Spring naar bijdragen

Huiskamer 2 februari 2020/ Iedereen verzamelen!


Kannietmeer

Aanbevolen berichten

@Roeltje31 @Brien79@Cyclad58 @bolletje@Wilhelmina@Meisjeamsterdam@DootjesR@Louisa@ELL@Lynn86@Annie87@Vechtertje@Angke@Chloedancer@Spinder@Vallenenopstaan1@Yollie@mevrouwtje54@Verbloemen@Lightspacer@Deligaf1@doorbijter@EefjeJ

En aan iedereen die ik nu niet heb genoemd maar die wel dagelijks hier  komt voor steun of op zoek is naar steun en antwoorden.

Lieve schatten,
Ik ben al 2,5 jaar op dit forum en heb het  gevoel dat er op het moment bepaalde chaos is die ik niet meer kan overzien. Dit helpt helemaal niemand in mijn ogen. Ik ben al 2 jaar benzovrij, maar krijg het spaansbenauwd als ik de bakken met berichten zie die allemaal los worden neergegooid.

Om elkaar te kunnen steunen en te vinden, is het fijn als we met elkaar afspreken om allemaal bij elkaar in de huiskamer te komen van die specifieke dag.

Dit werd 2 jaar geleden door Bolletje :rose: ingevoerd op het benzoforum en is heel lang goed gegaan, maar op  het moment is het  in het slob geraakt.
Hierdoor kan je het gevoel krijgen dat het forum niet goed werkt en dat mensen je bericht niet lezen of dat je geen antwoord krijgt op je vragen. Terwijl ik bijvoorbeeld graag iedereen te woord sta en graag alle vragen beantwoord en ieders pijn graag verlicht met wat compassie en begrip.
Maar dat lukt mij alleen als we centraal ergens verzamelen.

Ik ben er niet elke dag, maar dan zijn er weer anderen die kunnen delen. Er zijn altijd mensen op zoek naar iemand anders die ook door deze misere heen gaat.
Wat vinden jullie van mijn bericht? Zou het jullie ook helpen?

Dikke knuffel voor alle mensen die het moeilijk hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kannietmeer:

@Roeltje31 @Brien79@Cyclad58 @bolletje@Wilhelmina@Meisjeamsterdam@DootjesR@Louisa@ELL@Lynn86@Annie87@Vechtertje@Angke@Chloedancer@Spinder@Vallenenopstaan1@Yollie@mevrouwtje54@Verbloemen@Lightspacer@Deligaf1@doorbijter@EefjeJ

En aan iedereen die ik nu niet heb genoemd maar die wel dagelijks hier  komt voor steun of op zoek is naar steun en antwoorden.

Lieve schatten,
Ik ben al 2,5 jaar op dit forum en heb het  gevoel dat er op het moment bepaalde chaos is die ik niet meer kan overzien. Dit helpt helemaal niemand in mijn ogen. Ik ben al 2 jaar benzovrij, maar krijg het spaansbenauwd als ik de bakken met berichten zie die allemaal los worden neergegooid.

Om elkaar te kunnen steunen en te vinden, is het fijn als we met elkaar afspreken om allemaal bij elkaar in de huiskamer te komen van die specifieke dag.

Dit werd 2 jaar geleden door Bolletje :rose: ingevoerd op het benzoforum en is heel lang goed gegaan, maar op  het moment is het  in het slob geraakt.
Hierdoor kan je het gevoel krijgen dat het forum niet goed werkt en dat mensen je bericht niet lezen of dat je geen antwoord krijgt op je vragen. Terwijl ik bijvoorbeeld graag iedereen te woord sta en graag alle vragen beantwoord en ieders pijn graag verlicht met wat compassie en begrip.
Maar dat lukt mij alleen als we centraal ergens verzamelen.

Ik ben er niet elke dag, maar dan zijn er weer anderen die kunnen delen. Er zijn altijd mensen op zoek naar iemand anders die ook door deze misere heen gaat.
Wat vinden jullie van mijn bericht? Zou het jullie ook helpen?

Dikke knuffel voor alle mensen die het moeilijk hebben

Ook mee eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yollie, kan het niet zijn dat je lichaam te veel prikkels krijgt, met zoals cyclad58 ook aangeeft. Dansen, verhuizen, naar de bios. Dat doe ik je niet na. Elke prikkel is teveel voor mij. En idd dan ben je veel alleen met je gedachten, maar ook daar moet je mee leren omgaan. Ik denk echt dat je lijf na zoveel prikkels protesteert door allerlei lichamelijke klachten.

