Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 9-2-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu vrienden,

Iedereen die een hekel heeft aan z'n partner, kinderen die vandaag vervelend zijn of huisdieren, zet ze vanavond maar buiten. Doe ik met mijn miauwkat.

Lekker binnen blijven vandaag hé? In onze huiskamer is het lekker warm. Hoe is het bij jullie vannacht geweest? Nog 1 of 2 ogen dicht gedaan? Als ik, sinds ik bezig ga met spray painting, 's ochtends wakker wordt is dat het eerste waar ik aan denk. Lig dan al hele schilderijen te maken. Hartstikke leuk hoor maar niet 's ochtends. Dat mag best een paar uur later. Maar goed ik kan niet alles hebben hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd steeds wakker door krampen, maar ongesteldheid is doorgekomen... wat een bevalling. Nu hopen dat de hormonen weer rustig worden want gister wilde ik echt dood zo erg waren mijn hormonen!! Huilen huilen... Echt de zwaarste pms tot nu toe. Wordt steeds zwaarder... omdat ik moeier ben in mijn hoofd. Ben gewoon zo moe kan niks hebben! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1uurtje geslapen zonder quetiapine. Veel onrust nog. Angstig. Xanax dempt angst niet meer. Ik zit nu op 1mg xanax morgen 1kwart eraf per 2 wk. Is dat zo hoe meer je afbouwt hoe angstiger onrustiger je wordt. Snap er niks meer van. Slaap soms 2 dan 3 dan 4 dan5 door mekaar wisselend. Woensdag zo goed geslapen. Smiddag 2 uur en savonds van 23.00 tot 6.30. Ik wordt uitgenodigd om een weekend met vrienden in een hotel te gaan slapen. Dan moet ik klaar zijn met mijn afbouw. Ben zo bang dat ik niet zal slapen. Ik wil eind van de maand ook naar mijn zoon een weekje. Ook bang dat ik niet zal slapen. En in april 3 wk op vak. Volgende week naar de bedrijfsarts om te kijken of ik op een ander plek kan reintegreren. Ik wil mijn oude functie terug. Had een goeie baan. Zit inmiddels al bij het uwv. Ik wil er snel uit want ik krijg zo weing geld. Maar het gaat mij niet om het geld. Ik pieker me suf thuis en baal van het stil zitten. Ik werk liever voor mijn geld. Ik ben bang een paniekaanval bij de bedrijfsarts te krijgen. Mijn grootste vraag is hebben jullie ook meer angst bij afbouw want de xanax doet niks meer bij mij maar ik wil ook geen verhoging. Zo nu naar buiten in de storm de hond uit laten. Mijn man ligt nog te knorren. Ik kan daar zo jaloers op worden maar ik mag dat niet doen. Hij heeft griep. Heeft 4 jr geleden een hersenbloeding gehad. Is halfzijdig verlamd geweest maar is nu 90% hersteld. Alleen last van korte termijn geheugen. Zit ook in het uwv. We hebben een koophuis en ik kan het niet maken om in het uwv te blijven. Ik wil het ook niet. De uwv vindt nu dat ik best 4 u fabrieks werk kan doen. Dat verdom ik want ik ben goed opgeleid. Ik kreeg de stempel depressief en krijg ook antidepressiva. Maar voel me helemaal niet depressief. Ik heb het stieke tot de helft afgebouwd maar ik mag dat niet meer doen tot de xanax is afgebouwd. Ik heb nou wel iets stom. Als ik mij focus op mijn linkerbeen dan gaat het inwendig trillen tot mijn borstkas. Ik vind het zo moeilijk om af te leren. Maar in bijsluiter staat ook dat je inwendige trillingen krijg bij afbouw. Ik baal elke dag van deze ellende. Dus ik wil graag weten van jullie of je afbouwt ook angstiger gaat voelen. Mijn angsten paniek en slapeloosheid is begonnen na hersenbloeding van mijn man. 

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Moghu vrienden,

Iedereen die een hekel heeft aan z'n partner, kinderen die vandaag vervelend zijn of huisdieren, zet ze vanavond maar buiten. Doe ik met mijn miauwkat.

Lekker binnen blijven vandaag hé? In onze huiskamer is het lekker warm. Hoe is het bij jullie vannacht geweest? Nog 1 of 2 ogen dicht gedaan? Als ik, sinds ik bezig ga met spray painting, 's ochtends wakker wordt is dat het eerste waar ik aan denk. Lig dan al hele schilderijen te maken. Hartstikke leuk hoor maar niet 's ochtends. Dat mag best een paar uur later. Maar goed ik kan niet alles hebben hé?

