Spring naar bijdragen

Zaterdag 8-2-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen , wat bedoelen jullie met dagpact ?

Hier lekker geslapen  vanaf  23.45  tot een uurtje of  wel aantal keren wakker geworden tussendoor.  Kan  mij de nacht niet meer herinneren  dat ik überhaupt niet wakker wordt.

Vandaag  iets ophalen via  MP geschoord   50 km verderop en boodschapjes doen.   verzinnen wat te eten vanavond nu net een boterham met omelet en een glas melk.

Ben benieuwd naar de storm  van morgen   neig dan  ff  naar de zee te gaan haha maar zal wel  zandstralen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja Bor, ik ga er ook helemaal van uit dat hij gaat komen. 
En van mij hoeft dat ook echt niet, gaat vast weer voor een hoop materiële ellende zorgen. 
Nog afgezien van wat het aan persoonlijke ongelukken kan veroorzaken doordat mensen tóch de elementen willen trotseren.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rapilos:

Even naar de zee gaan kijken..ook niet dan ?

Als het écht een gevaarlijk storm is? Nee, ik kan me die vader met dat zoontje nog herinneren die op die manier aan hun einde kwamen... 
En dan mogen de reddingwerkers met gevaar voor eigen leven daar weer achteraan??? 
Nee dus, doe maar niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Dat ik eigenwijs ben weet ik maar zo eigenwijs ben ik nu ook weer niet. En ik ben ook niet gek.

Hahaha.... soms lijken wij wel een beetje op elkaar ;) 

Ik ga aan de slag hier. 
Laatste boodschapjes halen nu we nog naar buiten mogen en de was op hangen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die storm is toch pas morgen? :face-icon-small-shocked: Ik heb een verjaardag waar ik heen moet. Zou liever thuis blijven als het echt tekeer gaat.

Het is dom, maar niet onbegrijpelijk dat je dan naar de zee wilt kijken. Die onbedwingbare krachten die tekeer gaan, heel indrukwekkend. Maar ik bekijk het liever op tv denk ik. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ze wijs zijn houden ze de berichten in de gaten en vertrekken ze in de ochtend. ... ik lees net dat het in de middag start, later in de middag en in de avond is het op volle sterkte.

Het is een zuidwester storm, als je uit zeeland richting Utrecht rijdt hoef je waarschijnlijk niet eens gas te geven. :) 

Misschien valt het allemaal mee en neemt de kracht af over de afstand, dat zou ook nog kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...