Spring naar bijdragen

Donderdag 30 januari 2020


Ties

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Bor:

Goedemorgen:musicnote:

Vroeg-op-je hier. Husband had niet veel motivatie om naar z?n werk te gaan dus die heb ik geholpen toch maar die kant op te gaan.
Dagje spijbelen mocht weleens vond hij..Nou, ik vind van niet.:D

Verder oppassen vandaag. Heb ik eerlijk gezegd ook geen zin in maar m"n moeder zou wel gezegd hebben: "Dan maak je maar zin".

Dus dat.

Dag Bor, geniet maar van je dagje oppassen. Ik wou dat ik dat kon zeggen maar dat loopt helaas niet zo soepel hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Zou werken, maar er wordt gestaakt. Zit me af te vragen of ik daar aan mee ga doen. Grappig, staken, ik doe al zo weinig :P

Vanmiddag met vriendin afspraak bij dokter staan. Dat wil zeggen, zij, ik ga in de wachtkamer wachten of ik nodig ben. Ofzo. Dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik gewoon moe ben. Gewoon moe en in de overgang... Het hele lichaam en mijn hoofd werken even wat anders.

Ik vecht er niet tegen en werk rustiger ipv harder. Dat is voor het eerst geloof ik.

Nog drie weken en dan gaan we naar de zon. Licht en lucht. Dat is nodig.

Wel net gezwommen en fiets teruggevonden. Die had ik ergens neergezet toen het zo regende. Wist alleen niet meer waar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het ook even nagevraagd betreffende de lichtjes op mijn fiets

Op de accu zelf, zou ook een groen lampje gaan branden om aan te geven hoe vol het zat
Maar dat gebeurt alleen als je een bepaald knopje indrukt
Op de lader zelf, is het lampje rood, en groen als het vol is

En verder Bor;

Kijk eens op voordeeluitjes, effe weg , of N.S. spoordeelwinkel
Bij de NS, kan je heel voordelig een of twee dagen weg incl. treinreis, hotel en ontbijt vanaf 49 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gezeik, Bor, zou ik ook gek van worden ! 

Wat heerlijk, Jopie en Smaragd, dat jullie zolang hebben kunnen slapen! Mij lukt dat niet meer, nu ik vier keer in de week om half zes moet opstaan. Op vrije dagen word ik dus ook rond die tijd wakker.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...