Spring naar bijdragen

Woensdag, 22 Januari 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
'T is nog hartstikke donker, dus geen idee wat voor dag het wordt. 
Beetje haasten hier, drukke ochtend voor de boeg, 
maar toch echt eerst een bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slaap niet denderend @bolletjemaar dat is niet echt nieuw, mijn dag en nachtritme is wat vreemd. En ja, ik mis Lars zeker nog op het forum, maar ook Lieve, die hier tegelijk met mij kwam, mis ik nog steeds. De wisselwerking wordt natuurlijk altijd anders, dat snap ik.

Er gebeurt hier genoeg, maar ik houd het inderdaad veelal binnen. Het delen hier gaat niet meer zo gemakkelijk als eerder. Door de wisselingen, andere mensen, iets stoms als andere instellingen van het forum zelf. Maar ook domweg omdat inloggen soms een drempel is. En dat ligt helemaal bij mezelf. 

Nou ja, goed, alcohol de baas? Nee, nog steeds niet, al is het nog niet zo ontzettend uit de hand als het geweest is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn :heart:

Lekker gewerkt, 3 terminale mensen. Heel bewerkelijke nachtdienst Veel familie en die geef ik aandacht ook. Dat maakt mijn werk zo mooi. Ben iets langer gebleven omdat er iemand overleed, waar ik een zeer goede band mee had. De schoonzoon gaf mij een mooie kaart met echt intens mooie woorden. En als cadeau een hele dure fles whiskey. In dankbaarheid aangenomen. Zij weten natuurlijk ook niet hoe en wat, maar goed ook en hoeven ze ook niet te weten . Het is mij niet aan te zien dus. Nog niet idd. Dus heb de fles in de glasbak gegooid toen ik naar huist fietste. Kan niet met flessen omgaan. Drink/dronk het nooit whiskey maar vorige keer ging het ook mis met die contreau. Kan dat soort flessen niet in huis hebben. Was trots toen ik het kapot hoorde vallen in de glasbak. Moest gewoon weg, want al ben ik prof, toch doet het mij veel het verdriet om de overledene en de naasten. Je krijgt toch een band. De kleinzoon vloog mij om mijn nek om mij te bedanken dat ik zo goed voor zijn opa was geweest. Jongen van 25, daar doe ik het voor. Geen drank kan daar tegenop.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:. Ga lekker mijn bed in.

Nog 1 nachtdienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag inmiddels, 

Vroege start vanochtend hier, want ik zou helpen met de kleindochters, en eerst moet het hondje een flinke wandeling dus....ik merk dat ik na 12 dagen geen alcohol me een stuk fitter voel, dat is fijn. Ik heb niet heel veel te melden op het forum maar toch doet t goed dat ik ergens iets over stoppen met alcohol kwijt kan. Vanochtend diende zich leuk vrijwilligerswerk aan; kostuums maken voor theater, erg leuk.

Wat knap Smaragd dat je die fles meteen weggeknikkerd hebt!

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Sjeng goed bezig.

Blijft mij bezig houden, zit aan de refusal en voelt als gedwongen, al is het eigen keuze natuurlijk. Had ook niet eens gekund. Ben en was van de bier, whiskey pfff. Maar goed wilde geen risico lopen. 

Nu ik niet drink, ben ik zo emo, jank om het minste geringste. En nee ben geen vrouw van rond de 50. Zo ben ik totaal niet. Refusal snel afbouwen en stoppen, moet het echt zelf doen. Daar gaat het om.

Nu echt uitloggen, mobiel is soms ook een verslaving, wat niet voor mij haha.

En over  draadje dinsdag voor @GewoonDoen, had/heb ook moeite met god. Maar je kan dat vervangen voor iets anders, voor mij is dat bv mijn neefjes/nichtjes en overleden moeder. De hogere kracht mag je zelf uitkiezen.

Toedels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

jank om het minste geringste. En nee ben geen vrouw van rond de 50

:huh:

Gewoon lekker janken Smaragd. Kan jou het schelen.

Ik vind het wel een sterk gebaar, een dure fles whiskey, hupla! In de glasbak. 

Doet me denken aan toen ik stopte met roken; dure asbak en aanstekers weggegooid in het kanaal onder een viaduct. Ik kom daar regelmatig en glimlach dan om het idee wat daar op de bodem ligt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Nu ik niet drink, ben ik zo emo, jank om het minste geringste. En nee ben geen vrouw van rond de 50. Zo ben ik totaal niet. Refusal snel afbouwen en stoppen, moet het echt zelf doen. Daar gaat het om.

Huh? 'Nu ik niet drink ben ik emotioneel dus ga ik snel stoppen met de refusal', dat meen je niet hè Smaragd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Quinn, ik herken wat je schrijft. Ik mis mijn eerste maatje van het eerste uur hier @Vasja

Er is vaak ook confrontatie met verdriet omdat @Lars hier nooit meer zomaar een droge opmerking zal plaatsen. Of iets grappigs en liefs.

It sucks. Hard.
Maar sommige dingen blijven hetzelfde.
 

Waarmee ik maar wil zeggen: IK ben hier nog steeds en JIJ mag niet weg :angry:
 

En sinds wanneer moet je iets te melden hebben? Ik wauwel 85% van de tijd hier ook maar wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bor:

En toch...toch log je terug in en schrijf/deel je nu @Quinn:rose:

Lucht het iets op of zeg je neuh niet echt.

Jawel, dat op zich wel. Hmm, op een of andere manier voelt het als belastend. Het verhaal is bekend, iedereen weet het inmiddels wel, houd op ruimte in te nemen. Zoiets. 

@Smaragd knap gedaan, die zou ik je vandaag niet na kunnen doen.

@Reacher jij wauwelt behoorlijk veel he, maar wel prettig en onderhoudend. Dus ja, dat is een toevoeging.

@Vol gefeliciteerd met je baan zeg.

Doen we nog eet plannen? Ik ben op pad en schuif denk ik straks bij Heerenveen McD naar binnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...