Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lika

Vrijdag 31 Januari 2020

Aanbevolen berichten

Nou ja, nu stonden zoon en pleegmoeder hier ineens want ik zou z"n spullen waar hij daar geen plek voor heeft op zolder bewaren/ opslag.
En toen zei ik Ik zoek iets om jullie te bedanken maar ik weet niet goed wat, want niks dekt de lading zo lijkt het. Zegt ze verbaasd Waarom zou je dat doen, heb je dat al niet al lang gedaan door 5 1/2 jaar geleden je handtekening te zetten dan en hem om uit de wirwar van instantie"s en verschillende tehuizen te halen, die eer van mijn werk en liefde voor je zoon heb je de afgelopen jaren al wel bewezen hoor. Niet doen. Kom hem morgen maar met mij "over" brengen.

Slik. Nou jaaa.. Oke.

*haalt de schouders op*

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tip ;

Nu, op NPO 3, dry januari ; de naborrel

Daarna, ook op NPO 3 ; Louis Theroux :

alcoholism, documentaire, wat alcoholisme doet met mensen en hij bezoekt het grootste levertransplantatie centrum van Europa

en heb je in dit alles geen zin, dan komt The Voice op  RTL 4

tot zover het mededeling bord :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is een beetje flauwe opdracht, die kalenderopdracht van fleurtje. Vragen ze je een plek voor de geest te halen waar je gelukkig was, om vervolgens te beweren dat het geluk in jezelf zit.

Een paar dagen geleden was ik een taartje eten met een vriendin in een prachtig ingerichte lunchroom. Denk flamingo's, bamboe, grote planten, behang met bladeren. Kitsch maar toch smaakvol. Lekker bananenbroodje gegeten en cappuccino's gedronken. Bij de koffie kreeg je een gelukskoekje met een spreuk. Die had ongeveer dezelfde strekking. Het geluk zit in jezelf.

Bor ik weet niet of je aan mij vroeg of ik veel dronk de afgelopen week, geloof het wel. Nee niet heel veel. 'Gewoon' wat scherpe kantjes eraf. Wat ik eerder heel acceptabel vond. Een sixpack bier. En waar ik nu weer van merk hoe je toch een pak suffer, zwaarmoediger en vermoeider bent tot het weer tijd is tot... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn dochter is net vertrokken met vriendinnen voor een week sneeuwpret. Hopelijk breekt ze geen been. Ze kan namelijk ni echt snowboarden :wacko:

Een georganiseerde jongeren feestvakantie met dj's en optredens.

Hoop dat ze t heel houdt. Kreeg uiteraard een hele toespraak van me over waar ze voor moest oppassen etc. Ik kreeg rollende ogen terug :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...