Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 6-2-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Zo, weer een nieuwe start. Willemina hoe heb je geslapen? En de anderen?

Ik was vannacht een hele stoere meid. Was in een leren pak aan het motor rijden (ik ben te bang om op een motor te zitten sssttttt) en hard dat ik ging, tot er een paar van de zwarte jongens met van die enge petjes op de weg stonden:huh:. Werd op de bon geslingerd omdat ik geen helm op had.:o

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bolletje en anderen! Je was me net voor! Ik heb ondanks mijn snothoofd redelijk geslapen en nog een werkdag, dan heb ik weekend. Vanavond weer rentraining maar voel mijn hamstrings dus weet nog niet of ik ga... 

Morgen naar de arts om de eerste resultaten van de taperingsstrips te bespreken, nu 6 mg diazepam.

Gisteren is mijn tweedehands refurbished Gazelle fiets bij het station gestolen, stond vast aan de stalling, slot (dik scooterslot) lag er geforceerd naast en de bewaakte is gesloten vanwege verbouwingen... grrr, had hem net een week... maar ook dat is Amsterdam.. 

Dan zou ik liever op de motor rijden zoals Bolletje maar dat durf ik natuurlijk niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ruk geslapen. Heel de avond moeier dan moe. Pms... lichaam en hoofd hebben het zwaar... werd ik gewoon 3 am doodmoe wakker... maar wel pijnlijk lijf. Ik heb weer een lora genomen... en ik was zo blij dat ik dagen zonder sliep. Deze pms wordt mijn dood! Ik kan niet meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Ik heb goed geslapen, weer met de meditatie die ik van de week op Youtube vond inslaap gevallen. 

Maandag @Kannietmeer gesproken, mijn laatste grammen ga ik vijlend doen, ik vond de afgelopen mg te zwaar. 
Dus hoop op betere dagen, ik heb moeite met de wisselingen die per minuut kunnen verschillen, zo zit je redelijk en dan ineens voel je je heel beroerd. 


@Wilhelmina jouw email adres is niet te zien hoor in je profiel, ik heb er even voor je gespiekt ;-) En ik weet niet of je een smart telefoon hebt, maar voor mijn oorsuizen heb ik een app gevonden Starkey Relax, https://www.starkey.com/blog/2015/05/Relax-Tinnitus-App-New wellicht is het iets voor jou.... en wil je zoon je ermee helpen als je er niet uitkomt. Ik heb het nog niet veel gebruikt dus kan er ook nog niet veel verder over schrijven, de keren dat ik het aanzette (op mijn suis niveau) merkte ik wel dat ik mijn suis wat minder hoorde. Je kunt het instellen op een geluid die jij als prettig ervaart. In mijn geval de zee. 
Maar de hele dag zee horen geeft soms ook irritatie ;-) Dus dan maar weer zachtjes muziek die ik op dat moment fijn vind om te luisteren. 
Hoop dat je er iets mee kan.  :rose:

bewerkt door Vallenenopstaan1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Louisa:

Ik heb ruk geslapen. Heel de avond moeier dan moe. Pms... lichaam en hoofd hebben het zwaar... werd ik gewoon 3 am doodmoe wakker... maar wel pijnlijk lijf. Ik heb weer een lora genomen... en ik was zo blij dat ik dagen zonder sliep. Deze pms wordt mijn dood! Ik kan niet meer!

neem je de lorazepam altijd op de zelfde tijden in of doe je maar wat?

Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet te doen is met 13,35 mg. Heb je ooit normaal gefunctioneerd op die dosis?

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vallenenopstaan1 verstandig dat je gaat vijlen. Hoeveel ga je per maand minderen? En @Kannietmeer is een topper, daar heb je zeker wat aan. 

@Louisa als je schrijft dat je vannacht weer een lora hebt genomen, is dat dan bovenop De 13,25 die je al slikt? En heb je wel eens andere slaapmedicatie overwogen, mirtazapine, quetiapine oid. Is msc ter overbrugging een oplossing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei doorbijter:

@Vallenenopstaan1 verstandig dat je gaat vijlen. Hoeveel ga je per maand minderen? En @Kannietmeer is een topper, daar heb je zeker wat aan. 

 

Hoi @doorbijter, ja dat is ze inderdaad, haar geduld is fijn, er was wat verwarring met mijn diazepam omdat ik een ander merk gekregen heb, deze pil weegt lichter dan de vorige :huh: dus de rekensom moest opnieuw en het ging mij duizelen met rekenen :face-icon-small-shocked:, maar gelukkig niet bij Kannietmeer. Ik ga een halve mg per twee weken zaken. Kijken hoe de aankomende twee weken gaan worden. 
Morgen controle bij de huisarts voor bloeddruk, hart, dan ook maar gelijk een screening vragen voor al mijn vitamine's. 



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Zo, weer een nieuwe start. Willemina hoe heb je geslapen? En de anderen?

