Spring naar bijdragen

Maandag 3 februari 2020


Vol

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Alwéér blue  monday vandaag Jane, ik dacht dat dat maar eens per jaar was??? :)
En sauna op de 12e verdieping, ook al zo'n openbaring voor mij: zie bij dat soort dingen altijd
een soortement van villa voor me met een grote exotische tuin waar de koude baden zich bevinden.... :wacko:

Maar goed, maandag dus. 
Een nieuwe week, nieuwe ballen en nieuwe kansen. 
En natuurlijk een bakje om te beginnen... 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sommige hotels hebben Blue Wellness Yvonne en ja dat is in de stad
elke maandag speciaal lokkertje entree incl koffie/thee €9,95 dus
als de bonnen even op zijn of er badkledingdag is op mijn "resort" is
dit een mooi alternatief. Minder sauna's maar ook minder mensen☺
en wel fijne opgietingsrituelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei lady jane:

sommige hotels hebben Blue Wellness Yvonne .....wel fijne opgietingsrituelen                                        

Aha, dat verklaart een hoop. tnx Jane. 
Las net 'gisteren' even terug. 
Nancy sterkte, ik weet niet waar de schoen wringt, maar gewoon sterkte en een knuffel voor jou :heart:
Bor, wat verwarrend moet dit allemaal zijn, maar ook wat fijn dat het nu 'gewoon' mag en kan allemaal... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gebeurt anders nooit dat jullie me 's morgens niet even het Nederlandse weerbericht geven...

Hier is de lucht nog steeds blauw en de temperatuur is gestegen tot boven de 20 graden. Ik wou dat ik jullie allemaal even hierheen kon zappen en dan lekker bijkletsen tijdens een lentewandelingetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zuiden van Spanje vlakbij Portugal op een plekje met 'alternatieve' Fransen die veel blowen. We staan lekker rustig naast de moestuin tussen de kippen en er is een wasmachine en een voortreffelijke douche. Ik ben aan het bijkomen van een griepje, ben niet vooruit te branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een openbaring om weer eens mensen te zien die roken. Ik ben 20 jaar geleden gestopt met blowen en sinds een paar jaar ook met roken. Die constante onrust, dat steeds maar nodig hebben van een peuk om rustig te worden... wat heerlijk om daarvan verlost te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Yana,

Dat klinkt echt heerlijk, waar jij nu zit ;)
Verlang zo ontzettend naar hogere temperaturen en weinig wind
Dan kan ik weer lekker naar de volkstuin
Gisteren nog eventjes geweest
Brrr, koud, modderig, kaal
Maar wel de eerste bolletjes op.
En overal weer onkruid
Wil lekker op mijn kont onkruid wieden
Maar zoals gezegd, koud en nat
oh, was het maar weer voorjaar !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms begrijp ik jullie niet Etty en Jopie (best vaak eigenlijk). Wat is er fijn aan verlangen? Dan is het niet goed zoals het is maar wil je het anders hebben? Is waarschijnlijk te kort door de bocht. Het lijkt wel alsof jullie een veel geschakeerder gevoelsleven hebben dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...