Spring naar bijdragen

Huiskamer Zaterdag 8 februari


Lynn86

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Lynn86:

Ik ben al mijn hele leven bang om dood te gaan en ik weet dat dat vreselijk voelt. 

Je gaat niet zomaar dood lieverd.

Ik tril ook nog sinds ik wakker ben.

Probeer een beetje afleiding te zoeken. Al is het maar iets kleins.

En goed proberen te eten en drinken. Soms kun je ook trillen door dat je te weinig eet of drinkt.

Liefs lynn

Dus een bonkert hart is ook niet erg  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Wilhelmina:

Dus een bonkert hart is ook niet erg  Wilhelmina

Het is alleen heel erg vervelend. Zolang je geen andere verschijnselen erbij krijgt zoals (uitstralende ) pijn in hartstreek en benauwdheid is er niets aan de hand. Hartkloppingen, bonkend hart wordt veel gezien bij het afbouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ben zo angstig geef dat niet  ben bang om dood te gaan vreselijk trillen en het duurde een poosje wees niet boos ben zo bang lieve mensen schijf me iets. Wilhelmina

@Wilhelmina volhouden. Ik heb daar ook moeite mee. Ga tv kijken en probeer je aandacht bij de tv te houden. Is makkelijker dan een boek lezen. Probeer niet op de trilling te letten. Ik heb het ook. Steeds in je hoofd houden dat je van angst en trillen niet dood gaat. Het doet mij goed van de andere benzogebruikers hier te horen dat het over gaat. Alleen weten we nog niet wanneer. Het raast nu ook door mijn borstkas. Hou vol. Probeer je aandacht af te leiden. Een wandeling helpt mij of de tv. Ik probeer het ook te negeren. Ik tril dag elke dag. De hele dag door. Hoe meer je erop let hoe harder je gaat trillen is mijn ervaring

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yollie:

@Wilhelmina volhouden. Ik heb daar ook moeite mee. Ga tv kijken en probeer je aandacht bij de tv te houden. Is makkelijker dan een boek lezen. Probeer niet op de trilling te letten. Ik heb het ook. Steeds in je hoofd houden dat je van angst en trillen niet dood gaat. Het doet mij goed van de andere benzogebruikers hier te horen dat het over gaat. Alleen weten we nog niet wanneer. Het raast nu ook door mijn borstkas. Hou vol. Probeer je aandacht af te leiden. Een wandeling helpt mij of de tv. Ik probeer het ook te negeren. Ik tril dag elke dag. De hele dag door.

Mijn linker boven arm doet geregeld even pijn alles zit vast  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Wilhelmina:

Dus een bonkert hart is ook niet erg  Wilhelmina

Nee lieverd ik heb hartoverslagen iedere dag. Heb al 24uurs holter gehad, onderzoeken en alles omdat ik daar ook zo bang voor was. Maar het zijn gewoon extra systolen bij mij. En is niet schadelijk. Ik moest er ook echt op vertrouwen wat de arts zei. Ik weet dat het allemaal lastig is en vreemd voelt. Als je het echt niet vertrouwd ga dan morgen even naar de huisarts. 

Als je aan het afbouwen bent of medicijnen gebruikt kun je last krijgen van hartbonzen of overslagen net als ik. 

Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lynn86:

Nee lieverd ik heb hartoverslagen iedere dag. Heb al 24uurs holter gehad, onderzoeken en alles omdat ik daar ook zo bang voor was. Maar het zijn gewoon extra systolen bij mij. En is niet schadelijk. Ik moest er ook echt op vertrouwen wat de arts zei. Ik weet dat het allemaal lastig is en vreemd voelt. Als je het echt niet vertrouwd ga dan morgen even naar de huisarts. 

Als je aan het afbouwen bent of medicijnen gebruikt kun je last krijgen van hartbonzen of overslagen net als ik. 

Xxx

Dank je wel lieve  Lieve Lynn86

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lynn86:

Nee lieverd ik heb hartoverslagen iedere dag. Heb al 24uurs holter gehad, onderzoeken en alles omdat ik daar ook zo bang voor was. Maar het zijn gewoon extra systolen bij mij. En is niet schadelijk. Ik moest er ook echt op vertrouwen wat de arts zei. Ik weet dat het allemaal lastig is en vreemd voelt. Als je het echt niet vertrouwd ga dan morgen even naar de huisarts. 