Goede morgen

Hahahha je openingszinnen zijn geweldig. Zal is kijken wie er vanavond buiten staan. Hahah 

Het gaat idd heel hard stormen.

Ik heb redelijk geslapen. Voel vooral nu wat onrust. Maar dat ben ik nu wel gewend smorgens net na het ontwaken.

Fijne dag lieverd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yollie:

1uurtje geslapen zonder quetiapine. Veel onrust nog. Angstig. Xanax dempt angst niet meer. Ik zit nu op 1mg xanax morgen 1kwart eraf per 2 wk. Is dat zo hoe meer je afbouwt hoe angstiger onrustiger je wordt. Snap er niks meer van. Slaap soms 2 dan 3 dan 4 dan5 door mekaar wisselend. Woensdag zo goed geslapen. Smiddag 2 uur en savonds van 23.00 tot 6.30. Ik wordt uitgenodigd om een weekend met vrienden in een hotel te gaan slapen. Dan moet ik klaar zijn met mijn afbouw. Ben zo bang dat ik niet zal slapen. Ik wil eind van de maand ook naar mijn zoon een weekje. Ook bang dat ik niet zal slapen. En in april 3 wk op vak. Volgende week naar de bedrijfsarts om te kijken of ik op een ander plek kan reintegreren. Ik wil mijn oude functie terug. Had een goeie baan. Zit inmiddels al bij het uwv. Ik wil er snel uit want ik krijg zo weing geld. Maar het gaat mij niet om het geld. Ik pieker me suf thuis en baal van het stil zitten. Ik werk liever voor mijn geld. Ik ben bang een paniekaanval bij de bedrijfsarts te krijgen. Mijn grootste vraag is hebben jullie ook meer angst bij afbouw want de xanax doet niks meer bij mij maar ik wil ook geen verhoging. Zo nu naar buiten in de storm de hond uit laten. Mijn man ligt nog te knorren. Ik kan daar zo jaloers op worden maar ik mag dat niet doen. Hij heeft griep. Heeft 4 jr geleden een hersenbloeding gehad. Is halfzijdig verlamd geweest maar is nu 90% hersteld. Alleen last van korte termijn geheugen. Zit ook in het uwv. We hebben een koophuis en ik kan het niet maken om in het uwv te blijven. Ik wil het ook niet. De uwv vindt nu dat ik best 4 u fabrieks werk kan doen. Dat verdom ik want ik ben goed opgeleid. Ik kreeg de stempel depressief en krijg ook antidepressiva. Maar voel me helemaal niet depressief. Ik heb het stieke tot de helft afgebouwd maar ik mag dat niet meer doen tot de xanax is afgebouwd. Ik heb nou wel iets stom. Als ik mij focus op mijn linkerbeen dan gaat het inwendig trillen tot mijn borstkas. Ik vind het zo moeilijk om af te leren. Maar in bijsluiter staat ook dat je inwendige trillingen krijg bij afbouw. Ik baal elke dag van deze ellende. Dus ik wil graag weten van jullie of je afbouwt ook angstiger gaat voelen.

Ja ik word ook angstiger bij het afbouwen 

Is een normaal verschijnsel. Ik ben nu net wakker er tril ook. 

Komt goed lieverd. 

Probeer je te focussen op de kleine mooie dingen die wel goed gaan. 

Xxxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lynn86:

Ja ik word ook angstiger bij het afbouwen 

Is een normaal verschijnsel. Ik ben nu net wakker er tril ook. 

Komt goed lieverd. 

Probeer je te focussen op de kleine mooie dingen die wel goed gaan. 

Xxxxxx

@Lynn86dank je Lynn. Gerusstelling. Goh jij hebt lang geslapen. Goed hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vannacht weer goed geslapen, dat is fijn. Zo'n 7 uur. Werd wakker van een klepperende brievenbus. Die zal ik eerst eens dicht plakken, want anders wordt het vannacht een herrie in de  gang. Het waait hier al uitbundig en het wordt nog erger. In mijn afbouwtijd werd ik onrustiger van storm, hebben jullie daar nu ook last van? 

Ik moet er straks wel uit met de rijdende vierwieler, schoonmoeder ophalen om bij ons thuis de verjaardag van partner (ze was vrijdag jarig) te vieren. Prima dag om verder binnen te blijven :-) 
Het is ook nog eens volle maan vandaag, maar ik denk niet dat we die zien, haha.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

De storm waait lekker om het huis, ik heb mijn afspraken voor vandaag afgezegd want er gaan toch geen treinen (werkzaamheden), en denk dat de bussen van de weg afwaaien straks... Ik zit lekker op de bank Expeditie Robinson NL vs Belgie te kijken en te relaxen. Goed geslapen vannacht, ook al lag ik er net te laat in. Net beetje yoga gedaan voor mijn hamstrings relaxen, maar dat is ook goed tegen je onrust! 

