Spring naar bijdragen

Woensdag 5 februari


hetisgenoeg

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Smaraght

sterkte vandaag

Bor,

ook balen, maar lag een beetje in de lijn van de verwachtingen denk ik he

 

En verder...heb ik een nieuwtje

Ik ga weer werken
Nou ja, werken..
Twee kookdienstjes en een adres in de ochtend voor 2 uurtjes, om iemand te helpen met douchen
Het klinkt belachelijk, maar ik ben helemaal blij
Verveelde me rot de laatste tijd, en voelde me compleet nutteloos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor en Smaragd sterkte.

3 uur geleden zei kruidenthee67:

Ik heb er alweer een halve dag opzitten...en dat is best fijn. 

Tja half vol of half leeg :rolleyes: ik heb nog een boel te doen en heb nog niet zo veel gedaan. Eerst maar eens naar de bank toe. Pfoe, die zitten steeds verder weg <_< nou ja, heb ik mijn loopje ook gehad. En die berg werk ligt er ook nog wel als ik terug kom.

Rapilos het is een beetje zoeken zo zonder vast werk. Maar dit klinkt wel goed toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een behoorlijke terugval gehad en ben lang niet online geweest. Sinds donderdagmiddag 30 januari jl. (na een pak wijn en twee halve liters bier) ben ik weer eens gestopt met de alcohol. Met de diazepam was ik al gestopt, maar langzamerhand was die er weer ingeslopen. Ik heb nu een kort afbouwschema diazepam. 3 x 10 mg, 2 x 10 mg, 1 x 10 mg, 1 x 5 mg, 1 x 2 mg > 0. Per dosering twee dagen. Bedoeld om ontwenningsverschijnselen van alcohol tegen te gaan. Ik voel mij nu al behoorlijk fitter, maar lichamelijk niet echt geweldig.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robert je hebt je eerste week zonder alcohol er weer op zitten. Mooi zo! welkom terug dan maar.

Teveel pinda's, tsja dat kan ook een verslaving zijn. Ik eet en snoep de laatste weken weer meer. Eens wat matigen en fruit en komkommer tussendoor zodat ik niet echt trek krijg. En geen chocolade meer kopen. Of alleen heel pure, waar je maar een brokje van eet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw!

Was mooi, klein, verdrietig, integer de dienst.

Ze heeft rust waar ze zo naar verlangde. Gun het haar zo. Al had ik gehoopt dat het na de opname anders zou verlopen natuurlijk. Ik koester het moment dat ze tijdens de opname een weekend bij mij/ons thuis mocht zijn. Wat leek ze gelukkig. Denk dat dat een masker was. Maar toch blijft het dierbaar. We konden het weer over vroeger/verleden hebben. En ook gelachen, lekker gegeten toen. Ze zag er zo mooi, fris van buiten uit, van binnen voelde ze dat niet. Letterlijk zei ze dat ze zich dood van binnen voelde zonder verdoving. Eigenlijk zegt dat alles.

Nu mezelf bij de les houden. Uitgebreid koken zo. Daarna zonnebank en in bad. Een gezichtsmasker. Een lekkere bodylotion nadien. Mezelf even verwennen. Ik ben goed bezig en ik hou mij staande. 

Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat t iets minder deze week. Vandaag een dieptepunt. Was al aan t huilen en zat nog niet op mijn stoel. Wel goed kunnen praten met leidinggevende over waar dat vandaan komt. 

Daarna meehuilen met leidinggevende. Zijn vader is heel ziek en wordt maandag op eigen vraag geëuthaniseerd. Op de dag dat zijn vrouw, de moeder van de leidinggevende, is overleden.

Gesprek met PM gehad. Uiteraard daar ook geweend :wacko:

Hoofdpijn nu. Maar wel aan de vooropgestelde dosis nicorette blijven hangen. Niet gemakkelijk maar ik geef niet op. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Bor:

Zo naar vind ik het als partners "inbreken" op het herstel van de andere partner.
Echt heel naar. Want dat staat herstel/ vooruitgang vaak in de weg en is niet helpend.

 

Wie zegt dat dat zo is? Je spreekt vanuit jezelf en legt het daarmee anderen dan ook bijna op. Ik zou het ook niet willen maar misschien anderen wel. 

Het voelt voor jou/paar anderen bedreigend aan maar is niet onze situatie. Vond het bv heel goed dat Paardenbloem hier ook schreef even. Maar goed ieder zijn ding. Moet toch kunnen, eigen gevoel dan maar even opzij zetten. Voel alweer aan dat dit zo een rel gaat worden om niets maar goed. Ik zou mij erg onwelkom voelen als er zo tegen mij gedaan zou worden. Je weet het, ik kan niet tegen onrecht. Kan er zo niet tegen. Hoop dat het met een sisser afloopt, die arme vrouw heeft volgens mij goede intenties om haar partner te begrijpen en bij te staan. Moet gewoon kunnen toch? Of ben ik nou gek? :ph34r:

@Jopie djw! Lief van je, betekent veel voor mij maar dat weet je wel. Sterkt mij ook

@fleurtje wenen is goed=uiten, heb ook geweend :lips:

Verder met eten bereiden. Hou zo van koken, kan ook verslavend zijn maar wel een betere. Hou van anderen verwennen en ik geniet mee. 

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...