Maar wel heel goed dat je al op de helft van de afbouw zit. Heb je er al eens aan gedacht om te zetten naar diazepam of had je dat nou al eens geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei doorbijter:

Helemaal mee eens. Ik dacht er toevallig net aan om ook een dergelijk bericht te schrijven, maar voelde me er te ellendig voor.  Alle berichten van 1 dag onder de huiskamer van die dag, te openen door de 1e die een bericht plaats de betreffende dag

Mee eens 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

@Roeltje31 @Brien79@Cyclad58 @bolletje@Wilhelmina@Meisjeamsterdam@DootjesR@Louisa@ELL@Lynn86@Annie87@Vechtertje@Angke@Chloedancer@Spinder@Vallenenopstaan1@Yollie@mevrouwtje54@Verbloemen@Lightspacer@Deligaf1@doorbijter@EefjeJ

En aan iedereen die ik nu niet heb genoemd maar die wel dagelijks hier  komt voor steun of op zoek is naar steun en antwoorden.

Lieve schatten,
Ik ben al 2,5 jaar op dit forum en heb het  gevoel dat er op het moment bepaalde chaos is die ik niet meer kan overzien. Dit helpt helemaal niemand in mijn ogen. Ik ben al 2 jaar benzovrij, maar krijg het spaansbenauwd als ik de bakken met berichten zie die allemaal los worden neergegooid.

Om elkaar te kunnen steunen en te vinden, is het fijn als we met elkaar afspreken om allemaal bij elkaar in de huiskamer te komen van die specifieke dag.

Dit werd 2 jaar geleden door Bolletje :rose: ingevoerd op het benzoforum en is heel lang goed gegaan, maar op  het moment is het  in het slob geraakt.
Hierdoor kan je het gevoel krijgen dat het forum niet goed werkt en dat mensen je bericht niet lezen of dat je geen antwoord krijgt op je vragen. Terwijl ik bijvoorbeeld graag iedereen te woord sta en graag alle vragen beantwoord en ieders pijn graag verlicht met wat compassie en begrip.
Maar dat lukt mij alleen als we centraal ergens verzamelen.

Ik ben er niet elke dag, maar dan zijn er weer anderen die kunnen delen. Er zijn altijd mensen op zoek naar iemand anders die ook door deze misere heen gaat.
Wat vinden jullie van mijn bericht? Zou het jullie ook helpen?

Dikke knuffel voor alle mensen die het moeilijk hebben

Mee eens Lieverd. :rose: Xx Lynn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei doorbijter:

@Yollie, kan het niet zijn dat je lichaam te veel prikkels krijgt, met zoals cyclad58 ook aangeeft. Dansen, verhuizen, naar de bios. Dat doe ik je niet na. Elke prikkel is teveel voor mij. En idd dan ben je veel alleen met je gedachten, maar ook daar moet je mee leren omgaan. Ik denk echt dat je lijf na zoveel prikkels protesteert door allerlei lichamelijke klachten.

Maar wel heel goed dat je al op de helft van de afbouw zit. Heb je er al eens aan gedacht om te zetten naar diazepam of had je dat nou al eens geprobeerd?

@ Doorbijter. Mijn psyhiater vind dat het op deze manier ook kan. Is het slapen bij jou ook zo wisselend. Mijn zwager die ook psyhiater is zegt dat als ik de quetiapine voor 2 wk had laten staan ook zo moet laten want dan breng ik mijn hele systeem in de war. Heb je dat ook hoe meer je afbouwt hoe angstiger je wordt? En als ik ga dansen ben ik zo ontspannen dan voel ik niks. Als ik me goed concentreer op een film op tv krijg ik ook weleens slaap terwijl ze dat juist afraden. Mijn volgende uitdaging is om eind van de maand naar mijn zoon te vliegen in Letland. Als ik thuis zit ga ik nog meer malen. Ik hoop ook weer dat mijn werkgever mij weer wil aannemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yollie psychiaters hebben er doorgaans echt geen verstand van, helaas. En je bent natuurlijk helemaal vrij te doen wat goed voor jou voelt. Als dat dansen en naar de bios gaan is, is dat ok. Ik heb je alleen op iets kunnen wijzen, maar het kan voor jou heel goed anders zijn. Iedere afbouw is tenslotte anders. Ik hoop dat je eind deze maand inderdaad naar je zoon kunt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kannietmeer:

@Roeltje31 @Brien79@Cyclad58 @bolletje@Wilhelmina@Meisjeamsterdam@DootjesR@Louisa@ELL@Lynn86@Annie87@Vechtertje@Angke@Chloedancer@Spinder@Vallenenopstaan1@Yollie@mevrouwtje54@Verbloemen@Lightspacer@Deligaf1@doorbijter@EefjeJ

En aan iedereen die ik nu niet heb genoemd maar die wel dagelijks hier  komt voor steun of op zoek is naar steun en antwoorden.

