Spring naar bijdragen

Na drie dagen al afkickverschijnselen lorazepam 2.5mg


Jack10

Aanbevolen berichten

Goedemiddag beste leden met jack ben nieuw hier heb een vraag aan de leden ik heb maar 3 dagen lorazepam 2.5mg gebruikt na het staken van de laatse dag dus na drie dagen werd ik niet goed hart klopingen angst tinteling trillen geluid en licht wat sterker word en vooral een bang en rusteloos gevoel en mijn slaap is weg .mijn vraag is kan dit zo zijn na maar 3 dagen lorazepam gebruik heb vrijdag de laatste pil genomen en het is nu zondag en ik kom maar niet van dit goevoel af heeft iemand tip of andwoorden op mijn vraag alvast bedank jack  word er hopeloos van 

bewerkt door Jack10
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Jack10

Ik heb inderdaad weleens gelezen dat sommige mensen na een aantal dagen al last kregen van klachten. Dus het zou mij zeker niet verbazen. Het enige wat je kan doen is de rit uitzitten. Een huisarts zal hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het absoluut niet kan en dat je door moet gaan, maar inmiddels weet ik wel beter. De klachten komen ook erg bekend voor... Maar het goede nieuws is wel dat het overgaat :) alleen wanneer durf ik niet te zeggen... Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook het gevoel dat het komt ik neem doe 2.5mg voor het slapen in en de laatste dag  die vrijdag avond was al om 21:00 en ben dan rond 5 uur wakker is een slaap van 7 a 8 uurtje en toen begon het zo rond 11 in de ochtend voelde me steeds zieker worden ik zit nu ook te denken dat het al aan het uit werken is om dat het maar 8 tot 12 uur werk die lorazepam nou van 9 uur tot 5 is rond de 8uur en dan die 11 uur ochtend zijn er weer 7 uur voorbij dus het lichaam komt zonder te zitten en dan krijg je deze dingen heb ik dat goed eefje de eerste twee pillen waren geen probleem maar de laatste doe ik in nam na de volgende dag werd een hel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij werkt lorazepam nog korter maar dat weet ik niet zeker... @Kannietmeer weet er erg veel vanaf.

Maar het klopt wel wat je zegt, als het uitwerkt en je hebt de tolerantie grens al bereikt, wat blijkbaar bij jou heel snel is gebeurd. Dan kan je die klachten krijgen. Ik had het ook al binnen twee weken, waarvan de huisarts ook zei dat dat niet kon. Maar als je erg gevoelig bent, kan het wel degelijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hallo Jack,

Ben je ondertussen van de Lorazepam af. Ik heb het nu een 10-tal dagen gebruikt en heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik val goed in slaap met 2,5 mg, maar word wakker rond 4-5 uur. Later op de dag word ik onrustig, begin te zweten, en voel me niet goed.

Is het jou gelukt om zomaar te stoppen? Heb je het omgezet naar diazepam?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-2-2020 om 13:26 zei EefjeJ:

Volgens mij werkt lorazepam nog korter maar dat weet ik niet zeker... @Kannietmeer weet er erg veel vanaf.

Maar het klopt wel wat je zegt, als het uitwerkt en je hebt de tolerantie grens al bereikt, wat blijkbaar bij jou heel snel is gebeurd. Dan kan je die klachten krijgen. Ik had het ook al binnen twee weken, waarvan de huisarts ook zei dat dat niet kon. Maar als je erg gevoelig bent, kan het wel degelijk... 

Beste EefjeJ,

Heb jij ondertussen van de lorazepam verlost. Hoe heb je het aangepakt?

Alvast bedankt voor de reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Mariom:

Beste EefjeJ,

Heb jij ondertussen van de lorazepam verlost. Hoe heb je het aangepakt?

Alvast bedankt voor de reactie!

Hai, 

Ik zat aan de oxazepam, nooit afgebouwd. Na ruim zes wkn gebruik in één keer gestopt omdat dit kon van de huisarts. Tuurlijk kan dat goed gaan bij sommige mensen, maar helaas niet bij mij ;) het is een aardig traject geweest, maar mijn lijf was ook al aardig aan het eind van z'n latijn... Ik voel me nu wel veel beter hoor na een jaar :D

Misschien dat @Kannietmeer je kan helpen, je mag haar altijd een pb sturen 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei EefjeJ:

Hai, 

Ik zat aan de oxazepam, nooit afgebouwd. Na ruim zes wkn gebruik in één keer gestopt omdat dit kon van de huisarts. Tuurlijk kan dat goed gaan bij sommige mensen, maar helaas niet bij mij ;) het is een aardig traject geweest, maar mijn lijf was ook al aardig aan het eind van z'n latijn... Ik voel me nu wel veel beter hoor na een jaar :D

Misschien dat @Kannietmeer je kan helpen, je mag haar altijd een pb sturen 

 

Dank je voor het antwoord, ik ga een berichtje sturen. Goed dat je je veel beter voelt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mariom,
als je nog maar 10 dagen hebt gebruik kan ik aanbevelen zo snel mogelijk naar beneden te gaan.
je lichaam is in het proces van afhankelijk worden en dat is , zoals je hier kan lezen op het forum, een zeer slopende en lange weg terug naar huis. Als je advies wil of steun in hoe dat moet stuur me dan inderdaad maar een PB. :rose:

9 uur geleden zei Mariom:

Hallo Jack,

Ben je ondertussen van de Lorazepam af. Ik heb het nu een 10-tal dagen gebruikt en heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik val goed in slaap met 2,5 mg, maar word wakker rond 4-5 uur. Later op de dag word ik onrustig, begin te zweten, en voel me niet goed.

Is het jou gelukt om zomaar te stoppen? Heb je het omgezet naar diazepam?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...