Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 7-2--2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Yeeeeehaaahoooo goeie morgen sterke strijders,

Werd vanochtend wakker met koppijn. Staat die stomme poes van mij ook nog eens flink te miauwen. Ze heeft dus voor het eerst in haar 14 jarige leven kennis gemaakt met mijn schoen, maar dat was natuurlijk mis. Zondag als het gaat stormen dan vergeet ik ze gewoon binnen te halen, misschien waait ze wel weg woehahahaha. Zo, en hoe hebben jullie geslapen?

Ik ga vandaag niet werken maar hier alles vast zetten, net spannen over m'n vijver enz. Het is daar bij de dagbesteding erg druk en daar krijg ik soms last van dus vandaag ff dimmen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach arme poes:P. Ik heb 3 katten en weet dat ze je gek kunnen maken. 1 van mijn kan er wat van... zo'n mauwerd en aandachtvrager. 

Ik heb vannacht geslapen met weer wakker worden maar geen lora genomen! Zo dan ben ik blij! 

Heb nu onbeschrijfbare zware dagen. Morgen zal ongesteldheid moet komen. Er is dan van alles gaande in lijf en hoofd. Nu ik zo uitgeput ben is het zwaar te trekken. Gister lag ik voor pampus in bed en hoopte te sterven. Maar het hart is sterk. 

Pms is geen pretje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

@bolletje katten kunnen irritant zijn... ik hou die twee van mij altijd buiten de slaapkamer, maar als ze me 's morgens horen, en de deur gaat open, schieten ze altijd tussen mijn benen door naar binnen... en dan moet ik ze weer met snoepjes naar buiten lokken. Succes van het vastbinden van de dingen voor de storm! 

@Louisa, PMS kan heel irritant zijn, gelukkig heb ik er niet extreem veel last van, maar het brengt je zeker in combinatie met een afbouw of uit balans zijn nog meer uit balans... Sterkte vandaag! 

Vandaag is mijn vrije dag, dus ik dacht, misschien ga ik wel uitslapen, maar ik was netjes om 0730 wakker... gelukkig wordt het steeds vroeger licht. Maar wel 6 uur aan een stuk doorgeslapen, dus het slapen gaat steeds beter! Het is vandaag zulk mooi weer, dus ik ga een stukje racefietsen zo. Ik heb last van mijn hamstrings door vorige week teveel km's hardlopen en dus is fietsen een goed alternatief. Eerlijk moet ik erbij zeggen dat ik daar 2 maanden geleden dus geen zin in gehad zou hebben... veel teveel gedoe. Er is sinds een week of twee echt iets veranderd in de manier waarop ik naar dingen kijk en vooral mijn gevoel daarbij. 

Ik zit nog in mijn proeftijd op mijn nieuwe werk en van de week is er iemand anders van een hele andere afdeling zijn proeftijd niet doorgekomen. Ik droom er wel over, maar het neemt me gedurende de dag niet over... een paar weken terug bleef ik de hele dag in mijn nachtmerries hangen. 

Mijn fiets werd van de week gestolen, maar ik ga dan niet gelijk helemaal de put in, maar koop een nieuwe (tweedehands) en huur dan een dag een toeristenfiets in de tussentijd... 

Meer pragmatisch ofzo? Ik kan ook ontzettend lachen om dingen die ik een tijd geleden wist dat ik grappig vond maar nu ook echt weer als grappig ervaar en heb vooral heel veel zin in dingen de komende tijd.

Ik schrijf elke dag (in positieve zin) aan het einde van de dag op waar ik dankbaar voor ben, ik doe elke ochtend positieve affirmaties die ik heb opgehangen en als ik wakker word doe ik eerst de daily Calm van de app, een geleide mindfulness/meditatie van 10 minuten. En elke dag een streepje van mijn diazepam rooster af! 

Ik heb zo'n centimeter opgehangen en daar knip ik elke dag een stukje af, heel fijn om te doen. 

Ik wens jullie allemaal een fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lynn86:

Jaaaaaaa,  het is me gelukt!! Ik ben zooo blij 1mg lorazepam is eraf. I DID IT...

Ben zo ontzettend blij....

Nog 6 te gaan. Maar zo trots op mezelf.

:D

Kanjer!  Wat goed van je! Hoe gaat het met de klachten in je lijf? Wat zijn de reacties in je lichaam en hoe houd je toch de moed om door te gaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kannietmeer:

Kanjer!  Wat goed van je! Hoe gaat het met de klachten in je lijf? Wat zijn de reacties in je lichaam en hoe houd je toch de moed om door te gaan? 

Het gaat eigenlijk heel goed. In het begin had ik smorgens nog veel onrust en 2x Een paniekaanval gehad en flink wat hoofdpijn maar ik mag echt niet klagen.

Het gaat op en af. De ene dag lukte het goed de andere dag wat minder.

