Spring naar bijdragen

Huiskamer 10 februari 2020


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! 

Het wordt ongetwijfeld nog een onstuimige dag, maar de ergste storm is over. Hopelijk is dat ook voor ons binnenkort zo. Ik heb een drukke en lange dag voor me, maar heb goed geslapen, gisteren op 4,9 mg diazepam. Telkens een klein stukje eraf, voelt goed zo, in plaats van hopen dat je de juiste dosis hebt met snijden en vijlen. 

Iedereen een fijne dag vandaag! Hopelijk niet teveel onrust en lichamelijke klachten. Zo, nu ga ik eens kijken wie er een Oscar gewonnen heeft :-)

 

bewerkt door Meisjeamsterdam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gewoon vreselijke pijn deze nacht van uit mn rug terwijl mn ongesteldheid door was gekomen. Normaal is de pijn dan weg en nu vannacht pfff wist niet waar ik t zoeken moest... en moe hoofd... Echt raar in mijn hoofd ook. Denk je de pms te hebben gehad krijg je nog de deksel op je neus. En mijn geheugen is gedaald tot goudvissenniveau. Vergeet alles wat korte termijn betreft. Gaat niet best.

Had vannacht gewoon een sensatie dat ik t niet meer trok... Heel eng. Ben nu ook helemaal aan het beven. 

Gister ook een heftige breinaanval. Was weer naar in mijn hersenen. Au oh. Ik lees hier van alles over trillen. Ik tril s middags altijd heel erg met mijn linkerbeen. Ik kan dan ook niet meer zitten tot het mindert. Dat gaat al maanden zo. Heel gek. Eerst was het beide benen die schudden. Dacht eerst aan epilepsie. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei doorbijter:

@Louisa wanneer heb je intake in Nijmegen? En weet je al hoe snel je daarna terecht kan voor t afbouwen?

Over een maand plusminus. Maar weet niet exact de datum. Weet mn man. Ik wil t niet weten want dan ga ik me druk maken en niet slapen. 

Na de intake duurt het 2 weken voor opname. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Louisa:

Over een maand plusminus. Maar weet niet exact de datum. Weet mn man. Ik wil t niet weten want dan ga ik me druk maken en niet slapen. 

Na de intake duurt het 2 weken voor opname. 

 

O, dat is je overzien. Tot aan de intake ga je het zeker volhouden. En de 2 weken daarna zijn zeker Te overzien. Even doorbijten nog, dat kun je hoor. Dag voor dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen

Beter geslapen dan de vorige nacht,hier is gelukkig alles beperkt gebleven wat de storm betreft,ik ben alvast niet uit bed gewaaid....verder juist thuis nu,psycholoog geweest deze morgen hij was zeer tevreden,hij vind dat ik op 3 weken straal,al heel wat voor uit gang heb geboekt en het heel goed doe,dus dat is best goed nieuws,en ik ben op zoek wie ik echt ben,nu verder werken aan mijn eigen waarden,en wat wil ik,en terug stap voor stap ik zijn. Ik ben ook heel tevreden.

Nu om 13u interview,is tot stand gekomen op deze site en ik doe gewoon mee,gewoon ik doe dit voor mijn eigen en ook voor iedereen hier op deze forum en voor al de mensen die al voor ons waren,en de mensen die ons nog zullen volgen,wij mogen best gehoord worden,.

Het zit niet tussen onze oren,wij zijn niet gek,dokters en psychiaters die ons niet geloven,nee ik wil rechtvaardigen in wat wij weken,maanden,jaren door staan,hoe wij dag per dag er ons door halen,zo weinig begrip,zo een eenzame strijd,en dan bestaat er zo iets als deze forum,gelukkig maar,zonder jullie had ik het mss helemaal niet door staan,want blijkbaar zat alles tussen mijn oren,en kreeg ik maar alleen meer medicatie,.

Tuurlijk ben ik boos,ben ik teleurgesteld in de psychiaters,en allen die dachten dat het tussen mijn oren zat,.

Zo lieverds weet dat ik straks aan jullie denk,en ik hoop dat het mss een stapje in de goede richting word gegooid deze keer,dat mensen en anderen gaan luisteren naar ons en zo velen,.

Wij zijn het waard!!!!!!

