Spring naar bijdragen

24 januari 2020 goodmorning


hetisgenoeg

Aanbevolen berichten

Vandaag weer n mooie nieuwe dag. Ook best wel weer goed geslapen. Supradyn zat wel weer even naast me op bed vanochtend maar ik heb haar weggestuurd. Ksst wegwezen. Ik ga er weer wat van maken. Gisteren scheen de zon weer eens door mijn kantoorraam, wat heb ik daar van genoten. En ik hoor 's ochtends al weer wat vogels fluiten. We gaan het weer doen vandaag.

iedereen een mooie dag gewenst, We kunnen het!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • hetisgenoeg changed the title to 24 januari 2020 goodmorning

Goedemorgen allemaal,

@Geace en @Jannigje dank voor jullie antwoord gisteravond nog. Ik was toen al aan het bellen en ben erna naar bed gegaan.Het stoppen met de alcohol gaat best aardig met de Antabus. Wat ik niet verwacht had is al t gevoel/ verdriet dat zich voor doet. Een mens verdoofd zich niet voor niets. Zonder zielig te willen doen: de pijn van vroege jeugd en hoe dat allemaal doorgesudderd heeft speelt op.  Heb wel enige hulp van GGZ maar helaas wordt er regelmatig een afspraak afgezegd.Daarnaast voel ik me rillerig en vage hoofdpijn, moe denk dat dat ook met antabus te maken heeft.

Vandaag met hond en kleinkinderen naar kinderboerderij. Dus er zijn vast weer momenten om te genieten.

Fijne dag allemaal                      

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Heerlijk @Etty kasten leeg. Ik verzamel nog steeds moed voor mn grote wandkast. Vandaag werken en het huis is ook weer een zwijnenstal. Vanuit mn raam zie ik vaak de vuilnisman die wacht tot de vuilcontainers in de vuilnisauto worden getakeld. Al jarenlang dag in dag uit, heel vroeg s ochtends. Hij rookt dan altijd een sigaret. Vraag me af waar hij dan aan denkt en of hij zijn werk heel erg ellendig vindt, of dat hij het wel mee vindt vallen. Of misschien vindt hij het helemaal niet erg en zit dat alleen in mijn hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo!

Ik heb dat ook erg, dat er bepaalde, onbekende, mensen door de dag in mijn hoofd blijven. Een moeder bij de supermarkt die enorm tekeer gaat tegen haar kind, of een die overdreven de tijd neemt voor haar kind, op diezelfde plek. Wat gaat erom in het hoofd/leven van zo iemand. Of die ouders van Tanja Groen, dat kan echt dagen door mijn hoofd gaan, terwijl ik gewoon mijn dagelijkse dingen doe. 
Ik heb geen doos, dagboek of briefjes. Ik denk dat als ik doodga, er nog steeds niemand echt weet wie ik ben of hoe ik denk. Voor veel dingen is dat misschien maar goed ook, maar klinkt wel triest als ik het zo opschrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen mijn moeder overleed heeft haar zus al haar dagboekjes meegenomen, al dan niet op haar verzoek, dat weet ik niet. Ze zei dat ik ze later wel zou krijgen. Ik was daar toen nogal verbolgen over. Ondertussen denk ik inderdaad dat je als kind niet alles hoeft te lezen wat je moeder of vader ooit aan het papier heeft toevertrouwd. Daar is het niet voor geschreven. De boekjes heb ik nooit meer gezien, maar dat hoeft nu dus ook niet meer. Eigenlijk moet ik mijn tante daar nog eens voor bedanken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat boekje voor je zoon zou ik hem inderdaad geven voordat je komt te overlijden Bor, wellicht helpt het hem om die periode beter te kunnen begrijpen en heeft hij nav jouw schrijven behoefte om daar verder met jou over door te praten. Vind dit wel anders, omdat jij dat boekje echt voor hem hebt geschreven. Dus niet zoals de boekjes van mijn moeder en volgens mij ook voor Etty die nooit voor de kinderen bedoeld zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Tja, schrijven... Ik kan alleen echt schrijven als ik het puur voor mezelf doe, dus met het idee dat niemand het zal lezen. Als het er één keer staat, maakt me dat niet meer uit. 

Geen dagpact nog? Ik heb het wel nodig vandaag. 

Dagpact:

Quinn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...