Spring naar bijdragen

LIEKE 7777


Lieke7777

Aanbevolen berichten

Het niet drinken   bevalt mij verder goed heb ook niet continue  gevecht en discussie met mijzelf dat  ik moet gaan kopen.   Denk ook niet bij tegenslag  hurrie up  ik ga kopen  of van nu heb ik  een periode niet gedronken    ik heb het verdiend om weer te mogen nemen  want ik heb vrij weekend...         Ben wel snel   emotioneel  en moest bv gisteren   op een andere afdeling werken op mijn werk   ga best een stress moment   kon wel huilen.    Maar heb mij herpakt en uiteindelijk   een goede werkdag gehad. Normaal  had ik een dag als dit dan gelijk afgesloten  met de fles  maar is niet eens in mij op gekomen.        Plus nog wat andere dingen  erbij die irritatie  gaven hebben mij niet doen drinken .    Ach heb een zak chips opengetrokken  .  :-)    en tv gekeken  spelletjes spelen  en daarna goed geslapen.  Straks naar brijder toe.      Vandaag dag 45 nuchter  

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Txs , vandaag goed gesprek gehad bij brijder maar ook flink de waterlanders ,  kinderen zien was fijn maar toch wat eigenlijk een leuk moment moet zijn is voor mijn man er mij aan een opdracht gekoppeld structuur geven aan dit bezoek.   Voor mij is dan eigenlijk het spontane eraf.  Voel mij steeds meer afgesloten van mijn kinderen als mama  zijnde.    Daarnaast  weer gezinsouders  moeilijk doen op mijn vragen via de app...   net weer met mijn man in de clinch...  ga maar ff douchen nu..   kortom ben verdrietig :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel ik blijf iig van de alcohol af !!!  het verleden kan ik niet veranderen maar de toekomst kan ik alleen maar mooier maken.

Dank je wel @Bor   vlgs mij heb jij ook een verhaal  hiermee als ik  mij niet vergis.  Er is nu wel gesproken over dat  de bezoekregeling uitgebreid moet gaan worden maar wie moet dat beslissen ? juist  jeugdzorg !!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

onder begeleiding  in een kantoorruimte !! of in een ruimte die gericht is op kleine kinderen we spelen  eigenlijk alleen spelletjes. die we zelf meenemen of de kinderen.

We zien ze al vanaf  september onder begeleiding en nu opeens  moeten we als doel gebruiken dat we structuur kunnen aanbrengen in dit bezoek !  alsof alle bezoeken vol chaos zijn geweest als ze zien dat we structuur kunnen geven ( omdat onder invloed we uiteraard de structuur en voorspelbaarheid kwijt waren naar de kinderen toe )  en we worden gezien als 24 four dronkenschap bij de kinderen , pas dan is er optie tot uitbreiding.

Van de week vroegen we of we onder begeleiding naar buiten mochten gaan even die ruimte uit was ook een dikke nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap jou helemaal,na een scheiding ook mijn kinder een tijd niet gezien,nu gelukkig weer wel ,maar ook niet veel,mijn werd ook 24 uur dronken schap gezien,door mijn ex,terwijl ik gewoon altijd gewerkt heb en nog steeds,sterkte 

bewerkt door Rapid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor  er was geen 24 /7  sprake van maar  wordt meerdere keren  in rapporten naar voren gebracht  dat wij alcohol belangrijker  vonden dan verzorgen van onze kinderen .  Uiteraard er werd gedronken maar mijn kinderen verwaarlozen   nope.

 

1 keer was mijn huis een bende  en kreeg ik politie aan de deur vervolgens groeien kinderen op in vervuilde omgeving .  Enz .   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten dat de lieve reacties mij zeer gesteund gevoel geven  vandaag al weer dag 48 nuchter. Gisteren heel even weer het vrije weekend start gevoel .  Daar hoort wat bij maar was het ook snel kwijt.   Had even zoiets  zo lekker drinken en bedje in slapen maar dacht ook ach ik slaap ook zonder en dat ging prima.    Was het sneller kwijt dan het in mij op kwam . ÷)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Cleo66:

Politie aan de deur is ook niet alledaags natuurlijk , maar ik begrijp dat er wel rode vlaggen waren,  maar dat nu alles heel erg in het negatieve getrokken word en er , wederom,  wat ik hier vaker heb gehoord , niet naar het kind gekeken word en wat het beste is voor hen . 

Bewijs gewoon dat je kinderen wel degelijk het allerbelangrijkste zijn en ga winnen van de fles. Vreselijk om dit te moeten meemaken . :rose:

Idd ,     hoop extra toeters  omheen gehaald.     En helaas ook mijn kinderen zijn hier extra de dupe van. Hebben veel moeten inleveren mbt hun eigen school ,sport ,vriendjes. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag  53  gestaag gaan we verder .

Gisteren ben ik bij een CA meeting geweest voor de eerste keer naast de  AA die ik al  vanaf januari bezoek.

Ook dit was een fijne groep werkt zelfde als AA maar net weer even iets anders  ik denk dat ik alle 2 voorlopig even blijf volgen  voor mijn gevoel er uit als ik een  dag alleen thuis ben geweest vind ik de avond soms wat lang en is dit een welkome afwisseling.

