Spring naar bijdragen

Oxazepam Rommel


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben een jongen van 36 jaar en heb vorig jaar heel veel dingen mee gemaakt..  Waardoor ik paniek en angstaanvallen kreeg..

Mediant gaf mij toen oxazepam.   3x daags 10mg..  HEERLIJK...  Geen problemen meer.. 

2 weken later voelde ik het helpt niet meer. ik neem de extra 1 in voor het slapen.. 4 per dag dus..   en niks geen paniek aanvallen meer he.. MOOI LEVEN.

Maar het werd steeds gekker..  van 4 naar 5. van 6 na 6...  en als ik dan de volgende dag weer 4 wou nemen in plaats van 5 of 6 dan kon dat niet in mijn hoofd.. Want dan ging ik mij druk maken in het hoofd als ik dat niet ga doen dan krijg ik zo een paniekaanval…  het werd steeds gekker dus ik besloot te stoppen..  

ik ben in 3 dagen gestopt.. na 3 maand gebruik...    en dacht na de 3de dag zo het gata goed.. ik heb die rommel niet nodig.. en toen 5/6 dagen later BAMMM.    Ik zakte gewoon door de benen..  Paniek aanval erbij natuurlijk en angst.. Duizelig enz enz…    En dan komt het.. dan ga je daar de hele dag weer aan denken... Ben ik duizelig???? Krijg ik zo een paniekaanval?????   de hele dagen was ik er mee bezig.. duizelig.. paniekaanvallen... verdrietig.. Het is gewoon al die tijd ene pauze knop geweest die rommel.. Mijn verdriet was nu verdubbeld...  

Ik heb 4 maand geleden mijn kleine broertje 33jaar jong dood in huis aangetroffen . we hebben de deur ingetrapt en daar lach hij in de wc..   zelfmoord.. ..   en door de oxazepam komt nu pas al het verdriet dubbel zo hard terug.. Het is verschrikkelijk..

 

Ik ben dus weer begonnen met het gebruik van oxazepam en moet het dus langzaam afbouwen...   maar nooit gedacht dat het zon gevecht zou worden.. 

wie herkent dit.. Duizelig.. spieren die opeens beginnen te trillen in de tenen en dan weer in de armen en dan weer in de billen..  heel apart.. en ook paniekaanvallen enz enz.. 

allemaal lichamelijke klachten.. 

ik ben heel erg benieuwd..  vieze Drugs

mvg Lesly Bosch uit Enschede

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Bankrover changed the title to Oxazepam Rommel

Je hebt iets verschrikkelijks meegemaakt, dat je daarvoor oxazepam nam is zeer begrijpelijk. Neem alle tijd, natuurlijk wil jij niet altijd " in die pauze stand " leven. Maar wees nu zacht voor jezelf, als het jouw helpt nu, zou ik het afkicken met al zijn narigheid even parkeren. Maar dat is mijn bescheiden mening. Veel sterkte. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heftig verhaal @Bankrover echt verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt... Oxazepam werkte bij mij ook na twee wkn al een stuk minder, ik ben na ruim zes wkn in één keer gestopt. Ik nam wel minder per dag... Maar de klachten die je opnoemt herken ik zeker. Ook mijn spieren trilde, dan weer daar en dan weer daar, dat was inderdaad een gek gevoel. Duizelig ben ik best lang geweest... Nu gaat het na tien mnd een stuk beter hoor, ik ben er nog niet. Maar dat is voor iedereen verschillend. Neem de tijd die jij nodig hebt... Lees de Ashton Manual rustig door, mits je die nog niet kent :) kan ik vinden via Google in het Nederlands.

Sterkte! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

wat een toestand, ik herken alles wat je verteld ik ben zelf aan het afbouwen van 32mg diazepam,ik slikte lorezepam.zal doordat ik slikangst heb ben ik 26 kilo afgevallen en ineens kon ik helemaal niks meer naar binnen krijgen toen hebben zat omgezet naar diazepam. Ik één woord een hel,heb ook last van tinnitus en die wordt en snachts als het uitgewerkt is want ik ben verslaafd mega hard en blijft gewoon door gaan een hel op aarde ik hoop ooit weer de oudetecworden veel sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste bankrover en bezoekers hier.

