Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lika

Donderdag, 23 Januari 2020

Aanbevolen berichten

Ik wilde vroeger kapster worden, dat mocht niet van mijn ouders, te min. Of kleuterjuf, dat moest ik vooral niet doen, met die jengelende kinderen. Ik heb het nu goed, maar altijd spijt gehad dat ik mijn gevoel niet gevolgd heb. Hierdoor ben ik erg voorzichtig in het sturen van mijn kinderen mbt opleiding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Penny:

Sterkte met die kleine

Ssst zachtjes, ik heb hem eindelijk rustig op de bank onder een dekentje voor de tievie met een bammetje kaas. Rust voor zolang het duurt.

Is het overal zo mistig dan? Hier niks geen mist..

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook heel mistig. Ik stel me altijd voor dat Schotland zo is. Ik ben er nooit geweest hoor. Het heeft wat romantisch. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Penny:

Hier ook heel mistig. Ik stel me altijd voor dat Schotland zo is. Ik ben er nooit geweest hoor. Het heeft wat romantisch. 

Je zou er ook niet veel van gezien hebben dan, als het in Schotland altijd zo zou zijn. Gelukkig regent het er ook wel eens gewoon. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemiddag

Ik ga zo dadelijk met dochter shoppen.

Krijg mijn gedachtes niet op orde. Lees af en toe stukjes maar merk dat t onrust brengt. Teveel woorden, meningen, golvend water..

Dochter heeft t moeilijk, moeder heeft t moeilijk. Veel kleintjes maken 1 groot.

Was ik maar anders soms.

Voor nu, opstaan en shoppen.

:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Penny:

Ik wilde vroeger kapster worden, dat mocht niet van mijn ouders, te min. Of kleuterjuf, dat moest ik vooral niet doen, met die jengelende kinderen. Ik heb het nu goed, maar altijd spijt gehad dat ik mijn gevoel niet gevolgd heb. Hierdoor ben ik erg voorzichtig in het sturen van mijn kinderen mbt opleiding.

Wat me doet bedenken, stel dat ik wel kapster was geworden... Dan had ik iig mijn moeder een fatsoenlijk kapsel kunnen aanmeten! :D:P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ga zo paar uurtjes slapen. Klaar met de nachtdiensten, nu snel omschakelen om weer in het ritme te komen.

Zo een ruzie gehad met een arts afgelopen nacht. Wat een K... wijf. Iemand was heel oncomfortabel. Ik zag het en familie ook. Ze keek 1 minuut, heel comfortabel zei ze. De schoonzoon ging uit zijn plaat tegen haar en terecht. Die terminale man was bijna stikkend in het terminale proces. Familie stond ook compleet achter mij. Er werken soms bepaalde artsen, geen doen bijna. Zo uit de hoogte en denken dat ze iets kunnen beoordelen in 1 minuut. Ben daarna naar haar toe gegaan, vloog haar bijna aan. Morfine en dormicum moest omhoog natuurlijk. Half uur een discussie met dat mens. Uiteindelijk natuurlijk gelukt, laat iemand niet stikken.

Trouwens gisteren was geen trigger. Als ik de avond ervoor mijn refusal inneem, weet ik dat ik niet kan drinken. Zou dat ook niet eens durven proberen.

Kom ongelezen binnen sorry.

Ga slapen, ben zo moe.

Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom zou je anders willen zijn Fleur? Je bent, zoals je bent. 

Shoppen is altijd heerlijk om je gedachten even te verzetten. Wie weet zie je wel iets leuks.

Smaragd: welterusten. Je bent lief om zo voor de patienten op te komen. Stomme dokters soms..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei fleurtje:

... Was ik maar anders soms.

:rose:

Beschouw het maar als 'tussenleven', fleur. Ben je 'de volgende keer' helemaal anders. :sun:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. De kleine man is weer bij z"n mem maar niemand is zo moe als mij denk ik..potverdorie zeg, ik ben kapot.

Heb me dochter gevraagd om me nu een aantal dagen te "laten" als het kan, in ieder geval tot maandag, want ik ben "op". (en laat ik van mezelf weten dat dat een gevarenzone voor mij is)

HALT; Tired.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spareribs, geb.aardappels en sla. De ribbetjes sudderen al een hele tijd, straks nog even onder de gril. Heerlijk zo een vrije dag! De strijkbout staat ook al een tijd aan, gewoon geen motivatie om de zomerkleren vd vakantie te strijken, voorlopig toch niet nodig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cha xiu staat in de koelkast te marineren al sinds gisteravond, voor vanavond dus. Een greep uit de groentela en dat dan in de wok. Dat doen dan mijn vrouw en pa zet de rijstkoker aan en dekt de tafel. Niet dat ik het niet kan maar ach... Het zou perfect zijn als mijn sriracha saus niet vrijwel op was en daarvoor moet ik naar de stad :( 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. Parcours verkend van het georganiseerde loopje van zondag. Heb me in de afgelopen 3 jaar een keer of 8 ingeschreven voor georganiseerde loopjes en tot nu toe alle keren afgehaakt. Of omdat ik mezelf niet fit genoeg vond, of omdat "men" elkaar bij de start te goed kende, of omdat ik lelijk, dom, oud, traag, anders.... noem alle onzin maar op. 

Voor 2020 heb ik dat in mijn "vizier". Niet dat ik nou zo graag meedoe met georganiseerde loopjes, maar wel dat mijn irreele angsten me nu in de weg staan om contacten te leggen, mensen te ontmoeten, gelijkgestemden te vinden. En een beetje eenzaam ben ik onderhand wel. 

Ingeschreven voor reeele afstand, ruim op tijd aanwezig (5 dagen tevoren), parcours verkend, startlocatie bezocht... Ja, ik kan dit, en ja ik kan het vinden. Volgens mij kan ik, behalve daadwerkelijk gaan en zoveel mogelijk letterlijk ontspannen, niet meer "voorbereiden" dan dit. 

Nee dit is geen klein ding voor mij, hoe klein en onbelangrijk t ook is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jopie, het doet me deugd te lezen dat ik niet de enige ben met die 'afwijking' van dat 'voorbereiden' wat jij hier beschrijft.
Ik weet niet hoe vaak ik nieuwe bestemmingen van tevoren 'verkend' heb. Tot in het absurde toe, 100 km heen en 100 km terug om
te kijken waar een meeting of vergadering zou gaan plaatsvinden... bijvoorbeeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Kohtje ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen met je vraag over mijn kat. Of misschien wil ik het wel niet snappen. Ze ligt vandaag te snurken op een dekentje op de centrale verwarming.

Ik eet bami, zelf opgebakken met wat kroepoek en pindasaus en geroosterde mini-paksoi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...