Spring naar bijdragen

Zondag 9-2-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Laatste zeer drukke week voor een week vakantie. Wonderlijk hoe drukte zich altijd lijkt samen te ballen op ongewenste momenten. Ik ga eens kijken of ik daar voor mezelf wat rust in kan brengen. 

In ieder geval de nieuwsgierigheidsknop ipv de engheidsknop. En waar is ruimte voor verbetering knop  ipv de ik doe het fout zie je wel knop. Kijken of ik die knoppen weet te raken. Dan help ik mezelf en de wereld om me heen, want het maakt me zachter en beter te pruimen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vandaag.... beddengoed in de was. Lekker koken. Moussaka maar dan anders. (Hello Fresh).

En.... genieten van het feit dat ik nu zoveel ben afgevallen dat ik een heel leuk jurkje in de uitverkoop scoorde. In een gewone winkel. In de maat XL. Die mag mee op vakantie. Een doodgewone jurk van lekker materiaal. Niets bijzonders. Toch wel. Geen verhulling door vorm om motief. Gewoon prettig om me heen. Fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cleo66:

 Slik nu al jaren lage die is medicatie om hoofd stil te zetten . En dat was zo zalig.  Het lijkt wel of het niet meer goed werkt . 

Wat slik jij? Misschien staat dat al ergens anders, maar heb ik (nog) niet gelezen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Allemaal klaar voor de komende storm ?

Ja, Roberto, die hoofdpijn kan heel goed een ontwenningsverschijnsel zijn

Heb het ook altijd, bij een stoppoging duurt dagen tot weken maar gaat uiteindelijk zeker weer over

Bij mij ook altijd bij het opstaan, en na het ontbijt meestal alweer weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
eens kijken of ik NS het voordeel vd twijfel geef
en op op pad ga straks
en dan maar vertrwouen dat ik aan het eind vd middag
weer thuis kom.

@Roberto probeer eens of je aan Yerba Maté kunt komen, is een heel gezonde thee
die helpt met detox hoofdpijn, en nog veel meer voordelen heeft, google maar eerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Dochter is net terug van haar reis. Superblij! Maar niet voor lang. Mijn zus belde wenend. Haar dochter had gisteren een miskraam. Ze was twee mnd zwanger. Heb niet gehuild. Heb haar een bericht gestuurd maar ze wil met niemand praten.

Morgen sterft de vader van leidinggevende. Ik wil hem nog een bericht sturen.

T waait vanbinnen.

T is zo droevig allemaal maar alles draait door. Ik voel me niet zo lekker.

Wil mee op reis @Lika :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, ik heb juist veel slaap nodig, minimaal 8 a 9 uur. 6 of 7 uur is te kort voor mij. Van lang slapen wordt ik alleen moe, maar krijg geen hoofdpijn.
Afgelopen jaar of langer heb ik 's nachts minstens 10 tot 12 uur geslapen met regelmatig wakker worden. En overdag een of twee dutjes van een uur of zo.
Dat kwam door de hoeveelheid alcohol. 's Morgens eerst een pak wijn als ontbijt, daarna een dutje, et cetera.
Ik voel mij zonder alcohol gelijk al veel fitter en slaap ook wel goed.
Ik hoef 's nachts niet meer 2 of 3 keer naar de wc vanwege tig liter bier.

@rapilos, bij mij is de hoofdpijn gelukkig al na 1 kopje koffie weg.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...