Spring naar bijdragen

Afbouwen clonazepam


Sanne20

Aanbevolen berichten

Mijn weegschaal geeft 0.001 Ann maar als je iets zo lichts er op legde dan geeft ie niks aan 

Oh haal jij het van de totale pil af per keer 

Wat voor vijltje gebruik je ? 

Kan helaas geen valium gebruiken want dat is beter te verminderen maar je wordt er wel erg suf van neem ik aan en ik derealiseren er op 

Of valt dat mee ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan jij dit nog eens navragen voor mij eat ik in mijn geval het beste kan doen qua afbouw en zo,n kleine pil met weinig gewicht

Wil donderdag beginnen maar weet nog niet hoe nu ik jou verhaal hoor want mijn eerste plan is dus veels te snel  begrijp ik 

Dus laat ff wat horen please 

Thx ome Ton 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je hierboven uiteen gezet wat in mijn ogen De beste wijze van afbouwen is. Zo langzaam mogelijk. Maar zoals ik ook heb aangegeven is ieder mens anders en weet ik niet hie jij reageert op de afbouw. Of je veel klachten zult krijgen of niet. Dus nogmaals, als 0,002 Het laagste is dat je kunt afbouwen zou dat mijn advies zijn. Persoonlijk zou ik dan om de dag afbouwen, maar als dat Te langzaam voor je is, kun je ook elke dag afbouwen en als het moeilijker gaat alsnog om de dag doen. Ik zal @Kannietmeer en @Cyclad58 nogmaals taggen, maar als zij Het niet lezen en of niet reageren, kan ik daar ook niks aan doen. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Ometon:

Mijn weegschaal geeft 0.001 Ann maar als je iets zo lichts er op legde dan geeft ie niks aan 

Oh haal jij het van de totale pil af per keer 

Wat voor vijltje gebruik je ? 

Kan helaas geen valium gebruiken want dat is beter te verminderen maar je wordt er wel erg suf van neem ik aan en ik derealiseren er op 

Of valt dat mee ? 

Ometon,

je  weegt je pil en haalt er iets af en weegt hem dan weer. Je hoeft niet te wegen wat je eraf haalt natuurljk .
Maar afbouwen met Clonazepam is zeer moeilijk op deze manier en je geeft al aan dat je weegschaal dat bijna niet trekt.

Wat je kan doen is het oplossen in precies 100 ml water en daar  met een mm spuitje 1 ml afhalen en dan drink je je water op. De volgende dag los je het weer op in 100ml water  maar dan neem je 2 ml in je spuitje eraf en neem je dus 98 ml in. Zo doe je elke dag een beetje minder. Wel heel goed schudden en roeren voordat je een spuitje eraf haalt. Ik begrijp dat je in Thailand niet veel mogelijkheden hebt?

Ik zal ook een beter recept posten, maar dat moet je kunnen maken.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Kan jij dit nog eens navragen voor mij eat ik in mijn geval het beste kan doen qua afbouw en zo,n kleine pil met weinig gewicht

Wil donderdag beginnen maar weet nog niet hoe nu ik jou verhaal hoor want mijn eerste plan is dus veels te snel  begrijp ik 

Dus laat ff wat horen please 

Thx ome Ton 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat met water  is denk ik niet mijn ding 

Ben bang dat het niet goed oplost etc 

Zit te denken een meer professionele weegschaal te kopen  wellicht dat dat beter werkt en niet zo schommelt 

Verder blijf ik last houden van angst/paniek aanvallen 

Er is hier een rehab center die mij wel wil opnemen en laten afkicken 

Maar  dan mag is 7000 dollar per maand betalen en ben ik willoos nemen je sleutels en paspoort in etc 

Heb die poen maar wil ook niet op die manier afkicken met mijn stoornis en geen goede medische begeleiding 

G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Ometon:

Zag dit op het internet goed stuk over afbouwen benzodiazepines 

https://www.benzoinfo.com/2017/10/09/benzodiazepine-tapering-strategies-and-solutions/

 

ze laten je daar goed weten wat de methodes zijn. Begrijp je nu dus ook dat je stapjes veel kleiner moeten?
Zelfs met een weegschaal ga je dat met de Clonazepam niet voor elkaar krijgen zonder het op te lossen. Mijn beste vriendin heeft het 2 jaar lang gedaan met het volgende recept, wat perfect werkt en die ik ook voor heel zieke clienten heb gebruikt.

