Spring naar bijdragen

24-01-2020


Annie87

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! 
 

ik dacht ik doe eens gek en open de huiskamer. 
 

nou ik heb deze ochtend een fantastische ochtend (kuch kuch). 
ik word wakker en voel me al meteen raar in het hoofd. Terwijl ik opsta en naar het toilet moet knal ik overal tegenaan van duizeligheid. Tijdje weggeweest of minimaal aanwezig. Nu opeens zeer hevig, alsof ik knetterdronken ben, behalve the fun part dan...

Ik maak mijn ontbijt klaar en ga weer naar boven in bed. Ik hoor mijn kat graven op het laminaat en dan denk ik gelijk; wat doe je?? Wat wil je wegwerken?? Dus ik ga eruit om te kijken. Heerlijk overal kots. En om het nog mooier te maken; het lag er al en ik heb het de eerste keer niet gezien, dus ben er volledig doorheengesjouwd. Kon ik even het hele huis dweilen. Slippers maar in de was. Pffff wat een ochtend! 
hoop dat jullie een betere start hebben. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei ELL:

Sterkte allemaal lieverds.

@Wilhelmina, hoe ver moet je nog met afbouwen lieverd?

Ik zat op 5 en zit nu op 2 en iets minder van bromazepan 3 mg maar ik doe iedere week als het kan heel klein beetje minder wegen en met een mesje snijden wat een strijd hebben we allemaal  je weet er alles van ELL liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We komen er doorheen lieve @Wilhelmina. Maar inderdaad, het valt niet mee. We helpen elkaar maar hier :rose:

Ik had het niet verwacht, maar ik heb mijn antidepressivum eerder afgebouwd dan de Diazepam! Ik merkte dat ik vooral klachten had van de benzo, en ik heb dinsdag geen Zoloft meer genomen na een afbouw van 5 maanden. Tot nu toe gaat het aardig. Ik ben wel erg ziek maar dat was ik al van de benzo... Ik merk dat ik af en toe weer wat kan huilen, dat kan ik al maanden niet meer. Dat is al positief! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ELL:

We komen er doorheen lieve @Wilhelmina. Maar inderdaad, het valt niet mee. We helpen elkaar maar hier :rose:

Ik had het niet verwacht, maar ik heb mijn antidepressivum eerder afgebouwd dan de Diazepam! Ik merkte dat ik vooral klachten had van de benzo, en ik heb dinsdag geen Zoloft meer genomen na een afbouw van 5 maanden. Tot nu toe gaat het aardig. Ik ben wel erg ziek maar dat was ik al van de benzo... Ik merk dat ik af en toe weer wat kan huilen, dat kan ik al maanden niet meer. Dat is al positief! 

ELL ik wens je beterschap huil maar Lieverd huil je pijn en verdriet er maar uit houd het niet vast in gedachten sla ik mijn armen om je heen ik troost je alsof je  mijn dochter bent  en de genezing voor jou komt ook geef niet op  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ELL:

We komen er doorheen lieve @Wilhelmina. Maar inderdaad, het valt niet mee. We helpen elkaar maar hier :rose:

Ik had het niet verwacht, maar ik heb mijn antidepressivum eerder afgebouwd dan de Diazepam! Ik merkte dat ik vooral klachten had van de benzo, en ik heb dinsdag geen Zoloft meer genomen na een afbouw van 5 maanden. Tot nu toe gaat het aardig. Ik ben wel erg ziek maar dat was ik al van de benzo... Ik merk dat ik af en toe weer wat kan huilen, dat kan ik al maanden niet meer. Dat is al positief! 

 

 

43 minuten geleden zei ELL:

We komen er doorheen lieve @Wilhelmina. Maar inderdaad, het valt niet mee. We helpen elkaar maar hier :rose:

Ik had het niet verwacht, maar ik heb mijn antidepressivum eerder afgebouwd dan de Diazepam! Ik merkte dat ik vooral klachten had van de benzo, en ik heb dinsdag geen Zoloft meer genomen na een afbouw van 5 maanden. Tot nu toe gaat het aardig. Ik ben wel erg ziek maar dat was ik al van de benzo... Ik merk dat ik af en toe weer wat kan huilen, dat kan ik al maanden niet meer. Dat is al positief! 

hallo mag ik vragen hoe heb je Zoloft 75 mg afgebouwd? ik slik het nu 2 jaar en wil het stoppen  ik ben nu  3 maanden van de oxazepam af  alvast bedankt voor je antwoord  en  ik wens je veel beterschap  gr gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Louisa:

Ik werd wakker met keihoge angst. Ik heb vaker spanning maar nu zo erg dat ik misselijk werd en niet goed... en dat brein is vreselijk... een nachtmerrie die niet stopt... ik wil niet weten hoe het afbouwen gaat worden :(

Louisa is de spanning al minder angst is erg altijd met wakker worden misselijk en dat benzo hoofd ja iedere dag denk je wat gaat het worden deze dag  maar we moeten doorgaan met afbouwen er zit nog gif in ons lijf en dat lijf protesteert.wil gif vandaar al die klachten maar ik heb ook een benzo hoofd weet er alles van liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt goed lieve @Wilhelmina.

