Spring naar bijdragen

HOBBYCLUB "HET BESTE MEDICIJN" 19-1-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Zo hier is het dan het creadraadje. Misschien wel heel leuk om te beginnen met wat je allemaal aan creativiteit gedaan hebt en of je dat erg leuk vond toen. Als je daarover niets kunt schrijven is het misschien wel goed om eens te zoeken naar wat je graag wilt doen en waarom.

Ik heb heel veel gedaan aan creativiteit van meubels maken tot metselen. Van schilderen tot een vijver van 15- 5-1.85 gegraven. Gewoon omdat ik heel graag bezig ben met m'n handen. Hoe lomper hoe fijner ik het vond. Nu kan ik dat niet meer maar niet getreurd, nu schilder ik en maak ook kaarten. Ben ook bezig om alle informatie te zoeken op you tube  om te gaan leren spray painten. Daarnaast wil ik ook gaan air brushen.  Ik kan niet wachten op beter weer kanjers.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo daar ben ik weer. Ik heb via marktplaats 50 spray bussen verf gekocht voor e65,-- om te gaan leren spraypainten.  Ik heb er zo'n zin in. En het leuke van starten met nieuwe dingen bij mij is dat ik bij het idee dat dat me gaat lukken ik zo'n gelukkig gevoel krijg. Moet nog wel wachten want ik kan het niet in huis doen.

Gisteren bezoek gehad van twee vriendinnen en de een gaat er ook mee beginnen. Die was zo enthousiast dus heb ik ze gisteren allemaal sites door gestuurd.

Nou, dadelijk weer werken. Ook niet verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-1-2020 om 17:10 zei bolletje:

Dotten op kaarten????? Zijn dat die ieniemienie steentjes? En heb je die kaart helemaal zelf gemaakt Louisa?

Ja helemaal zelf gemaakt en bedacht. Nee dotten zijn glinsterende stickers. Echt een spiegelwerkje. Je gebruikt ook een prikpen. Je vingers zijn te groot voor dat priegelwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Angk,

Bij ons is het al Action te koop, maar ik zal eens zoeken bij you tube of er filmpjes zijn. Bij Pinterest is er ook heel veel over te lezen,

https://www.youtube.com/results?search_query=wenskaarten+maken+

https://nl.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=kaarten maken&eq=kaa&etslf=9692&term_meta[]=kaarten|autocomplete|2&term_meta[]=maken|autocomplete|2

Dit is echt zo leuk om te doen en je kan er zoveel in kwijt, echt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He bolletje 

Het slapen kan veel beter,ik slaap max 3u de nacht,dan val ik nog wel in slaap maar word er na 1u elke keer wakker,ik hoop wel dat dat nog beterd in de toekomst,goede vraag,...Ik denk gewoon minder symptomen ook,dat maakt mij ook veel rustiger,ik ben ook bezig met geluidsgolven 1xper dag 20min.

En ik ben ook weer meer bezig met het huishouden,ik probeer meer bezig te zijn,en als het weer erger word probeer ik mijn gedachten weer af te leiden.

Heb sinds vorige zaterdag en zondag betere dagen,ma en di was het weer minder,woe,do,vr,za,ook betere dagen,maar ik heb gisteren de hele dag bezig geweest,niets stil gezeten,Vandaag weer wat minder.

Dus ik hoop dat het zo mag blijven.

In februari 12 maand vrij van xanax,.

In februari 4 maand vrij van AD 

En in februari bijna 2 maand vrij van bèta blokkers...

Dus ook al positief natuurlijk,en nu verder herstellen,.

Liefs Angke x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ontzettend fijn bericht Angke. Zo prettig om te lezen dat het vaak toch wat beter gaat. Houdt dit vast hé?

Het weekend bezig geweest een stekje te maken waar ik kan gaan zitten hobbyen. Maar kkkkkoud was het. Toch heb ik van nieuw hout een soort tafeltje tegen de muur gemaakt. En een hoop planken tegen de muur, om een hoop dingen geordend neer kan zetten. Lekker opruimen en dingen weg gooien maakt je hoofd ook rustiger. Dat hoort ook bij de  start van mijn (nieuw ) leven.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...