Liquid Klonopin Compound

Materials needed
ceramic mortar and pestle
100 ml beaker
60 ml syringe
Magnetic stirrer and plate
Small silicon spatula
Small piece of paper (about 3”x3”) folded down the center and opened back up.

Ingredients:
.125 tsp xanthan (more or less depending on brand and desired consistency)
10 x .5 mg klonopin tablets
49 ml simple syrup (1/2 water, 1/2 sugar (we use raw sugar))
Flavoring such as lemon oil, coconut extract, almond extract, etc (about 3 drops)

Note: this recipe can be adjusted based on the dosage of your medicine. The goal is to end up with a volume that is easily divisible by your dose, so 5mg into 50ml, 25mg into 25ml, etc. The point is to make the math easy when determining the dosage you are pulling into your syringe. For 5mg in 50ml, a 1ml syringe would equal .1mg. For 25mg in 25ml, a 1ml syringe would equal 1mg.

We are using 49 ml in the recipe because with the addition of the xanthin, medicine and flavoring, the total comes to 50ml. There will be some variability here based on your particular medicine and flavoring, but the key is to be consistent from one batch to the next.


Instructions:

Make simple syrup:
In a small pot, combine equal parts water and sugar. I do 1/3 cup water and 1/3 cup sugar. This makes enough for the current recipe and then can be stored in pre-measured syringes in the fridge for weeks. Bring to a brief boil until sugar dissolves completely. Transfer to the refrigerator or freezer to cool at least to room temperature.

Using the 60 ml syringe, pull 49 ml of simple syrup taking care to avoid air bubbles. Set aside
In the mortar and pestle, grind the 10 klonopin tablets using a shearing motion until you obtain a very fine powder
Scrape the powder into the 100ml beaker along with the stirring magnet. Take care to not lose any medicine when transferring from the mortar to the beaker. Place on the magnetic stirring base.
Turn on stirring to a very low setting.
Add a small amount (maybe 5ml) of simple syrup to the beaker and stir, slowly moving the beaker so that the stirring magnet scrapes the sides of the jar. Increase the speed slightly and stir until all of the powder is moistened before adding more liquid. You are basically making a loose paste at this point.
You can increase the speed of the magnet as the powder is moistened taking care to not splatter the powder or solution onto the sides of the beaker.
Slowly add more liquid as the paste is incorporated/dissolved.
Put about 20ml of the simple syrup in the mortar and stir with pestle to dissolve any remaining powder residue.
Using the silicon spatula, scrape the liquid from the mortar and pestle into the beaker.
Add about three drops of the flavoring to taste.
Continue stirring.
Measure out the xanthin gum on a small piece of paper folded down the center. The fold will help you direct the xanthin powder into the beaker
While the solution is stirring, slowly add the xanthin powder to the beaker by tapping the piece of paper. Do not add in one dump or the xanthin will clump together. If this is the first time you are making the recipe, add about half of the xanthin and wait while the solution stirs for a few minutes. This will allow you to dial in on the appropriate thickness for your application. Make sure to store the xanthin powder in an airtight container. It will absorb moisture from the environment and will lose thickening power over time.
Increase the stirring speed as the solution starts to thicken, again taking care to not splatter the liquid out of the beaker. The xanthin will take some time to thicken, so be patient.
The solution should be pourable. Not too liquid, not too gummy. If it is too liquid, the medicine will not stay in suspension as well. If it is too thick, it will be difficult to pull a dose in your syringe. The correct thickness for me is when the stirrer is at full speed, the magnet can make a small vortex in the liquid. It will take some practice to figure this out.
Scrape the solution into a medicine bottle and insert a syringe stopper.
Store in the refrigerator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Ometon:

Kannietmeer 

Ben overtuigd dat het goed recept is maar kan hier echt de spullen niet krijgen en ben  volgende maand 64 jaar oud 

Dit is te ingewikkeld ben ik bang 

Ometon,

Misschien moet je nu alles nog eens rustig doorlezen en je eigen keus maken in wat voor jou haalbaar en mogelijk is in Thailand.
Met bang zijn kom je geen stap verder.

ps ik ben ook 63.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-2-2020 om 11:30 zei Kannietmeer:

ze laten je daar goed weten wat de methodes zijn. Begrijp je nu dus ook dat je stapjes veel kleiner moeten?
Zelfs met een weegschaal ga je dat met de Clonazepam niet voor elkaar krijgen zonder het op te lossen. Mijn beste vriendin heeft het 2 jaar lang gedaan met het volgende recept, wat perfect werkt en die ik ook voor heel zieke clienten heb gebruikt.

Liquid Klonopin Compound

Materials needed
ceramic mortar and pestle
100 ml beaker
60 ml syringe
Magnetic stirrer and plate
Small silicon spatula
Small piece of paper (about 3”x3”) folded down the center and opened back up.

Ingredients:
.125 tsp xanthan (more or less depending on brand and desired consistency)
10 x .5 mg klonopin tablets
49 ml simple syrup (1/2 water, 1/2 sugar (we use raw sugar))
Flavoring such as lemon oil, coconut extract, almond extract, etc (about 3 drops)

Note: this recipe can be adjusted based on the dosage of your medicine. The goal is to end up with a volume that is easily divisible by your dose, so 5mg into 50ml, 25mg into 25ml, etc. The point is to make the math easy when determining the dosage you are pulling into your syringe. For 5mg in 50ml, a 1ml syringe would equal .1mg. For 25mg in 25ml, a 1ml syringe would equal 1mg.

We are using 49 ml in the recipe because with the addition of the xanthin, medicine and flavoring, the total comes to 50ml. There will be some variability here based on your particular medicine and flavoring, but the key is to be consistent from one batch to the next.


Instructions:

Make simple syrup:
In a small pot, combine equal parts water and sugar. I do 1/3 cup water and 1/3 cup sugar. This makes enough for the current recipe and then can be stored in pre-measured syringes in the fridge for weeks. Bring to a brief boil until sugar dissolves completely. Transfer to the refrigerator or freezer to cool at least to room temperature.

Using the 60 ml syringe, pull 49 ml of simple syrup taking care to avoid air bubbles. Set aside
In the mortar and pestle, grind the 10 klonopin tablets using a shearing motion until you obtain a very fine powder
Scrape the powder into the 100ml beaker along with the stirring magnet. Take care to not lose any medicine when transferring from the mortar to the beaker. Place on the magnetic stirring base.
Turn on stirring to a very low setting.
Add a small amount (maybe 5ml) of simple syrup to the beaker and stir, slowly moving the beaker so that the stirring magnet scrapes the sides of the jar. Increase the speed slightly and stir until all of the powder is moistened before adding more liquid. You are basically making a loose paste at this point.
You can increase the speed of the magnet as the powder is moistened taking care to not splatter the powder or solution onto the sides of the beaker.
Slowly add more liquid as the paste is incorporated/dissolved.
Put about 20ml of the simple syrup in the mortar and stir with pestle to dissolve any remaining powder residue.
Using the silicon spatula, scrape the liquid from the mortar and pestle into the beaker.
Add about three drops of the flavoring to taste.
Continue stirring.
Measure out the xanthin gum on a small piece of paper folded down the center. The fold will help you direct the xanthin powder into the beaker
While the solution is stirring, slowly add the xanthin powder to the beaker by tapping the piece of paper. Do not add in one dump or the xanthin will clump together. If this is the first time you are making the recipe, add about half of the xanthin and wait while the solution stirs for a few minutes. This will allow you to dial in on the appropriate thickness for your application. Make sure to store the xanthin powder in an airtight container. It will absorb moisture from the environment and will lose thickening power over time.
Increase the stirring speed as the solution starts to thicken, again taking care to not splatter the liquid out of the beaker. The xanthin will take some time to thicken, so be patient.
The solution should be pourable. Not too liquid, not too gummy. If it is too liquid, the medicine will not stay in suspension as well. If it is too thick, it will be difficult to pull a dose in your syringe. The correct thickness for me is when the stirrer is at full speed, the magnet can make a small vortex in the liquid. It will take some practice to figure this out.
Scrape the solution into a medicine bottle and insert a syringe stopper.
Store in the refrigerator