Als je aan het afbouwen bent of medicijnen gebruikt kun je last krijgen van hartbonzen of overslagen net als ik. 

Xxx

@Lynn86@Wilhelmina. Ik heb dat ook bonkend hart. Overslagen. Pijn op de borst vanwege verkeerd ademen en krampachtig houding aannemen. 4 onderzoekingen gehad. Niks aan de hand met mijn hart. Mri hoofd vanwege duizeligeid niks aan de hand. Ik hoop je gerust te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yollie:

@Wilhelminabij jou je armen. Bij mij mijn knieën. Ik ben nog niet oud en nu al last trap op en af. Heb me laten onderzoeken op artrose maar dat was niet het geval.

Gelukkig ik we

 

1 minuut geleden zei Yollie:

@Lynn86@Wilhelmina. Ik heb dat ook bonkend hart. Overslagen. Pijn op de borst vanwege verkeerd ademen en krampachtig houding aannemen. 4 onderzoekingen gehad. Niks aan de hand met mijn hart. Mri hoofd vanwege duizeligeid niks aan de hand. Ik hoop je gerust te stellen.

Dank je wel lieve mensen  ik wens jullie. ook sterkte met afbouwen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Wilhelmina:

Gelukkig ik we

 

Dank je wel lieve mensen  ik wens jullie. ook sterkte met afbouwen 

@Wilhelminabij mij is die trilling de hele dag door. Super irritant. Het lijkt net of bloed harder door mijn benen stroomt en die trilling in mijn borstkas is een spiertrilling. Je kan er gewoon niet van slapen. Ik lig rustig en probeer aan andere dingen te denken in bed. Dan val ik eventjes in slaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Cyclad58:

Het is alleen heel erg vervelend. Zolang je geen andere verschijnselen erbij krijgt zoals (uitstralende ) pijn in hartstreek en benauwdheid is er niets aan de hand. Hartkloppingen, bonkend hart wordt veel gezien bij het afbouwen. 

Idd we hebben het volgens mij allemaal al ondervonden fijne dag ad Xxxx lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Yollie:

@Wilhelmina hoe gaat het nu bij jou. Ik word gek van mijn trillingen. Het lijkt of het steeds harder wordt. Het stopt niet.

Yollie erg hoor die trillingen heel lastig ik hoop dat dit voor jou gauw stopt je wordt er heel zenuwachtig van ik heb ook trillingen van binnen in je lichaam en buiten je lichaam  we krijgen steeds wat anders wat komt er hierna maar we moeten van die trillingen af de hele dag trillen is zo vermoeiend ik wens je beterschap   liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Wilhelmina:

Yollie erg hoor die trillingen heel lastig ik hoop dat dit voor jou gauw stopt je wordt er heel zenuwachtig van ik heb ook trillingen van binnen in je lichaam en buiten je lichaam  we krijgen steeds wat anders wat komt er hierna maar we moeten van die trillingen af de hele dag trillen is zo vermoeiend ik wens je beterschap   liefs Wilhelmina

@Wilhelmina ik vind het nog erger als angst. Het stopt niet. Ik moet volgende week naar een sollicitatiegesprek. Ik wil weer aan het werk. Mijn man zegt dat ik zelf de trilling veroorzaak. Ik denk dat het door afbouw komt. Voel me steeds angstiger worden. Ben nog aan het afbouwen. Hoe ver ben jij met afbouwen? Ook beterschap. Ik vecht om eruit te komen maar lijkt alsof ik niet opschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Yollie:

@Wilhelmina ik vind het nog erger als angst. Het stopt niet. Ik moet volgende week naar een sollicitatiegesprek. Ik wil weer aan het werk. Mijn man zegt dat ik zelf de trilling veroorzaak. Ik denk dat het door afbouw komt. Voel me steeds angstiger worden. Ben nog aan het afbouwen. Hoe ver ben jij met afbouwen? Ook beterschap. Ik vecht om eruit te komen maar lijkt alsof ik niet opschiet.

