Spring naar bijdragen

Jeuk en oxazepam afbouw


Aanbevolen berichten

Jazeker, ik heb er zelf ook last van. Gelijk na het stoppen van de oxazepam is het begonnen en het komt en het gaat. Helaas heb ik er ook af en toe jeukbultjes bij. Ook jeuk in oren komt voor. Op onderstaande site staat een zeer uitgebreide lijst van symptomen. Het is een betrouwbare Amerikaanse site. http://w-bad.org/symptoms-list-a-z/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben nu 3 maanden van de oxazepam af   na afgebouwd te hebben  ik slikte maar 5mg  eenmaal per dag indien nodig  en toch veel klachten  gehad en nu nog veel last van hyperventilatie daar sta ik s,morgens mee op en s.avonds gaat het beter  ik  slik nu nog sertraline een AD en wil daar ook van af  en voor Eefje ik kan geen engels lezen  maar toch bedankt  en voor Calleido  jeuk heb ik ook gehad   veel  beterschap gr gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei gerda:

ik ben nu 3 maanden van de oxazepam af   na afgebouwd te hebben  ik slikte maar 5mg  eenmaal per dag indien nodig  en toch veel klachten  gehad en nu nog veel last van hyperventilatie daar sta ik s,morgens mee op en s.avonds gaat het beter  ik  slik nu nog sertraline een AD en wil daar ook van af  en voor Eefje ik kan geen engels lezen  maar toch bedankt  en voor Calleido  jeuk heb ik ook gehad   veel  beterschap gr gerda

Ik slikte200mg per dag en had 400mg zo nodig

ga om de 48 uur 10 mg afbouwen.

Slik nu 80mg perdag en geen zo nodig, heb het nog wel voorgeschreven staan zo nodig

Ik heb benzo 10 jaar lang gebruikt dus best logisch dat ik verschijnselen heb maar het is alleen ontdekken wat komt waardoor.

 

Wat mij erg helpt is het feit dat ik zo nodig 50mg prometazine heb voor slaap tekort. En prometazine is niet verslavend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...