Spring naar bijdragen

Donderdag, 23 Januari 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Nou keb weer een ziekmelding naar school moeten sturen. Gisteren heerlijk hardgelopen met hond en dochter, maar voor haar wordt het dan eigenlijk te laat en dan is ze 's ochtends ziek. Ze zit überhaupt niet goed in dr vel nu dat de studiekeuze eraan zit te komen, en nou mist ze weer uren en dat wordt dan wellicht weer een slecht cijfer enz enz. Enfin niet stressen pa. 

Ik snap het heel goed hoor ik heb ook geen zin om te werken na een avond sport maar goed.... :( 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Mistig hier. 
Als ik de auto niet in hoef vind ik dat heerlijk weer: 
de wereld wordt heel klein en alle geluiden komen gedempt tot je, mooi! 
Gisteren had ik het geluk dat ik in het kleine stukje Nederland woon waar de zon scheen, 
heerlijk, heb zelfs nog even in de tuin gewerkt... 
Nu eerst een bakje... 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ja, tussenleven.. dat zou een goede omschrijving zijn van het leven dat ik nu "doe". Fladderen, zwabberen, van hot naar haar, ervarinkje zus,
ervarinkje zo, twijfelen, wijfelen, alles goed proberen te 'onthouden' en dan in het volgende leven volop 'bewapend' van start gaan voor een perfect 
gelukkig en nuttig leven...
Maar ik geloof niet in reïncarnatie. Dat deed ik in m'n vorige leven ook al niet.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Hier ook een kind dat na twee weken stopte met haar studie omdat het toch niet haar ding bleek. Ze nam een tussenjaar waarin ze opzoek kon naar iets dat beter paste. Ze moest van ons wel aan het werk in dat jaar, dat heeft ze ook gedaan, gewoon 40 uur p/w. Hierdoor zag ze ook in dat ze toch echt nog liever naar school ging. Nu is ze aan haar 3e studie bezig. We zullen zien.

Sterkte met die kleine @Bor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde vroeger kapster worden, dat mocht niet van mijn ouders, te min. Of kleuterjuf, dat moest ik vooral niet doen, met die jengelende kinderen. Ik heb het nu goed, maar altijd spijt gehad dat ik mijn gevoel niet gevolgd heb. Hierdoor ben ik erg voorzichtig in het sturen van mijn kinderen mbt opleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Penny:

Hier ook heel mistig. Ik stel me altijd voor dat Schotland zo is. Ik ben er nooit geweest hoor. Het heeft wat romantisch. 

Je zou er ook niet veel van gezien hebben dan, als het in Schotland altijd zo zou zijn. Gelukkig regent het er ook wel eens gewoon. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Ik ga zo dadelijk met dochter shoppen.

Krijg mijn gedachtes niet op orde. Lees af en toe stukjes maar merk dat t onrust brengt. Teveel woorden, meningen, golvend water..

Dochter heeft t moeilijk, moeder heeft t moeilijk. Veel kleintjes maken 1 groot.

Was ik maar anders soms.

Voor nu, opstaan en shoppen.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Penny:

Ik wilde vroeger kapster worden, dat mocht niet van mijn ouders, te min. Of kleuterjuf, dat moest ik vooral niet doen, met die jengelende kinderen. Ik heb het nu goed, maar altijd spijt gehad dat ik mijn gevoel niet gevolgd heb. Hierdoor ben ik erg voorzichtig in het sturen van mijn kinderen mbt opleiding.

Wat me doet bedenken, stel dat ik wel kapster was geworden... Dan had ik iig mijn moeder een fatsoenlijk kapsel kunnen aanmeten! :D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ga zo paar uurtjes slapen. Klaar met de nachtdiensten, nu snel omschakelen om weer in het ritme te komen.

Zo een ruzie gehad met een arts afgelopen nacht. Wat een K... wijf. Iemand was heel oncomfortabel. Ik zag het en familie ook. Ze keek 1 minuut, heel comfortabel zei ze. De schoonzoon ging uit zijn plaat tegen haar en terecht. Die terminale man was bijna stikkend in het terminale proces. Familie stond ook compleet achter mij. Er werken soms bepaalde artsen, geen doen bijna. Zo uit de hoogte en denken dat ze iets kunnen beoordelen in 1 minuut. Ben daarna naar haar toe gegaan, vloog haar bijna aan. Morfine en dormicum moest omhoog natuurlijk. Half uur een discussie met dat mens. Uiteindelijk natuurlijk gelukt, laat iemand niet stikken.

Trouwens gisteren was geen trigger. Als ik de avond ervoor mijn refusal inneem, weet ik dat ik niet kan drinken. Zou dat ook niet eens durven proberen.

Kom ongelezen binnen sorry.

Ga slapen, ben zo moe.

Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...