Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 4 feb 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik het goed open? Maar doe een poging. 

Goed geslapen. Ogen open en meteen een valgevoel en angst... gek is dat. Ik slaap heel de nacht geen angst en ik word wakker en ben niet eens helemaal bij en de angst schiet omhoog. Hij daalt ook weer een beetje als ik kan redeneren.

In mn pms nu en mn brein is vreselijk. Gister uren gehuild omdat ik uren een gevoel had dat een koffiemolen maalde in mn hersenen. Nu doen ze ook pijn. Gek heh dat ik angst heb als je brein zo naar doet! Het is je zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen 

Wat een donkere dag vandaag,pfff...waar blijft die zon toch...

Deze nacht minder geslapen,maar deze morgen toch weer het bedje uit,met de dochter naar school,ziekebriefje weg gedaan,even een babbel met de juf,mijn partner zen briefje naar het werk gedaan,2 zieken dus.

Wel weer wat een onrustige dag voor mij,nek pijn,benen die niet goed mee willen,maar we kijken weet uit naar betere dagen,...

Zo lieverds heb een rustige dag,lieve groetjes Angke xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Louisa:

Ik weet niet of ik het goed open? Maar doe een poging. 

Goed geslapen. Ogen open en meteen een valgevoel en angst... gek is dat. Ik slaap heel de nacht geen angst en ik word wakker en ben niet eens helemaal bij en de angst schiet omhoog. Hij daalt ook weer een beetje als ik kan redeneren.

In mn pms nu en mn brein is vreselijk. Gister uren gehuild omdat ik uren een gevoel had dat een koffiemolen maalde in mn hersenen. Nu doen ze ook pijn. Gek heh dat ik angst heb als je brein zo naar doet! Het is je zijn. 

Dat angstgevoel nog voor dat je je ogen open hebt smorgens dat ken ik. Dat heb ik ook. Dat hoort er idd helaas bij. 

Het wordt minder echt waar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roeltje31:

Voel me ook weer belabberd vandaag. Zo onrustig en gespannen van binnen. Snap er niks meer van. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Wanneer gaat dit toch eens over? 

Heb ik ook lieverd. Om gek van te worden en dat hoofd is zo moe maar mn lijf niet dus die geeft lekker stress... zit echt in mn hoofd en weet nog niet hoe je hersenmoe oplaadt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roeltje31:

Voel me ook weer belabberd vandaag. Zo onrustig en gespannen van binnen. Snap er niks meer van. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Wanneer gaat dit toch eens over? 

Ik ook. Ben ook erg gespannen en onrustig nu. Het hoort er helaas echt bij. Bij mij helpt het om geen suikers en geen cafeïne te gebruiken. En gezond te eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Fijn dat jullie allemaal hier schrijven. Jammer dat bijna iedereen, een rotdag met veel nare gevoelens heeft gehad. Ik hoop dat jullie dadelijk nog wat warms kunnen eten, daar knap je meestal toch wel wat van op. Verder weet ik het ook niet, ik zou willen dat ik jullie allemaal kon helpen.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bolletje:

Hallo lieve mensen,

Fijn dat jullie allemaal hier schrijven. Jammer dat bijna iedereen, een rotdag met veel nare gevoelens heeft gehad. Ik hoop dat jullie dadelijk nog wat warms kunnen eten, daar knap je meestal toch wel wat van op. Verder weet ik het ook niet, ik zou willen dat ik jullie allemaal kon helpen.:(

Wat lief bolletje. En wat je zegt klopt. Na het avondeten voel ik me veel beter en energieker. Hadden we maar een toverstafje he. Zodat iedereen zich weer goed voelde 

Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen,

Ik voel me vandaag, behalve dat ik sinds vannacht keelpijn heb en snotverkouden ben (hoesten, niesen, loopneus) redelijk, gisteren 6,6 mg geslikt voor het eerst en vanavond naar 6,3 mg (diazepam). Ik weet in ieder geval dat mijn verkoudheidsverschijnselen niks met afbouw te maken hebben, omdat het hele kantoor hier zit te hoesten en niesen… Vannacht wel even wakker gelegen, maar ik raakte niet in paniek en viel uiteindelijk weer in slaap… Dus daar was ik heel blij mee. Zometeen hardlopen… maar ik ga lekker rustig lopen, mezelf niet overbelasten.