@Louisa: vreselijk die angst, bah. Bij mij is de angst tijdens de afbouw bijna helemaal weggegaan, ik hoop dat jij daar ook verlichting in krijgt straks :rose:

@gerda: goed dat je er vanaf wilt! En wat goed dat je van de Oxazepam af bent! Hoe voel je je nu?

Ik ben gestart op 50 Mg Zoloft in pilvorm (Sertraline). Al snel heb ik daar 25 Mg afgedaan omdat Zoloft een probeersel was van de huisarts. De overige 25 Mg heb ik afgebouwd met vloeibare Zoloft en een spuitje om het af te meten. Ik heb er 5 maanden over gedaan, soms iets kleinere stappen en soms iets grotere. Ik vind het lastig om jou advies te geven hoe je het vanaf 75 Mg kunt aanpakken. Ik hield ongeveer 5 Mg per maand aan om eraf te doen, maar als je dat met 75 Mg doet ben je wel lang bezig. 

@Kannietmeer heb jij een idee?

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ELL:

Komt goed lieve @Wilhelmina.

@Louisa: vreselijk die angst, bah. Bij mij is de angst tijdens de afbouw bijna helemaal weggegaan, ik hoop dat jij daar ook verlichting in krijgt straks :rose:

@gerda: goed dat je er vanaf wilt! En wat goed dat je van de Oxazepam af bent! Hoe voel je je nu?

Ik ben gestart op 50 Mg Zoloft in pilvorm (Sertraline). Al snel heb ik daar 25 Mg afgedaan omdat Zoloft een probeersel was van de huisarts. De overige 25 Mg heb ik afgebouwd met vloeibare Zoloft en een spuitje om het af te meten. Ik heb er 5 maanden over gedaan, soms iets kleinere stappen en soms iets grotere. Ik vind het lastig om jou advies te geven hoe je het vanaf 75 Mg kunt aanpakken. Ik hield ongeveer 5 Mg per maand aan om eraf te doen, maar als je dat met 75 Mg doet ben je wel lang bezig. 

@Kannietmeer heb jij een idee?

dank voor je  antwoord lieve ELL ik heb hyperventilatie  over gehouden  na stoppen met oxazepam daar wordt ik mee wakker en s.avonds gaat het weg  .ik slik nu alleen  sertraline 75 mg  en dat wil ik nu gaan afbouwen  wie heeft daar ervaring mee? en wat zijn de afbouwklachten? gr gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei mevrouwtje54:

@Wilhelmina    wat ben je toch een schat....ik heb een lekker rustig muziekje voor je erop gezet......je gaat het echt redden, ik vind je zo'n dappere dodo:heart:

Lieve schat dank je wel dank je voor je muziek ik hoop dat het met jou goed gaat ach zoveel klachten je bent een doorzetter en ik een ouwe taaie volgende maand wordt ik 74 we gaan door  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei ELL:

Komt goed lieve @Wilhelmina.

@Louisa: vreselijk die angst, bah. Bij mij is de angst tijdens de afbouw bijna helemaal weggegaan, ik hoop dat jij daar ook verlichting in krijgt straks :rose:

@gerda: goed dat je er vanaf wilt! En wat goed dat je van de Oxazepam af bent! Hoe voel je je nu?

Ik ben gestart op 50 Mg Zoloft in pilvorm (Sertraline). Al snel heb ik daar 25 Mg afgedaan omdat Zoloft een probeersel was van de huisarts. De overige 25 Mg heb ik afgebouwd met vloeibare Zoloft en een spuitje om het af te meten. Ik heb er 5 maanden over gedaan, soms iets kleinere stappen en soms iets grotere. Ik vind het lastig om jou advies te geven hoe je het vanaf 75 Mg kunt aanpakken. Ik hield ongeveer 5 Mg per maand aan om eraf te doen, maar als je dat met 75 Mg doet ben je wel lang bezig. 

@Kannietmeer heb jij een idee?

Ik hoop het @ELL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-1-2020 om 15:55 zei Wilhelmina:

Lieve schat dank je wel da nk je voor je muziek ik hoop dat het met jou goed gaat ach zoveel klachten je bent een doorzetter en ik een ouwe taaie volgende maand wordt ik 74 we gaan door  liefs Wilhelmina ♥️

Hallo mevrouwtje54 ben je nu klaar met afbouwen ik bedoel hoef je geen pillen meer te slikken ik hoop het voor je lang genoeg  klachten gehad ik hoop dat je nu geen klachten meer heb zou mooi zijn    liefs Wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...