De moed om door te gaan? Ik wil weer mezelf kunnen zijn en eindelijk na 9 jaar medicatie vrij te worden

bewerkt door Lynn86
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lynn86:

Het gaat eigenlijk heel goed. In het begin had ik smorgens nog veel onrust en 2x Een paniekaanval gehad en flink wat hoofdpijn maar ik mag echt niet klagen.

Het gaat op en af. De ene dag lukte het goed de andere dag wat minder.

De moed om door te gaan? Ik wil weer mezelf kunnen zijn en eindelijk na 9 jaar medicatie vrij te worden

Echt veel respect voor je Lynn ^_^ super knap van je en ga zo door! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei doorbijter:

@Lynn86 was je nou aan het vijlen met de lora? En hoe snel bouw je af? 

Ja ik vijl de pilletjes idd. Ik haal iedere dag 0.004mg eraf. 1pilletje weegt ongeveer 0,108mg. 

Ik ben op de helft sneller gegaan naar 0,010mg per dag maar dat was wel echt pittiger. Beter is kleine hoeveelheden per dag te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Lynn86:

Ja ik vijl de pilletjes idd. Ik haal iedere dag 0.004mg eraf. 1pilletje weegt ongeveer 0,108mg. 

Ik ben op de helft sneller gegaan naar 0,010mg per dag maar dat was wel echt pittiger. Beter is kleine hoeveelheden per dag te doen.

Wat knap! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Lynn86:

Ja ik vijl de pilletjes idd. Ik haal iedere dag 0.004mg eraf. 1pilletje weegt ongeveer 0,108mg. 

Ik ben op de helft sneller gegaan naar 0,010mg per dag maar dat was wel echt pittiger. Beter is kleine hoeveelheden per dag te doen.

Dat vind ik nog best een aardig tempo hoor. Dan ben je er over een half jaar vanaf. Hoop dat je het vol gaat houden. Zet m op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hey iedereen

Haha bolletje,de poes.....gekkerd.

Lynn86,wat goed van je,en zo dapper,zo zie je maar dat het echt wel lukt,. 

Ik al boodschappen gedaan,huisje gepoetst,en we zijn weer happy.

Gisteren een minder dagje,voelde mij zo down en pfffff...gelukkig steun gekregen van onze lieverd kannietmeer,dank je wel hier voor.

Vandaag weer beter,zonnetje is ook van de party hier,is ook weer fijn,deze nacht geel laat gaan slapen,nog lekker gezellig bij gepraat met mijn lieve kids,kan zo fijn zijn,op de gekste uren,en heel onverwacht,genoten hebben we alweer.

Zo nu even wat rusten,tot later.....liefs Angkexxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben bijna klaar met de afbouw van de Diazepam. Ik zit per vandaag onder de 0,5 Mg. 

Ik probeer wat wandelconditie op te bouwen. Even in de zon gelopen. Gezicht al een beetje verbrand. Het is aan te raden om met een benzohuidje zelfs in de winterzon goed te smeren blijkbaar. 

Sterkte allemaal, liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Angke:

Hey hey iedereen

Haha bolletje,de poes.....gekkerd.

Lynn86,wat goed van je,en zo dapper,zo zie je maar dat het echt wel lukt,. 

Ik al boodschappen gedaan,huisje gepoetst,en we zijn weer happy.

Gisteren een minder dagje,voelde mij zo down en pfffff...gelukkig steun gekregen van onze lieverd kannietmeer,dank je wel hier voor.

Vandaag weer beter,zonnetje is ook van de party hier,is ook weer fijn,deze nacht geel laat gaan slapen,nog lekker gezellig bij gepraat met mijn lieve kids,kan zo fijn zijn,op de gekste uren,en heel onverwacht,genoten hebben we alweer.

Zo nu even wat rusten,tot later.....liefs Angkexxx

Dankjewel lieverd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei doorbijter:

Dat vind ik nog best een aardig tempo hoor. Dan ben je er over een half jaar vanaf. Hoop dat je het vol gaat houden. Zet m op. 

Ja het is best vlug. Maar ik ben er nog niet he. Er gaan straks meer uren tussen zitten hoe lager ik kom natuurlijk. En dat zal best ook wel pittig zijn.

Maar we vechten door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei ELL:

Hoi allemaal,

Ik ben bijna klaar met de afbouw van de Diazepam. Ik zit per vandaag onder de 0,5 Mg. 

Ik probeer wat wandelconditie op te bouwen. Even in de zon gelopen. Gezicht al een beetje verbrand. Het is aan te raden om met een benzohuidje zelfs in de winterzon goed te smeren blijkbaar. 

Sterkte allemaal, liefs 

@ELL wat een heerlijk vooruitzicht. Ga je je al wat beter voelen nu je bijna bij 0 bent? Succes met de laatste loodjes en op naar volledig herstel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...