Fijne avond allemaal, ik ga naar huis fietsen! En het is inderdaad een grijze dag, maar ineens breekt hier een zonnetje (ondergaand) door en is er een heldere lucht... Every day has its silver lining! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Even wat positieve input. Ik ben sinds vorige week weer voor 50% aan het werk. Ik heb de clomipramine inmiddels opgebouwd tot 150 mg. Ben nu meer dan 3 maanden van de Xanax af en ga volgende maand met taperingsstrips in 2 maanden de oxazepam afbouwen . Het was een zware reis maar volgens mij is het zwaarste gedeelte achter de rug. De angsten en mijn ziektevrees blijven, maar dat moet ik accepteren en met mijn cognitie bestrijden. Niet meer met Benzo’s !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Chris1972:

Hallo allemaal

Even wat positieve input. Ik ben sinds vorige week weer voor 50% aan het werk. Ik heb de clomipramine inmiddels opgebouwd tot 150 mg. Ben nu meer dan 3 maanden van de Xanax af en ga volgende maand met taperingsstrips in 2 maanden de oxazepam afbouwen . Het was een zware reis maar volgens mij is het zwaarste gedeelte achter de rug. De angsten en mijn ziektevrees blijven, maar dat moet ik accepteren en met mijn cognitie bestrijden. Niet meer met Benzo’s !!

Respect. Ik heb ook ziekte vrees. Moet nog 6mg lorazepam naar beneden. Pff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lynn86:

Respect. Ik heb ook ziekte vrees. Moet nog 6mg lorazepam naar beneden. Pff

Over respect gesproken. Dat heb ik echt voor jou. Echt geweldig dat je weer een afbouw doet. Ditmaal ga je het redden, ik weet het zeker. Vraag me niet waarom ik het zeker weet, maar het is zo. Iets met doorzetten, niet opgeven, karakter tonen. Dat doen we hier allemaal, maar jij even in het bijzonder. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Cyclad58:

Over respect gesproken. Dat heb ik echt voor jou. Echt geweldig dat je weer een afbouw doet. Ditmaal ga je het redden, ik weet het zeker. Vraag me niet waarom ik het zeker weet, maar het is zo. Iets met doorzetten, niet opgeven, karakter tonen. Dat doen we hier allemaal, maar jij even in het bijzonder. :rose:

Ahhhh, @Cyclad58 dat is onwijs lief dankjewel. 

Zoveel respect heb ik ook voor jou. Jou vechtlust is ook echt zooo groot. dappere strijder.

En iedereen hier.

Dankjewel echt heel lief:rose:

 

En voor iedereen die hier een battle voert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei doorbijter:

Ook hier hypochondrie. Denk dat dat een grote gemene deler van velen van ons is. Maar weet: een mens lijdt het meest van het lijden hij vreest. 

Dat durfde ik hier nooit te schrijven omdat ik heel bang was dat mensen daar boos om zouden worden maar je hebt zo gelijk. Ik herken dit van mijn man. Hij praatte zo graag over wat hij allemaal had, en ik maar luisteren. Iedere dag weer urenlang. pfffffttttt. Als ik ooit iets mankeerde kon dat eigenlijk niet. Nee wat hij had, dat was pas erg. Moeilijke tijd hoor.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Roeltje31:

Niet veel bijzonders. Op de bank liggen. Veel huilen. Als ik durf soms naar de winkel. Dat is ook een dingetje durf bijna niet meer weg. Beetje tekenen in opdracht van psygoloog. Van daaruit willen ze graag dat ik ambulante zorg thuis krijg maar degene die dat moet regelen vindt dat ik dat niet nodig ben en doet nogal moeilijk. Morgen gesprek op het werk. Zie ik nu alweer tegenop. Ik kan ook niet meer. Gevoel door te draaien en hier nooit weer uit te komen. Hoe ziet jouw dag eruit?

10 uur uit bed... ook als ik angst heb. Dan verplicht mn dingen doen hoe rot il ook ben. Tanden poetsen haren kammen bed opmaken oksels wassen thee zetten etc. Dan kam ik mn kat en dan ga ik kaarten maken. Dan even naar buiten een ultra kort ommetje. Daarna rusten ontspanningsoefeningen... en dan krijg ik vaak een aanval van de uitwerking van de lora overgeven trilbenen huilen als t zakt op de bank zitten en doe ik wat spellen die rustig zijn. Eten. Rondje flat erna al moet ik me de laatste dagen dwingen zo moe in dat hoofd. Dan tandenpoetsen enz en in bed om 8 u... Ik heb echt een schema die bijna dwingend is want ik benzo warrig en vergeetachtig en moe dat ik daar mn houvast aan heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei doorbijter:

Ook hier hypochondrie. Denk dat dat een grote gemene deler van velen van ons is. Maar weet: een mens lijdt het meest van het lijden hij vreest. 

Hier ook. Heb bloeddrukmeter suikermeter thermometer. En nu denk ik dat uk doodga aan dat brein. Dat het gruwelijk mis is met mijn hersenen. Soort NAH. Soms denk zelfs tumoren. Omdat t zo drukt in mn schedel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...