@Cyclad58, fijn dat je weer goed slaapt! Hoe gaat het tussen jou en je partner?

@Yollie en @Lynn86, hopelijk blijft de onrust beperkt. Bij mij was het vooral in de morgen, dan werd ik totaal in paniek wakker en met de neiging om over te willen geven, en dan daar weer over panieken... werd vaak hyperventilerend wakker. En dan mijn gedachtenstroom die als een malle ging... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Goedemiddag allemaal,

De storm waait lekker om het huis, ik heb mijn afspraken voor vandaag afgezegd want er gaan toch geen treinen (werkzaamheden), en denk dat de bussen van de weg afwaaien straks... Ik zit lekker op de bank Expeditie Robinson NL vs Belgie te kijken en te relaxen. Goed geslapen vannacht, ook al lag ik er net te laat in. Net beetje yoga gedaan voor mijn hamstrings relaxen, maar dat is ook goed tegen je onrust! 

@Cyclad58, fijn dat je weer goed slaapt! Hoe gaat het tussen jou en je partner?

@Yollie en @Lynn86, hopelijk blijft de onrust beperkt. Bij mij was het vooral in de morgen, dan werd ik totaal in paniek wakker en met de neiging om over te willen geven, en dan daar weer over panieken... werd vaak hyperventilerend wakker. En dan mijn gedachtenstroom die als een malle ging... 

@Meisjeamsterdam alles waait hier ook weg in de tuin. Slecht geslapen. Denk een uurtje zonder medicatie maar voel angst en trillen al de hele dag weer. Hond uitgelaten en probeer mijn aandacht af te leiden door informatie van mijn werk bij te leren. Ik ga proberen om mijn baan weer terug te krijgen. Ik heb hier nog een zieke man met griep op de bank. Had nooit geweten dat afbouwen zo zwaar kon zijn. Als ik niks doe voel ik het nog meer. Ik ben op de helft met afbouwen en neem nu niks in voor de slaap. Ik word gelukkig niet meer met paniek wakker maar trillen begint gelijk en houdt aan. Meestal ging het in de avond weg maar nu niet meer. Super irritant. Angst is erg aanwezig. Mij helpt geen enkele meditatie of ontspanning. Als je het aan een ander vertelt dan zeggen ze ligt aan jezelf. Slaap jij nog met medicatie?vervelend is dat ik niet eens moe word van 1uur slaap anders zou ik misschien beter slapen

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hey iedereen 

Wat een weertje zeg,regen wind hopelijk blijft bij iedereen dr schade beperkt,.

Heel slecht geslapen pfff....2 uurtjes ongeveer,nu juist nog 45min,en nu weer zweet aanvallen en barstende hoofdpijn,ik denk volle maan heb daar altijd last van,en nu de storm er nog bij,dus een baaldagje.

Straks wat eten,en dan de sofa in denk ik,voel mij nog zo moe,en beetje down,morgen beter hoop ik.

Zo lieverds,doe voorzichtig met dit weertje,en heb een rustige avond,liefs Angke.xx

He cyclad58, hoe gaat het met jou? En met jou partner? Ik hoop dat het wat beter gaat,nou ik heb hier hetzelfde voor met mijn partner,het kruipt echt zo in je lijf,al de stress en triggers,echt niet fijn. Groetjes,.x

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Goedemiddag allemaal,

De storm waait lekker om het huis, ik heb mijn afspraken voor vandaag afgezegd want er gaan toch geen treinen (werkzaamheden), en denk dat de bussen van de weg afwaaien straks... Ik zit lekker op de bank Expeditie Robinson NL vs Belgie te kijken en te relaxen. Goed geslapen vannacht, ook al lag ik er net te laat in. Net beetje yoga gedaan voor mijn hamstrings relaxen, maar dat is ook goed tegen je onrust! 

@Cyclad58, fijn dat je weer goed slaapt! Hoe gaat het tussen jou en je partner?

@Yollie en @Lynn86, hopelijk blijft de onrust beperkt. Bij mij was het vooral in de morgen, dan werd ik totaal in paniek wakker en met de neiging om over te willen geven, en dan daar weer over panieken... werd vaak hyperventilerend wakker. En dan mijn gedachtenstroom die als een malle ging... 

@Meisjeamsterdam  tussen mij en partner heerst nu een bepaalde windstilte. Er moet nog wel gepraat worden, maar dat komt deze week wel. Hopelijk komt het goed, dat willen we allebei. De toekomst zal het leren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...