Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 28 januari


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik wil even een mededeling doen zonder het te dramatiseren. 

Het gaat niet goed. Slaap nauwelijks meer, tenzij er een pam in gaat.
Alles ligt op zijn gat. Huwelijksproblemen (we gaan steeds verder uit elkaar, zitten absoluut niet op een lijn), moeilijkheden om mijn werk vol te houden (ik heb mij vandaag ziek gemeld) 
Ik voel dat ik een keuze moet maken. Wellicht zelfs meer keuzes. 

Donderdag een afspraak met de huisarts. Ik moet de innerlijke rust terugvinden. Dat had ik , maar is nu echt weg. 
Als dat met medicijnen moet, so be it. Zoals het nu gaat gaat het niet langer. De goede dagen die steeds talrijker waren nemen nu af. Afgelopen week nauwelijks een echt goede dag gehad. Elke avond moeite met inslapen en vroeg wakker. Begin nu ook erg vermoeid te geraken. Wil niet richting burnout afstevenen, maar daar moet ik wel voor oppassen. 

Verder wil ik niet te negatief overkomen, ik ga dit gewoon oplossen. Weet nog even niet hoe, maar dat beloof ik mijzelf. Er is nog zoveel moois in het leven, ben nu alleen bezig met overleven, zowel thuis als op het werk. En dat werkt niet. 

Hoe is met jullie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Cyclad58 dat klinkt zeker niet goed. Wel goed om even van je af te schrijven. Je zit duidelijk in een neerwaartse spiraal, ik gun je zo de weg omhoog. Ik weet zeker dat je die weer gaat vinden hoor, met of zonder medicatie, met of zonder huwelijk. Zet jezelf op de eerste plaats, hoog boven al het andere. Doe wat goed voor jou voelt, dat is vaak de beste keus. En als het moeilijk is, blijf t gerust van je afschrijven. Op mijn steun kun je rekenen bij je weg omhoog. 

Veel liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He cyclad58 

Ik wens jou snel weer beterschap toe,ik denk dat het ook wel stress zal zijn,dat zijn zo een triggers,het slechte slapen kan daar ook zeker mee te maken hebben. Is bij mij juist hetzelfde.

Lieve cyclad58,het komt weer goed ben ik zeker van,je moet nu in de 1ste plaats aan je eigen denken,en vergeet niet dat jij het nooit hebt opgegeven,en jij dat ook nooit zal doen,je komt er weer uit,eerst wat innerlijke rust terug vinden...

Veel liefs en dikke steun knuffels,Angke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen

Wil het toch even laten weten,.

Deze morgen onderzoek EEG hersenen laten doen plus een Lyme test.

Allen negatief,dus zo zien we al weer niets gevonden alles normaal. 

Ik kreeg wel te horen van de neuroloog dat ik boor mijn hoofdpijn en migraine een bèta blokker inderal of topamax moest slikken zou de hersenen kalmeren,bèta blokkers heb ik al af gebouwd hoor,en die topamax ken ik niet maar werkt ook op de hersenen,dus niets voor mij. 

Toch erg hij geloofde mij dus ook niet dat het door stoppen benzo en AD komt,na 4 maand kan dit niet meer zegt hij,nou ja ik weet nu wel beter.

Nog een fijne rustige dag lieverds,Angkex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Angke:

Hoi iedereen

Wil het toch even laten weten,.

Deze morgen onderzoek EEG hersenen laten doen plus een Lyme test.

Allen negatief,dus zo zien we al weer niets gevonden alles normaal. 

Ik kreeg wel te horen van de neuroloog dat ik boor mijn hoofdpijn en migraine een bèta blokker inderal of topamax moest slikken zou de hersenen kalmeren,bèta blokkers heb ik al af gebouwd hoor,en die topamax ken ik niet maar werkt ook op de hersenen,dus niets voor mij. 

Toch erg hij geloofde mij dus ook niet dat het door stoppen benzo en AD komt,na 4 maand kan dit niet meer zegt hij,nou ja ik weet nu wel beter.

Nog een fijne rustige dag lieverds,Angkex

Lieve @Angke, artsen ontkennen dat stelselmatig. De benzo's en AD zijn na enkele weken wel uit je lichaam, maar nog lang niet uit je systeem. dat duurt maanden, in sommige gevallen soms jaren. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat artsen dat zo ontkennen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal,

Ik wil even een mededeling doen zonder het te dramatiseren. 

Het gaat niet goed. Slaap nauwelijks meer, tenzij er een pam in gaat.
Alles ligt op zijn gat. Huwelijksproblemen (we gaan steeds verder uit elkaar, zitten absoluut niet op een lijn), moeilijkheden om mijn werk vol te houden (ik heb mij vandaag ziek gemeld) 
Ik voel dat ik een keuze moet maken. Wellicht zelfs meer keuzes. 

Donderdag een afspraak met de huisarts. Ik moet de innerlijke rust terugvinden. Dat had ik , maar is nu echt weg. 
Als dat met medicijnen moet, so be it. Zoals het nu gaat gaat het niet langer. De goede dagen die steeds talrijker waren nemen nu af. Afgelopen week nauwelijks een echt goede dag gehad. Elke avond moeite met inslapen en vroeg wakker. Begin nu ook erg vermoeid te geraken. Wil niet richting burnout afstevenen, maar daar moet ik wel voor oppassen. 

Verder wil ik niet te negatief overkomen, ik ga dit gewoon oplossen. Weet nog even niet hoe, maar dat beloof ik mijzelf. Er is nog zoveel moois in het leven, ben nu alleen bezig met overleven, zowel thuis als op het werk. En dat werkt niet. 

Hoe is met jullie? 

Je mag hier schrijven wat je wil lieve ad.

Het is ook niet niks waar je doorheen gaat en je mag je daardoor best rot voelen dat is heel normaal.

Ik ben nu nog steeds of alweer aan het afbouwen en denk ook regelmatig als ik me goed voel met medicatie waarom dan afbouwen. Nou omdat die goede momenten met medicatie ook veel diepte punten hééft.

En het is en blijft rotzooi voor je lichaam.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht.

Je hebt al bewezen dat je een doorzetter bent en je doelen ook bereikt.

Zet m op.

Liefs lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58

Wat vervelend dat je dit overkomt cyclad. Ik hoop dat je er snel weer boven op komt en dat je de draad weer kan op pakken. De keuzes die jij hierin maakt zijn altijd goed anders had je wel een andere mogelijkheid gehad. 
 

Misschien als tip; ik zeg dit elke avond voor het slapen gaan tegen mezelf. ‘Hoe kort mijn slaap ook is ik zal altijd fit en energiek zijn’ 

Het beste!



 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...