@Ometon 

Waarom zo ingewikkeld  @Kannietmeer  ?
Waarom niet gewoon oplossen in water op kamertemperatuur?
Dat doe ik zelf met lorazepam en de methode werkt heel goed, is eenvoudig en de nauwkeurigheid is aanzienlijk groter dan met een weegschaaltje is te bereiken.


Alles wat je nodig hebt is een 50 ml spuit met 50 maatstreepjes en een glazen potje met plastic deksel, dat goed afsluit.
Dat de methode werkt voor lorazepam weet ik dus uit eigen ondervinding maar volgens deze site:


https://www.drugbank.ca/drugs/DB00186


is de experimentele oplosbaarheid in water van lorazepam 80 mg/liter (Merck index) (zoek op solubility in de pagina) en de oplosbaarheid van clonazepam 100 mg/liter.
Dus de oplosbaarheid van clonazepam is nog iets groter dan van lorazepam en je hoeft van clonazepam maar 0,5 mg op te lossen en van lorazepam 1 mg.


Het lijkt me dus heel waarschijnlijk dat de methode die ik gebruik ook werkt voor clonazepam en dat, tenzij de tabletten een speciale coating hebben die het oplossen zou bemoeilijken, het enige wat je hoeft te doen is:


Doe het tabletje in het potje, voeg 100 ml water toe, wacht 30 minuten vanwege de slechte oplosbaarheid, schud dan lange tijd krachtig, wacht weer 30 minuten vanwege de slechte oplosbaarheid. Daarna is de lorazepam, dus de werkzame stof opgelost. Er is nog wel wat fijn residu op de bodem te zien maar dat zijn onoplosbare vulstoffen van het tabletje.
Je hebt hierbij water op kamertemperatuur gebruikt maar nu het eenmaal is opgelost kun je het potje een paar dagen bewaren op een niet te koude plaats in de koelkast (ergens bovenaan dus, zet de thermostaat niet te koud)


Zie eventueel ook een vorige post van mij over dit onderwerp:

https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/11288-vloeibaar-afbouwen-lorazepam/?do=findComment&comment=1144787

 

 

bewerkt door karel12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei karel12:


@Ometon 

Waarom zo ingewikkeld  @Kannietmeer  ?
Waarom niet gewoon oplossen in water op kamertemperatuur?
Dat doe ik zelf met lorazepam en de methode werkt heel goed, is eenvoudig en de nauwkeurigheid is aanzienlijk groter dan met een weegschaaltje is te bereiken.


Alles wat je nodig hebt is een 50 ml spuit met 50 maatstreepjes en een glazen potje met plastic deksel, dat goed afsluit.
Dat de methode werkt voor lorazepam weet ik dus uit eigen ondervinding maar volgens deze site:


https://www.drugbank.ca/drugs/DB00186


is de experimentele oplosbaarheid in water van lorazepam 80 mg/liter (Merck index) (zoek op solubility in de pagina) en de oplosbaarheid van clonazepam 100 mg/liter.
Dus de oplosbaarheid van clonazepam is nog iets groter dan van lorazepam en je hoeft van clonazepam maar 0,5 mg op te lossen en van lorazepam 1 mg.