Lieve schatten,
Ik ben al 2,5 jaar op dit forum en heb het  gevoel dat er op het moment bepaalde chaos is die ik niet meer kan overzien. Dit helpt helemaal niemand in mijn ogen. Ik ben al 2 jaar benzovrij, maar krijg het spaansbenauwd als ik de bakken met berichten zie die allemaal los worden neergegooid.

Om elkaar te kunnen steunen en te vinden, is het fijn als we met elkaar afspreken om allemaal bij elkaar in de huiskamer te komen van die specifieke dag.

Dit werd 2 jaar geleden door Bolletje :rose: ingevoerd op het benzoforum en is heel lang goed gegaan, maar op  het moment is het  in het slob geraakt.
Hierdoor kan je het gevoel krijgen dat het forum niet goed werkt en dat mensen je bericht niet lezen of dat je geen antwoord krijgt op je vragen. Terwijl ik bijvoorbeeld graag iedereen te woord sta en graag alle vragen beantwoord en ieders pijn graag verlicht met wat compassie en begrip.
Maar dat lukt mij alleen als we centraal ergens verzamelen.

Ik ben er niet elke dag, maar dan zijn er weer anderen die kunnen delen. Er zijn altijd mensen op zoek naar iemand anders die ook door deze misere heen gaat.
Wat vinden jullie van mijn bericht? Zou het jullie ook helpen?

Dikke knuffel voor alle mensen die het moeilijk hebben

Hé hé eindelijk iemand die het goed verwoord. Ik dacht juist dat er mensen waren die niet zo'n zin hadden in de huiskamer en liever een apart een berichtje plaatsen helemaal voor hun zelf. Maar natuurlijk krijg je dan niet het typisch huiskamergevoel. Daar kun je voor mijn gevoel echt delen.

Bedankt K.N.M. Hoe is het trouwens met jou????:heart:

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo fijne mensen.

ik ben alweer een tijdje niet geweest hier. Ik heb het ontzettend druk met werk met de kinderen en alle andere dingen, maar ik denk geregeld aan iedereen hier die mij steun hebben gegeven toen ik het slecht had. @Cyclad58 @bolletje @Deligaf1 @Kannietmeer etc

ik ben al bijna 10 maanden diazepam vrij en nu al twee maanden quetiapine vrij :) maar de citalopram gaat nog steeds door.

ik voel me na een drukke dag nog steeds erg moe en krijg ik het soms benauwd, ik weet niet of dit ooit overgaat maar het gaat vrij goed

ik zit sinds een paar maanden in de premenopauze, op 38 jarige leeftijd ja. Ik weet niet of dit is gekomen door alle stress of medicatie maar het is er in ieder geval

hoe is t verder met jullie ? 
 

liefs Hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Roeltje31:

Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met oxazepam? Doet weinig bij mij. Kun je daar juist onrustiger van worden?

@Kannietmeer wat bedoelde jij met lavendel. Gewoon blokje zeep ofzo? En kun je mij wat meer uitleggen over dat gaba. Had geen idee dat kamille daar ook op werkte


 

Het eerste medicijn wat ik kreeg toen bij mij de klachten begonnen was oxazepam. Wat een k*t medicijn was dat. Bij mij had het een paradoxale werking , en maakte het mijn klachten erger. Ik denk nog steeds tot op de dag van vandaag dat mijn klachten door de oxa zijn geescaleerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Hypertjeee:

Hallo fijne mensen.

ik ben alweer een tijdje niet geweest hier. Ik heb het ontzettend druk met werk met de kinderen en alle andere dingen, maar ik denk geregeld aan iedereen hier die mij steun hebben gegeven toen ik het slecht had. @Cyclad58 @bolletje @Deligaf1 @Kannietmeer etc

ik ben al bijna 10 maanden diazepam vrij en nu al twee maanden quetiapine vrij :) maar de citalopram gaat nog steeds door.

ik voel me na een drukke dag nog steeds erg moe en krijg ik het soms benauwd, ik weet niet of dit ooit overgaat maar het gaat vrij goed

ik zit sinds een paar maanden in de premenopauze, op 38 jarige leeftijd ja. Ik weet niet of dit is gekomen door alle stress of medicatie maar het is er in ieder geval

hoe is t verder met jullie ? 
 

liefs Hypertjeee 

Hey @Hypertjeee

Dat is even geleden en goed om weer van je te horen!

Met mij gaat het ook steeds beter en slik nog wel citalopram en seroquel, goed dat je al van de Seroquel af bent want dat is ook niet alles. Vanaf maart ga ik dat met de HA afbouwen. 

