Spring naar bijdragen

Maandag 27 januari 2020


nancy

Aanbevolen berichten

Pff nee, heel oneerlijk als ik het draadje zo teruglees. Ik heb samen met mijn man er bewust voor gekozen kinderloos te blijven. Gezien mijn problemen lijkt me dat ook eerlijker tegenover een evt kindje. Ik heb er vrede mee maar kan me voorstellen dat anderen het er heel moeilijk mee kunnen hebben... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

weet niet of dit op dit draadje kan, maar heb ontzettende trek, 2,5 week droog nu maar weet niet waar ik t zoeken moet. er is niets gebeurd of zo. ben beetje gespannen omdat derde kleinkind binnen nu en korte tijd er zal zijn, maar dat zou me eerder moeten motiveren om vol te houden

Tips?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het is niet eerlijk en soms lijkt niemand te krijgen wat ie wil. Sterkte @Fruitvlieg2019 ook dat valt niet mee.

Wat hier betreft, vriendin wil het, nu het toch zo is, verder laten gaan, daarover is geen discussie mogelijk. En het is ook weer niet zo dat ik dit kind niet wil, we hebben ons in slechtere omstandigheden gered. Het gaat me echter ook om haar, eerdere zwangerschappen gingen matig tot slecht. Ik wil dat risico voor haar helemaal niet weer. Maar dat stukje is niet meer mijn keuze. Voorkomen wil immers nu niet meer. 

En verder, ja, ik zie best op tegen eventuele ingrijpende veranderingen. Mocht er inderdaad straks een baby zijn, dan verandert er van alles voor iedereen in dit toch al niet gangbare gezin. En hoe egoïstisch ook, daar zie ik toch tegenop. 

Ik moet vooral m'n hoofd helder houden, niet woest blijven, niet op zoek gaan naar verdoving. Laten we daar aan vasthouden. Niet drinken. Niet roken. Niet gaan wandelen. Dus. 

@Sjeng het zien wat er gebeurt is een eerste stap, tweeënhalve week al flink wat dagen. Wat voor andere afleiding kun je bedenken? Ik heb bijvoorbeeld vanavond fietsen staan poetsen. Als raar voorbeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Niet drinkend en rokend maar zo down en opvliegend als wat thuis. Gaat wel weer over voordat ik een meisje ga worden. Zijn toch hormonen ja @bumperjim mannen hebben die ook haha.

@Quinn heftig, wat vind jouw vriend ervan? Goed dat je het deelt. Dit heeft impact logisch. Sterkte!

@Waldorff goed dat je  de citalopram krijgt en neemt, wil het nog niet, moet hier gewoon even door heen. Refusal is genoeg voor mij nu. Jij ook sterkte!

@Bor, alles naar omstandigheden okay maar dat had je al begrepen. No worries.

Fijne avond allen of welterusten zo.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn zat mij te bedenken idd wat hij ervan zou vinden. Gaat allemaal wel op zijn pootjes terecht komen bij jullie. Niet met woestheid maar dat weet jezelf ook wel.

Ga iig geen fietsen poetsen, goh moet er niet aan denken haha.

Stort mij op het koken, tuinieren terras etc, werk en zorgen voor anderen buiten mijn werk om, niemand moet mij voor de voeten lopen want dan struikelen ze. Thuis dan/familie.

Ben echt niet te genieten en ben mij er bewust van. Gelukkig wel, dan kan ik echt een hork zijn. Wel alles goed gemaakt. Dus nu hou ik gewoon even mijn mond en slik woorden in.  Maar mijn blikken kunnen soms doden. Meer dan woorden. Is een periode, dit gaat over weet ik.

Hang on man :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...