Liefs Angke xxxxxw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei doorbijter:

O, dat is je overzien. Tot aan de intake ga je het zeker volhouden. En de 2 weken daarna zijn zeker Te overzien. Even doorbijten nog, dat kun je hoor. Dag voor dag

O Ik trek t niet meer. Pms voorbij maar pijn in mn bekken en zo moe en raar hoofd. Ik ga instorten... Ik kan niet meer gewoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal. 

Hier gaat het allemaal niet zo top. Standaard tegenwoordig. 
Ik heb gister overigens een hele lange mail gestuurd naar Radar met dit verhaal. Over de schade en de grote hoeveelheden mensen die dit overkomt. De ontkenning van artsen terwijl internet ermee vol staat en iedereen vrijwel hetzelfde verhaal heeft en ernstig ziek werd op deze zooi. Dat de symptomen en ernstige bijwerkingen niet weg gaan of slechts gedeeltelijk weggaan na afbouwen of dat het jaren kan duren. Daarbij links gestuurd met diverse docu’s en linkjes van benzo world awareness day. Hopelijk kunnen zij er iets mee. Misschien is het voor meer mensen interessant om dit te doen? Hoe meer wij met onze ernstige verhalen komen, samen, hoe meer er wellicht gaat veranderen. 1 verhaal doet niet zoveel. 10 al meer, 100 nog meer. Misschien draaf ik wel door. Ik wil dat het stopt. Elke week zie ik gewoon nieuwe mensen hier komen tegen wie wordt gezegd dat het tussen hun oren zit en wiens levens en gezondheid compleet zijn verwoest. Het maakt me zo droevig. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Annie87:

@mevrouwtje54 heb jij al een MRI gehad? Jij kreeg toch ook onderzoeken? Mijn MRI en EEG hebben niks aan kunnen tonen. Was even benieuwd of jij al uitslagen hebt. 
 

Nee hoor ik heb geen onderzoek staan, ze zouden me dan zomaar de diagnose ms geven, dus dat ga ik niet doen ben er nog geen 2 maanden af, kan alleen de honden nog met een rollator uitlaten.Ze wilden een neuropsychologische test gaan doen, dat heeft weinig zin nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Nee hoor ik heb geen onderzoek staan, ze zouden me dan zomaar de diagnose ms geven, dus dat ga ik niet doen ben er nog geen 2 maanden af, kan alleen de honden nog met een rollator uitlaten.Ze wilden een neuropsychologische test gaan doen, dat heeft weinig zin nu.

Oh haha sorry dan ben ik wellicht in de war Haha oops. Ik dacht dat nog iemand hier een MRI liet maken. Vind het naar dat het zo slecht met je gaat bah zeg! Hoop dat je snel wat opknapt. Dikke knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardoor komt het dat jullie met benzos zijn begonnen? Bij mij 4 jaar geleden door trauma. Ik kreeg angst paniek en slapeloosheid. Heel veel therapie heeft mij niet geholpen. 3 opnames ook niet. Ik heb last van angst paniek inwendige trillingen en warmte. Ik kan niet meer. Ik ben iets minder op de helft met afbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yollie Helaas gaat voor velen van ons het afbouwen en ontwennen niet zonder kleerscheuren, luister goed naar je lichaam en accepteren wat er gebeurt, dat is heel lastig en het liefste wil je niets voelen, maar voor niets gaat de zon op, en je klachten zijn niet buitensporig doorzetten meid.

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Louisa:

Ik heb gewoon vreselijke pijn deze nacht van uit mn rug terwijl mn ongesteldheid door was gekomen. Normaal is de pijn dan weg en nu vannacht pfff wist niet waar ik t zoeken moest... en moe hoofd... Echt raar in mijn hoofd ook. Denk je de pms te hebben gehad krijg je nog de deksel op je neus. En mijn geheugen is gedaald tot goudvissenniveau. Vergeet alles wat korte termijn betreft. Gaat niet best.

Had vannacht gewoon een sensatie dat ik t niet meer trok... Heel eng. Ben nu ook helemaal aan het beven. 

Gister ook een heftige breinaanval. Was weer naar in mijn hersenen. Au oh. Ik lees hier van alles over trillen. Ik tril s middags altijd heel erg met mijn linkerbeen. Ik kan dan ook niet meer zitten tot het mindert. Dat gaat al maanden zo. Heel gek. Eerst was het beide benen die schudden. Dacht eerst aan epilepsie. 

@Louisa bij mij is ook het linkerbeen en linker borstkas. Inwendig trillen. Constant. Ik trek het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...