoofdpijn ook wel mede oorzaak van het afbouwen van de diazepam
Dubbel droog, is waarschijnlijk dubbel hard werken voor je lijf
Sterkte in elk geval
Het kan alleen maar beter worden, moet je maar denken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...