Ik heb van kinds af 13 jaar met veel plezier in de horeca gewerkt. Veel dagen en lange uren.  Echt heel heel Veel meegemaakt oa zelfmoord van mijn depresieve vader 5 jaar suf geweest en vervolgens mijn moeder een tumor in haar hoofd .ze heeft jaren op bed gelegen in een verpleeghuis ik ging kapot van verdriet.  durfde jaren mijn dorp niet uit en weet echt alles van hyperventilatie en paniek !!sinds mn 23 ste aan de seresta tegenwoordig ozazepam ik ben nu 53 en heb sinds enige tijd minder last .Verwerken doe je die angsten mischien nooit 100 procent  zonder hulp .ik raad iedereen fysiotherapie aan ontspanningsoefeningen en ademhalings oefeningen. Het helpt echt .andere hulp heb ik nooit gehad. Ik gebruik dus al 30 jaar oxazepam !  En in dosis van wel 80 mg per dag ! En antie depresiva ! Maar ook 30 jaar ontrekkings verschijnselen .

Enige tijd had ik de oxazepam zo afgebouwd dat ik slechts af en toe een nam. 

Weer een paar flinke knallers achter elkaar weer aan de pil  ...Ik zou 14 dagen de kliniek in gaan was de bedoeling ! Ik zag dit echt niet zitten ! Wie wel ?

Wat jij en ik  in 14 dagen moet kunnen met begeleiding moet ik zelf in 3 of 4 mnd ook kunnen ! Dacht ik ! En het zei zo eerst een tikkie van de pil afbijten enige weken ..dan n halfje maar echt geen hele meer ! 

Wat ik er eerst afbeet zon 3 kwart pil gebruik ik nu nog  maar een kwart !

En ??  Ik heb minder ontrekings bijverschijnselenselen dan  met de 4 per dag waar ik al naar toegewerkt had !

Mijn lichaam wilde steeds meer ! Heel naar is dat kort gezegd geef tegengas ! Ik heb ruim 3 mnd zelfmoord gedachten gehad !

Geloof me ik heb 3 jaar niet echt gelachen terwijl ik altijd de sfeer wist te bepalen zodat we gierden van het lachen ! Onrust vreselijk weet niet waar je zoeken moet je kent het wel...

Gisteren gierende lol gehad bij kennissen !

Zonder je niet af als je nog puf hebt je gaat achteruit maar ja de wereld is zo eenzaam tegenwoordig hier ook net zo goed ict wereld !

Geloof me stop langzaam met die troep  !! Als het enigzins kan ik ben nu bijna clean en hoop dat ik geen klap krijg!

Ik voel me minder suf ! Voel me rustiger ! Voel.mezelf weer het kan !

Sucses !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Frank 86

probeer het, alle pammen zijn rotzooi,je bent even in de hemel  maar al gauw in de hel zit zelf met 10 mg diazepam en ben helemaal niet stabiel,knetter wordt je van dat spul in je hoofd en duizelig wazig zien ,kom nergens meer ,durf niet meer heb ook tinnitus en die is door het bijverschijnsel oorsuizen, nog erger geworden  ben mezelf niet meer en in 1 jaar tijd gewoon oud geworden wil geen foto meer zien van mezelf wat dat doet met je is ongelooflijk en je krijgt nergens echt hulp,het enige is je weer volstoppen met andere pillen nou dank je feestelijk nooooooooit meer veel sterkte gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Dag Lesly,

Wat een heftig verhaal. Wens je alsnog veel sterkte om alles te verwerken, al is het alweer een tijdje geleden.

Jouw lichamelijk klachten komen me bekend voor, dronk je ook in die periode? 

Zelf heb ik 5 jaar Oxazepam gebruikt, 20 mg per dag en van de een op de andere dag helemaal gestopt.

Gevolg extreme nervositeit en alcohol consumptie omhoog. Niet zelf stoppen dus, maar afbouwen in overleg arts.

 

Groeten Bernd, toevallig ook uit Enschede

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...