Spring naar bijdragen

LIEKE 7777


Lieke7777

Aanbevolen berichten

Dank je wel @SanMiquel  idd mede  door  ondanks  alles of dank  met aan alles .

Morgen  ga ik dit laten vereeuwigen  in de vorm van een tatoeage  met een hart met de namen van de jongens  en een dikke punt  komma er in .,

Punt  komma ' het stopt niet het  gaat verder  na deze zin.

Een nieuw  begin en met de gedachte  dit nooit  meer  weer.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tevens  zit ik nog na te denken  of ik een half hartje  er naast  ga zetten .

Een half jaar  nuchter en deze na een jaar dicht  te maken..

Maar denk dan hoe leg ik een half hartje dan uit bij  vragen  ' niemand ( niet  iedereen  ) weet natuurlijk  mijn herstel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ga ik de tatoeage laten zetten.

Deze komt op mijn onderarm dus is zichtbaar  vandaar  dat ik mij afvraag mbt half hartje  ja of nee.

Knakker  is ook mooi  wat je zegt maar past  wéér  niet  echt bij mij en ik wil  het echt simpel houden. Voor mij is het wel punt komma juist  .

Nou wish me luck  vandaag  brrr  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Even mijn draadje weer uppen.

 

Gisteren  200 dagen nuchter ' weer een mijlpaal zonder gebruik.

 

Hoe het gaat ?   Tja   ik leef nog steeds  in een rollercoaster  van onmacht.

Tuurlijk  is het super  dat ik niet drink maar mijn leven is gewoon nog zwaar ...  k.t.

Het gevecht  het gedoe  om mijn kinderen terug  te krijgen  is zwaar.

Jeugdzorg  heeft aangegeven  dat ze in  november de uhp een half jaar willen verlengen   dwz dat verzoek  gaat naar de kinderrechter .    Omdat we het intergratie plan niet redden op tijd  .

Hier hebben we actie op gezet  ' ons gezinsbegeleider  kan ook  niet achter dit besluit staan en ook hebben we onze  advocaat  erop gezet. 

Daarmee hebben we wel bereikt dat jeugdzorg  eindelijk wat meer meebeweegt  en we wat stappen kunnen overslaan in het plan.  Maar wat kost dat een energie.    Dinsdag mogen  we ze 5 uurtjes naar huis halen   ( gelukkig  wat langer want   halen  brengen  is de reistijd  totaal 3uur !!   Wordt niet  meegerekend  als bezoek  maar is er wel ) en na onze vakantie  vanaf 19 augustus 8 uurtjes   als dat goed gaat dan wordt een nachtje  slapen  besproken.

Snap dat jullie  zeggen  ja er is toch vooruitgang  ! Maar dit is de notedop van alles rondom dit gevecht. 

Ben vorige week enorm  uit mijn stekker gegaan op bureau  jeugdzorg :angry:  verdriet  onmacht enz  . Siert mij niet maar tja  :wacko:

Het is niet makkelijk  door veel dingen eromheen die  niet  door ons komen.      Maar er is ook veel stagnatie  geweest  door communicatie  en ook corona .   Ik weiger dat wij daar elke keer maar achter het net door blijven vissen daf hebben wij ook niet verdiend als gezin.   En zeker  mijn jongens  niet. 

Ik ben erg verdrietig  op momenten en vooral ben ik blij elke avond weer in bed te liggen dat er weer een dag voorbij  is.

Elke dag zonder jongens  is er een te veel ' het is volgende  week  al weer een jaar dat ze zijn weggehaald .    En ik ja ik ga op vakantie  weg hier  ' weg uit de sleur  van alles.

Maar tegelijk  bijna 2 weken geen jongens zien ' ja een belletje doen we.

Buiten de contact momenten bestaan de jongens  gewoon niet ' we horen of zien niets.    Het lijkt soms gewoon straf. 

Ik ga volgende  week  een aantal dagen eerst naar de franse Atlantische  Oceaan    bij Bordaux '     omdat ik al weken gevoel heb even uit te willen staan wat niet  met alcohol gaat   ga ik daar lekker de golven in !! Zwemmen  springen  duiken   ff niks.

Daarna gaan we nog 10 dagen rond  rijden door Frankrijk  o.a lac saint croix  en route en route  Napoleon   mocht  er tijd zijn wil ik een raft tocht  maken   .   

Daarna  weer richting  huis waar ik nog 14 dagen vrij ben.

Bezoek nog veel brijder ( vers training  )  behandel  afspraken  ' na mijn vakantie gaan we kijken wat meer mogelijk  is gericht  op mijzelf.

Kortom   ben toch aan vak toe even niks niks niks  batterij  opladen ben doodmoe.

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heftigheid Lieke. Kan me voorstellen dat je je doodmoe voelt en machteloos. En je doet het zonder verdoving van alcohol. Vind het zooooo knap en dapper van je. Ook al voelt het alsof het nu allemaal niet loont, dat doet het wel!! Stapje voor stapje.. Logisch dat je weleens uit je plaat gaat, het is toch ook enorm frustrerend om je kinderen zo te moeten missen. Hoop dat je wat kan bijkomen in je vakantie. Van harte met je 200 dagen alcoholvrij, een megaprestatie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hi @SanMiquel  bedankt voor  je  berichtje  .. Idd  we hebben  uiteindelijk  gewonnen   .. de drank uiteraard gelaten  maar op enorme  wilskracht  en doorzetting vermogen om te leren  en willen veranderen  en dit merkbaar  te laten zijn aan jeugd zorg  ..   grotere opdracht  kun je niet  krijgen  naar die club..  je beschrijft  idd de wanhoop  het niet  weten  geen perspectieven  krijgen  .. pff mentaal  slopende.

 

Nog   ff doorbijten   ''die  ots is een jaar maar ik ga mij daar geen zorgen om maken  op deze  manier  doorgaan .  Dan vliegt  het vast  voorbij... 

En tja  cola als ontbijt  :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
28 minuten geleden zei SanMiquel:

@Lieke7777als ik goed ben bijgelezen eindigt dit weekend jullie JZ nachtmerrie. 
Ik vind het zo top hoe je het allemaal maar gedaan hebt. 
over een paar weken sta je ook een jaar droog.  
zo wat zul jij straks een dikke lange neus naar alles en iedereen kunnen trekken. 
Zo ontzettend gaaf en het is je zo ontzettend gegund:rose::rose::rose:

Hi san   ja as vrijdag eindigt  echt de nachtmerrie    .. wel houden  we ots maar zoals  nu uitziet  gaat  deze  samenwerking  beter verlopen  .. zijn eigenlijk  goede afspraken  gemaakt  ... hopelijk houden  ze zich ...

Idd nog ff en dan een jaar nuchter   niet te geloven toch..

 

 

Wel werk aan de winkel in het nieuwe  jaar ga ik starten  met intensieve  schema en trauma therapie ... 

Maar lief  dat je mij zo even omhoog  haald txs..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...