Merk je wel dat je moe en benauwdheid steeds minder wordt in de loop van de maanden of blijft het een beetje hangen?

Groetjes Tim.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Deligaf1:

Hey @Hypertjeee

Dat is even geleden en goed om weer van je te horen!

Met mij gaat het ook steeds beter en slik nog wel citalopram en seroquel, goed dat je al van de Seroquel af bent want dat is ook niet alles. Vanaf maart ga ik dat met de HA afbouwen. 

Merk je wel dat je moe en benauwdheid steeds minder wordt in de loop van de maanden of blijft het een beetje hangen?

Groetjes Tim.

 

Ja het wordt inderdaad steeds minder. Hoe meer ik de quetiapine ging afbouwen hoe minder die klachten ook werden. En voel jij je verder nog goed ? Op hoeveel zit je nog ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Hypertjeee:

Hallo fijne mensen.

ik ben alweer een tijdje niet geweest hier. Ik heb het ontzettend druk met werk met de kinderen en alle andere dingen, maar ik denk geregeld aan iedereen hier die mij steun hebben gegeven toen ik het slecht had. @Cyclad58 @bolletje @Deligaf1 @Kannietmeer etc

ik ben al bijna 10 maanden diazepam vrij en nu al twee maanden quetiapine vrij :) maar de citalopram gaat nog steeds door.

ik voel me na een drukke dag nog steeds erg moe en krijg ik het soms benauwd, ik weet niet of dit ooit overgaat maar het gaat vrij goed

ik zit sinds een paar maanden in de premenopauze, op 38 jarige leeftijd ja. Ik weet niet of dit is gekomen door alle stress of medicatie maar het is er in ieder geval

hoe is t verder met jullie ? 
 

liefs Hypertjeee 

Ha @Hypertjeee je doet het erg goed! De klachten die je nog hebt zullen inderdaad wel door de afbouw komen, maar dat gaat denk ik wel over! 

Met mij gaat het nog steeds niet geweldig. Of beter gezegd: het gaat weer wat minder. Slecht slapen en nog steeds onrustig en buikklachten toch weer. Het laatste stuk herstel lukt niet echt en dat maakt me niet vrolijk. Wellicht leg ik de lat ook veel te hoog voor mezelf en sta het mezelf niet toe om me minder of slecht te voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-2-2020 om 14:16 zei doorbijter:

@Yollie, kan het niet zijn dat je lichaam te veel prikkels krijgt, met zoals cyclad58 ook aangeeft. Dansen, verhuizen, naar de bios. Dat doe ik je niet na. Elke prikkel is teveel voor mij. En idd dan ben je veel alleen met je gedachten, maar ook daar moet je mee leren omgaan. Ik denk echt dat je lijf na zoveel prikkels protesteert door allerlei lichamelijke klachten.

Maar wel heel goed dat je al op de helft van de afbouw zit. Heb je er al eens aan gedacht om te zetten naar diazepam of had je dat nou al eens geprobeerd?

@doorbijter ik ga dit voorstellen maar ik weet niet of ik er gebaat bij ben. Ik heb vanaf zware inwendige trillingen in mijn lijf. Het stopt niet. Ik word er gek van. 1 uurtje geslapen maar wordt niet moe helaas. Ik heb gister en vandaag niet veel gedaan. Hoe moet ik dit volhouden?

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo 

ik heb veel gelezen van jou reacties 

en ik denk dat je ervaring hebt met benzo lorazapam 

ik wil kort mij verhaal delen vorig december zat ik in therapie ik was licht depressief maar ik voelde me wel ok ik had geen angst of paniek 3 de maand werd ik ziek ik was 10 weken thuis in de nacht nachtzweten niet kunnen slape misselijk onrust paniek angst alles ging door mij hoofd ik moest zoveel plassen 

iedere keer naar spoed en huisarts geweest telkens zeiden ze je hebt lichamelijk niks maar ik werd maar zwakker en de wereld om me heen was angstig ik dacht ik ga dood toen had een pyschiatsr mij lorazapam voor geschreven 

eerste pil was oké ik dacht eindelijk middel en rust en geen angst 

ik geef me telkens de schuld was ik maar niet naar therapie geweest was ik ook niet ziek en angsstoornis opgelopen 

ik begon in een keer al vertrouwen in behandelaars kwijt te raken ik dacht steeds dat ze mij iets hadden aan gedaan 

nu is mij leven helemaal veranderd ik heb geen zelfvertrouwen meer angstig 

ik zit nu 7 maanden aan lorazapam dagelijks 2 pillen van 1 Mg ik wil stoppen 

heb je tips 

mij pyschiatsr zegt beginnen met AD en ondertussen afbouwen maar ik schrik van verhalen over benzo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...