Het lijkt me dus heel waarschijnlijk dat de methode die ik gebruik ook werkt voor clonazepam en dat, tenzij de tabletten een speciale coating hebben die het oplossen zou bemoeilijken, het enige wat je hoeft te doen is:


Doe het tabletje in het potje, voeg 100 ml water toe, wacht 30 minuten vanwege de slechte oplosbaarheid, schud dan lange tijd krachtig, wacht weer 30 minuten vanwege de slechte oplosbaarheid. Daarna is de lorazepam, dus de werkzame stof opgelost. Er is nog wel wat fijn residu op de bodem te zien maar dat zijn onoplosbare vulstoffen van het tabletje.
Je hebt hierbij water op kamertemperatuur gebruikt maar nu het eenmaal is opgelost kun je het potje een paar dagen bewaren op een niet te koude plaats in de koelkast (ergens bovenaan dus, zet de thermostaat niet te koud)


Zie eventueel ook een vorige post van mij over dit onderwerp:

https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/11288-vloeibaar-afbouwen-lorazepam/?do=findComment&comment=1144787

 

 

Jouw beschrijving is ook prima, dat had ik eerst  voorgesteld, maar  dan heb je wel het  feit dat  je  inderdaad een bakje  mee moet nemen  als je een dag op pad wilt. Met mijn methode, maar je maar 1 x per maand deze oplossing en  heb je de dagen lang  geen omkijken meer naar. Veel mensen vinden dat  juist veel minder  ingewikkeld.
Als antwoord waarom:
Omdat  Ometon aangaf alles lastig te vinden en het  onhandig te vinden  etc heb ik deze methode geopperd.

Ik zou het  zelf zeker  op die manier  doen en niet op de manier die jij nu beschrijft, als ik mocht kiezen, omdat  ik gezien heb bij anderen  hoe goed  het werkt en makkelijk het is te gebruiken  na  de  bereiding. Dan is het  innemen dagelijks net zo makkelijk als een pilletje slikken.  Met  de  pure water oplossing duurt het gewoon allemaal wat langer en ben je dagelijks bezig.
Ieder zo zijn wensen lijkt me.


En hoe verdeel jij de medicatie over de dag met deze methode? En hoe neem je het mee als je weg wilt?  Dit zijn vragen die Ometon namelijk heeft over alle methodes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kannietmeer:

Jouw beschrijving is ook prima, dat had ik eerst  voorgesteld, maar  dan heb je wel het  feit dat  je  inderdaad een bakje  mee moet nemen  als je een dag op pad wilt. Met mijn methode, maar je maar 1 x per maand deze oplossing en  heb je de dagen lang  geen omkijken meer naar. Veel mensen vinden dat  juist veel minder  ingewikkeld.
Als antwoord waarom:
Omdat  Ometon aangaf alles lastig te vinden en het  onhandig te vinden  etc heb ik deze methode geopperd.

Ik zou het  zelf zeker  op die manier  doen en niet op de manier die jij nu beschrijft, als ik mocht kiezen, omdat  ik gezien heb bij anderen  hoe goed  het werkt en makkelijk het is te gebruiken  na  de  bereiding. Dan is het  innemen dagelijks net zo makkelijk als een pilletje slikken.  Met  de  pure water oplossing duurt het gewoon allemaal wat langer en ben je dagelijks bezig.
Ieder zo zijn wensen lijkt me.


En hoe verdeel jij de medicatie over de dag met deze methode? En hoe neem je het mee als je weg wilt?  Dit zijn vragen die Ometon namelijk heeft over alle methodes

OK,


Ik gebruik vrijwel nooit meer dan een enkele dosis per dag dus het verdelen van de dosis is geen issue voor mij.