Ik was vannacht een hele stoere meid. Was in een leren pak aan het motor rijden (ik ben te bang om op een motor te zitten sssttttt) en hard dat ik ging, tot er een paar van de zwarte jongens met van die enge petjes op de weg stonden:huh:. Werd op de bon geslingerd omdat ik geen helm op had.:o

Ik slaap niet makkelijk in, heb zoveel last van allergieen en heb net als jij de raarste dromen. Soms grappig, soms spannend. Gelukkig nooit eng.
Ik wil vooral dat mijn overgevoeligheid en jeuk eens ophoud. Word er helemaal simpel van:blink:

Had jij nog lekker rustig aan kunnen doen Bol?

Ik ga snel weer proberen  te studeren, want ik heb zaterdag examen. Ik doe al 2 weken heel goed alsof. Komt echt geeeeeen informatie  bij in dat hoofd<_<
 

 

 

Ik hoop dit dan straks ook te kunnen doen, maar dan kijk ik er niet zo onschuldig en naief bij:rolleyes:

 

giphy.gif:D:lol::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Vallenenopstaan1:

Hoi @doorbijter, ja dat is ze inderdaad, haar geduld is fijn, er was wat verwarring met mijn diazepam omdat ik een ander merk gekregen heb, deze pil weegt lichter dan de vorige :huh: dus de rekensom moest opnieuw en het ging mij duizelen met rekenen :face-icon-small-shocked:, maar gelukkig niet bij Kannietmeer. Ik ga een halve mg per twee weken zaken. Kijken hoe de aankomende twee weken gaan worden. 
Morgen controle bij de huisarts voor bloeddruk, hart, dan ook maar gelijk een screening vragen voor al mijn vitamine's. 



 

Zelfde tempo als mij. Dat moet te doen zijn. Succes en we lezen wel hoe het gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei doorbijter:

Zelfde tempo als mij. Dat moet te doen zijn. Succes en we lezen wel hoe het gaat

Dankjewel, jij ook succes met de stappen die je maakt. :rose:

 

35 minuten geleden zei Kannietmeer:


Ik ga snel weer proberen  te studeren, want ik heb zaterdag examen. Ik doe al 2 weken heel goed alsof. Komt echt geeeeeen informatie  bij in dat hoofd<_<
 

Succes met je studie, het gaat je lukken.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

neem je de lorazepam altijd op de zelfde tijden in of doe je maar wat?

Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet te doen is met 13,35 mg. Heb je ooit normaal gefunctioneerd op die dosis?

Nee stipte tijden. Nee niet normaal gefunctioneerd op deze dosis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

@Vallenenopstaan1 verstandig dat je gaat vijlen. Hoeveel ga je per maand minderen? En @Kannietmeer is een topper, daar heb je zeker wat aan. 

@Louisa als je schrijft dat je vannacht weer een lora hebt genomen, is dat dan bovenop De 13,25 die je al slikt? En heb je wel eens andere slaapmedicatie overwogen, mirtazapine, quetiapine oid. Is msc ter overbrugging een oplossing. 

Extra... niet goed maar ik heb doodmoe. Het ging nachten goed en nu door die $%%^#^^pms 2 nachten niet goed geslapen. Gewoon op instorten en mentaal en fysiek wrakhout. Ik gebruik al quetiapine en olanzapine  maar dat werkt niet afdoende meer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bolletje:

Zo, weer een nieuwe start. Willemina hoe heb je geslapen? En de anderen?

Ik was vannacht een hele stoere meid. Was in een leren pak aan het motor rijden (ik ben te bang om op een motor te zitten sssttttt) en hard dat ik ging, tot er een paar van de zwarte jongens met van die enge petjes op de weg stonden:huh:. Werd op de bon geslingerd omdat ik geen helm op had.:o

Leuke droom Bolletje ik had rechts zo rood rontje waar de w op staat dat is weg  kon mezelf vinden voor berichten te plaatsen jammer sorry als ik verkeerd ziet.      Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook onrustig zit in het weer vannacht slecht geslapen dan ben je overdag ook zo angstig ik dacht er loopt iemand in mijn slaapkamer gelukkig niet heb wel het licht aangedaan Bolletje ik heb hoortoestellen 2 met een suis speciaal voor tinnitus maar als je het erg heb help het niet ik hoop dat iedereen beter slaap mijn hondje slaap nu op mijn schoot    liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roeltje31:

Voel me ook weer zeer onrustig. Snap niet waar dat steeds weg komt. Hele dag door onrustig en gespannen. Wanneer houdt dat eens op. Maandag begonnen met oxazepam afbouwen. Weet niet hoe snel ik dit het beste kan doen. Iemand een idee? Heb het ongeveer 2 maand gebruikt. Het is net of ik daar alleen onrustiger van wordt.

Afbouwen zorgt voor onrust. Gebruik kan ook leiden tot onrust. Als je nu aan het afbouwen bent is het dus niet gek dat je je niet fijn voelt. Hoe bouw je af? Zorg je dat het wel langzaam en voorzichtig doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roeltje je moet het natuurlijk zelf weten hoor het is jouw eigen verantwoording maar hier wordt altijd op het hart gedrukt, doe het heel rustig aan. Je schrijft dat je het niet meer weet, neem dan de raad van de mensen hier aan. Wel of niet afbouwen je blijft onrustig. Waarom kies je dan iets waardoor je gegarandeerd nog veel meer last krijgt i.p.v. het misschien wel HEEL RUSTIG AAN te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...