Ook ga ik starten met sporten  dit wil ik meer in de uren overdag gaan doen maar eerst de fysio bezoeken voor sportadvies zodat het start schema hierop kan worden afgesteld.

vanmiddag naar Brijder voor gesprek ben benieuwd vorige was het best een emotioneel uurtje  ze vroeg ook aantal keren wat gebeurt er nu , wat maakt je verdrietig  moeilijk om dan antwoord te geven  hier de gehele week   over nagedacht straks  proberen maar  onder woorden  te brengen.

MBT alcohol ,   drinkbehoefte alcohol  lijkt  op dit moment grotendeels afgenomen  er zijn meerdere situaties de passeren waarvan ik altijd een goede reden had om te gaan drinken  dit is niet meer direct wat in mij opkomt ik laat het voorbij gaan en  ben trots dat ik  dit overwinnen kan voelt nu niet als vechten tegen de fles.

Ik heb enorme  steun   nou ja steun    het feit dat ik  antabuse slik  hierdoor  hoef ik niet meer een keus te maken wel niet drinken ,  die keus is gemaakt hierbij kan gewoon NIET gedronken worden en dat geeft  al een rust in mijn hoofd.    wel is het alcohol systeem niet weg dagelijks ben ik er mee bezig ook heel veel op positieve vlakken  van ontdekken en uitvoeren.

en met name de nuchter dagen tellen ...... elke dag weer een !!

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet drinken   ' wat levert je het tot nu toe op vroeg mijn behandelaar mij woensdag .....  tja   daar moest ik over nadenken   .... ja meer tijd ' tijd om andere dingen te doen ' achterstallig onderhoud.     Maar wat ik niet vertelde  dat het mij enorm veel tijd oplevert met denken ' denken aan dingen die je normaal gesproken  op gegeven moment maar weer wegdronk .    Gedachten die moeilijk zijn te delen immers  het zijn mijn eigen  verdrietige  gedachten gevoelens .     Vooral  machteloosheid  is een enorme issue ' die met alles verbonden staat.   Mijn behandelaar lijkt daar precies in te gaan  zitten . Eng ' fijn    ik weet het niet.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lieke7777:

Niet drinken   ' wat levert je het tot nu toe op vroeg mijn behandelaar mij woensdag .....  tja   daar moest ik over nadenken   .... ja meer tijd ' tijd om andere dingen te doen ' achterstallig onderhoud.     Maar wat ik niet vertelde  dat het mij enorm veel tijd oplevert met denken ' denken aan dingen die je normaal gesproken  op gegeven moment maar weer wegdronk .    Gedachten die moeilijk zijn te delen immers  het zijn mijn eigen  verdrietige  gedachten gevoelens .     Vooral  machteloosheid  is een enorme issue ' die met alles verbonden staat.   Mijn behandelaar lijkt daar precies in te gaan  zitten . Eng ' fijn    ik weet het niet.   

Heftig en ook goed lijkt me. Je bent ooit begonnen met drinken om de pijn te verdoven en nu moet je er toch mee dealen. De tijd lijkt aangebroken te zijn om het aan te gaan en datgene wat pijn doet een plek te geven in jouw leven. Sterkte topper!

bewerkt door Sensitief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Lieke7777:

Niet drinken   ' wat levert je het tot nu toe op vroeg mijn behandelaar mij woensdag .....  tja   daar moest ik over nadenken   .... ja meer tijd ' tijd om andere dingen te doen ' achterstallig onderhoud.     Maar wat ik niet vertelde  dat het mij enorm veel tijd oplevert met denken ' denken aan dingen die je normaal gesproken  op gegeven moment maar weer wegdronk .    Gedachten die moeilijk zijn te delen immers  het zijn mijn eigen  verdrietige  gedachten gevoelens .     Vooral  machteloosheid  is een enorme issue ' die met alles verbonden staat.   Mijn behandelaar lijkt daar precies in te gaan  zitten . Eng ' fijn    ik weet het niet.   

Zo herkenbaar. Je bericht raakt me al weet ik nu even niet precies wat het is. 

Heel veel sterkte en ook veel succes. Je emoties kunnen naar zijn. Maar jij bent in "control". 

Zelfs je hulpverlener kan niet bepalen wat goed is voor jou. Dat kan je volgens mij alleen zelf. En ik denk dat je daarmee al erg ver op weg bent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-3-2020 om 10:04 zei lady jane:

laat maar gebeuren Lieke
hier mag je doorheen
om er later van te oogsten
dat drinken was kompensatie voor iets
wat je niet aankon om onder ogen te zien
juist je behandelaar nodigt je uit dat wèl te vertellen
onder ogen zien en delen
dat is het echte helen
 

Dank je wel ,  ik  merk inderdaad dat de behandelaar mij uitnodigt tot delen / vertellen maar  ze weet nu zo precies mijn gevoelige snaar te raken en ernaar te handelen.

ik moet het vertrouwen vinden dat ik dit gewoon kan gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...