Angst is zo erg jij veroorzaakt trillen niet hoe kan je man dat zeggen komt door afbouwen heb ik ook voel je niet schuldig ik barst ook van de angsten wat denk jij moet je er tegen vechten die angsten of op je af laten komen ik vind het zo moeilijk ik zit van 5 nu op 2 bromazepan 3 mg  zal zo blij zijn als alles met die pillen voorbij is   Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Wilhelmina:

Angst is zo erg jij veroorzaakt trillen niet hoe kan je man dat zeggen komt door afbouwen heb ik ook voel je niet schuldig ik barst ook van de angsten wat denk jij moet je er tegen vechten die angsten of op je af laten komen ik vind het zo moeilijk ik zit van 5 nu op 2 bromazepan 3 mg  zal zo blij zijn als alles met die pillen voorbij is   Liefs Wilhelmina

Yollie  laten we elkaar steunen en moet inspreken hoe ver ben jij met afbouwen op een dag is dat voorbij  ik wil geen pil meer zien nu hebben we dat gif nog nodig   groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Angst is zo erg jij veroorzaakt trillen niet hoe kan je man dat zeggen komt door afbouwen heb ik ook voel je niet schuldig ik barst ook van de angsten wat denk jij moet je er tegen vechten die angsten of op je af laten komen ik vind het zo moeilijk ik zit van 5 nu op 2 bromazepan 3 mg  zal zo blij zijn als alles met die pillen voorbij is   Liefs Wilhelmina

@Wilhelminaheb jij dat trillen ook constant. Ik weet nu niet wat erger is trillen of angst. Het wordt alleen maar zwaarder. Ik wil het bijna opgeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Yollie:

@Wilhelminaheb jij dat trillen ook constant. Ik weet nu niet wat erger is trillen of angst. Het wordt alleen maar zwaarder. Ik wil het bijna opgeven. 

Hallo  mensen vannacht niet geslapen ben gesloopt tinnitus gaat zo hart niet normaal er is storm buiten en storm in mijn hoofd ik hoop dat het minder wordt zo erg en hoofdpijn  zou zal ik ooit nog beter worden van tinnitus ik weet het niet   liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo  mensen vannacht niet geslapen ben gesloopt tinnitus gaat zo hart niet normaal er is storm buiten en storm in mijn hoofd ik hoop dat het minder wordt zo erg en hoofdpijn  zou zal ik ooit nog beter worden van tinnitus ik weet het niet   liefs Wilhelmina

@Wilhelminaik snap niet dat slaap bij mij zo wisselend is en angst. Eergisteren tot 4.30 geslapen zonder medicatie. Vannacht tot 1.00. Na lange tijd weer quetiapine ingenomen. Sliep nog niet om.4.30. Weer een dosis ingenomen. 1 uurtje geslapen. Wakker met hoofdpijn van quetiapine. En direct weer trillen tot nu toe. Afgelopen weken deed ik alles weer huishouden sporten uitgaan. Nu zo angstig en trillen. In borstkas buik en benen. 2 dg al binnen op bed en bank. Hopeloos.Durf niks. Ik weet echt niet of het door afbouw komt of aan mezelf ligt. Ik wilde vanmorgen er weer de brui aan geven. Ik ga volgens mij toch vragen of de psyhiater wil of niet om over te stappen op diazepam en 6wk afbouwschema te volgen. Nu al 4 jr bezig. Ben het hartstikke zat. Wordt ook helemaal rood van angst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je door moet gaan tot de afbouw moeten we gaan nu hebben we nog wisselende emoties nu zitten we nog in de hel overal pijn angst huilen slapenloze nachten we moeten doorgaan ondanks alles we hebben geen andere weg dat gif in ons veroorzaakt allerlei klachten ik ben ook hartstikke ziek tinnitus gaat te keer en vele anderen klachten we leren wel van de mensen van het forum zij hebben het ook meegemaakt of zijn nog bezig met afbouwen het is moeilijk maar stop niet  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-2-2020 om 15:56 zei Wilhelmina:

Ik denk dat je door moet gaan tot de afbouw moeten we gaan nu hebben we nog wisselende emoties nu zitten we nog in de hel overal pijn angst huilen slapenloze nachten we moeten doorgaan ondanks alles we hebben geen andere weg dat gif in ons veroorzaakt allerlei klachten ik ben ook hartstikke ziek tinnitus gaat te keer en vele anderen klachten we leren wel van de mensen van het forum zij hebben het ook meegemaakt of zijn nog bezig met afbouwen het is moeilijk maar stop niet  liefs Wilhelmina

Ik werd vanochtend wakker had ik derelisatisatie wat is dat eng was net of ik opgelost was je  bent er en ook niet ik hoop dat het wegblijft   liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...