Spring naar bijdragen

Sinds eergisteren gestopt samen


Lando

Aanbevolen berichten

Sinds afgelopen woensdag na weer een avond teveel samen te hebben gedronken en het weer eens er niet gezelliger van werd, hebben we besloten samen te stoppen.

Het moet maar eens afgelopen zijn die katers en dat bankhangen, de ruzies als er weer eens teveel was gedronken.

Ik hoop dat ik de druk van mijn werk op een andere manier kan verwerken en dat we het vol gaan houden deze keer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik moet zeggen het speelt constant door men hoofd of het gaat lukken en hoe om te gaan met sociale dingen, waar we meestal de clowns waren en het ook in een ramp kon uitlopen :-(

 

Ja ik ga 2x per week naar een verdedigings sport en we gaan nu zeker meer trainen.

 

Maar ja gisteren een gezellige dag gehad met visite nuchter dus het kan gewoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Nee niet in huis maar de supermarkt is altijd open he :-(.

 

Nou het is zo als ik het niet in huis haal mijn partner het ook niet erg vindt. Maar heb ik het in huis dan drinkt ze vrolijk mee.

Dus we gaan het weer proberen a.s. woensdag naar de huisarts voor ondersteuning. Want dit moet echt stoppen ik drink weer 4 dagen in de week en dan meot ik altijd doorgaan tot ik mijn roes heb bereikt :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wil er echt voor gaan deze keer, maar ik zou nu niet weten waar ik me nu in kan gaan ontspannen.

Sporten doe ik al meerdere malen per week en om eerlijk te zijn vindt ik er geen ruk aan :-)

 

Vandaag zal men eerste moeilijke dag worden, normaal zou ik vandaag 2 flesjes wijn opdrinken.

Maar moet het doen voor men gezin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lando, is het voor jou iets om met het Dagpact (onder ditjes en datjes en dagdraad) mee te doen?
Voor mij betekent dat: vandaag drink ik niet.
Dat is een afspraak met mijzelf waar ik verder niemand verantwoording over schuldig ben.
ik vind het wel prettig als daar ook wat andere namen onder staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Lando:

Ja wil er echt voor gaan deze keer, maar ik zou nu niet weten waar ik me nu in kan gaan ontspannen.

Sporten doe ik al meerdere malen per week en om eerlijk te zijn vindt ik er geen ruk aan :-)

 

Vandaag zal men eerste moeilijke dag worden, normaal zou ik vandaag 2 flesjes wijn opdrinken.

Maar moet het doen voor men gezin!

Dat ontspannen daar moet je niet koortsachtig naar op zoek gaan. Dat is niet relaxed :D 

Eerst droog blijven en vervolgens als dat lukt gaat er van alles met je gebeuren, ga je detoxen en voel je je heel moe, enz enz en dan ontdek je dat je tijd overhoudt die je vroeger volzoop en dan kan je leuke dingen gaan doen en voel je je sterk en fris enz en je gezin vindt je geweldig en jijzelf eigenlijk ook. 

Nu eerst tanden op elkaar en ga maar een ommetje maken of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Hoe is het gegaan bij de huisarts  ?   En samen stoppen ..   vertrouwen  krijgen in elkaar.    En ik herken het    het samen drinken    het er niet gezelliger op worden     het kater gevoel de volgende dag .

 Bankhangen '   jullie kunnen het .

Klopt allemaal, we hadden ook alleen maar ruzie als we dronken en ondanks we samen ook nog werken is er als we nuchter zijn nooit geen ruzie.

 

Huisarts deze woensdag ik zal het updaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...