Spring naar bijdragen

dinsdag 4 februari


hetisgenoeg

Aanbevolen berichten

Engels weer hier. Gewoon 9 graden en zo gauw je een stap buiten zet gaat het regenen :) haha echt niet het sterkste punt (pint schreef ik al haast) van dit land. 

Als ik een fiets had deed ik graag met jullie mee maar ik heb slechts een ridicule huurauto. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal

Lekker warm binnen
Staat weer een straffe wind buiten, en warm is het ook al niet
Verlang net als Jane, erg naar het voorjaar
Geduld, geduld

Eerste corona besmetting in Belgie
Vraag me af hoe lang het duurt voordat het ook hier los barst
Belg zat in hetzelfde vliegtuig als de Nederlanders die terug gebracht zijn uit Wuhan
En daar je elkaar al kan besmetten zonder ziekte verschijnselen, houd ik mijn hart vast
Maar goed, mocht het zover komen, dan hoop ik dat mijn weerstand sterk genoeg is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Klaar met de avonddienst, gedoucht en al mijn andere rituelen(opslomen) Voel berusting en toch wil ik mij verdoven. Voel mij zo naakt maar ook weer puur/echt. Ying en Yang zijn er niets bij. Is goed zo, gewoon slapen gaan zo. Morgen overleef ik ook wel. Daarna dat is andere koek. Maar goed, dat is het leven en hoort bij verdrietige/spannende/leuke dingen. Zal er toch eens aan moeten dat ik dat kan.  Dat moeten moet weg, liever kunnen. Ik kan het! Zo.

@nancy gefeliciteerd topper!!!!! Echt super knap van je :rose:

@Bor sterkte! Als je het niet trekt, ben er he :heart:

@Cleo66 komt goed, djw. Het is in de middag, voor mij beter na zo een late avonddienst. Heel klein gaat het worden, voel berusting maar ben ook verdrietig. 20 jaar elkaar kennen is niet niks. En dan zo eindigen. Heel triest, goede spiegel voor mij. Baal er nog het meeste van dat ik haar niet kon helpen, bijna redden. Maar de profs weerde ze ook af. Moet er niet teveel over na denken nu anders kan ik niet slapen. Komt nog wel. En natuurlijk was er politie bij, alles volgens protocol. Hoort ook zo. Maar dit was te verwachten en ik voelde het al aan. Kon haar de laatste 2 weken niet meer echt bereiken, de keuze was al gemaakt. Dan kan ik nog zoveel willen voor iemand. Uiteindelijk moest ik het ook laten gaan. Dit was niet de eerste keer dat het op zoiets zou kunnen uitmonden. Zelf ook in die situatie gezeten maar wel de hulp toen aan gegrepen. Voor nu slapen. En ja ik ben verdrietig en voel berusting, heel dubbel. Is nu eenmaal zo. Tot morgen hoop ik :heart:

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...