De manier waarop het meestal wordt gedaan is echter de volgende:
Je haalt met de spuit in een keer de complete dagdosis eruit. Die doe je in een maatbekertje.
Stel nu dat je 4 maal per dag een dosis wilt nemen. Dan vul je de maatbeker bijvoorbeeld met water aan tot 200 ml, even roeren, en  per keer dat je een dosis wilt nemen haal je er dan 50 ml uit, bijvoorbeeld met de spuit. De laatste 50 ml zul je er met de spuit niet helemaal uitkrijgen maar dat kun je dan gewoon leegdrinken. Het kan geen kwaad de maatbeker of het potje dat de oplossing bevat nog eens na te spoelen en dit op te drinken zodat je ook het kleine beetje oplossing dat hierin achtergebleven is binnenkrijgt.


Het komt ook niet vaak voor dat ik een dosis moet nemen als ik niet thuis ben.
Soms neem ik dan het potje met de oplossing mee en haal mijn dosis er ter plaatse met de spuit uit.
Als het te koud is en ik bang ben dat de lorazepam als gevolg hiervan weer uit oplossing kan gaan doe ik dat niet en als de omstandigheden het toe laten bereid ik dan mijn oplossing ter plaatse.
Als het niet mogelijk is ergens met een spuit bezig te zijn gebruik ik nog altijd de methode met weegschaal en glazen nagelvijltje.


Veel mensen nemen hun afgemeten dosis mee in een plastic potje, bekertje of flesje of iets dergelijks. Dat is in principe wel handig. Ik heb dat echter nog niet gedaan omdat ik contact met plastic voor langere duur liefst zoveel mogelijk vermijd omdat ik niet weet hoe groot het effect is van absorptie door de plastic.
Op benzobuddies wordt wel gezegd dat je de oplossing gerust in plastic kan bewaren, behalve polystyreen, omdat vloeibare benzo van de apotheek ook in plasic flesjes zit.
De concentratie van deze oplossingen is echter hoog, en die van mijn doses een stuk lager, dus het effect hierop zal groter zijn.
Het is echter best mogelijk dat ik het zonder problemen zou kunnen doen maar ik weet het niet zeker en heb het dus nog niet geprobeerd.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet lastig maar begrijp het recept niet en heb ingrediënten niet 

Kan nog geen ei bakken en ben bang het te verpesten met alle gevolgen van dien  en dat levert mij heel veel angst op de, reden dat ik.uberhaupt ooit aan clonazepam ben begonnen 

Dus nee het is geen onwil maar onkunde en angst  recept is ook nog in het Engels maakt het nog ingewikkeler 

Snap niet echt hoe ik het moet maken en hoeveel ik dan moet nemen 

Als ik recept door spit voel ik paniek op komen en ben ik bang het niet te kunnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Ometon:

Ik vind het niet lastig maar begrijp het recept niet en heb ingrediënten niet 

Kan nog geen ei bakken en ben bang het te verpesten met alle gevolgen van dien  en dat levert mij heel veel angst op de, reden dat ik.uberhaupt ooit aan clonazepam ben begonnen 

Dus nee het is geen onwil maar onkunde en angst  recept is ook nog in het Engels maakt het nog ingewikkeler 

Snap niet echt hoe ik het moet maken en hoeveel ik dan moet nemen 

Als ik recept door spit voel ik paniek op komen en ben ik bang het niet te kunnen 

Dat snap ik heel goed. 

 

Is het oplossen in water zoals karel12 het doet nu wel meer duidelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet dat ik pil moet oplossen in 1 ml vodka 40% voor er water aan toe te voegen 

Weet echter niet hoeveel water . 

Begrijp dat je niet meer mag afbouwen als 10 %per  maand 

Dat zou dan dus 300 ml moeten zijn 

1ml per dag is 30 ml per maand is 10% 

Of moet ik meet water nemen en is dit te snel weet ook niet hoe je de sterkte van je pil hierin moet berekenen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...