Spring naar bijdragen

Oververmoeid uitgeput


Louisa

Aanbevolen berichten

Ik moet het even van me afschrijven. Ik hoop dat het helpt. 

Gisterochtend hoe moe ik ook was mn nieuwe psychologe ontmoet. Het was een uur weg van huis maar ik was helemaal overprikkeld en vaag. Sinds maanden dat ik eruit ben geweest. Had zelfs 30 minuten geslapen in de middag en daarna me zo rot voelen... huilen huilen en denken dat ik dood te gaan. 

Uiteindelijk zitten op de bank zonder energie puffen steunen afleiding gezocht in een spelletje kondigt mn man aan dat mn moeder zo komt. Hoe leuk ook. Ik was zo overprikkeld dat ik dat niet zag zitten. Dan zegt ie ook nog ja want ik ga uiteten met je broertje. Pfff ik schoot in de stress huilen weer. Ik had het niet meer. Werd me teveel. 

Mn moeder bleef bij mij en hoe lief ze ook is, kost het me meer energie en prikkels. Alles gaat anders. Ik was dus half 10 dat manlief er weer was en compleet uitgeput lag ik op bed te staren. Ik ben in slaap gevallen maar werd heel vroeg wakker. Ik ben gebrokener dan ooit. Alles is raar. Moeilijk ademen. Gewoon dodelijk uitgeput. Mn bloed voel ik amper stromen. En dan is het pas 9 uur. Hoe moe kan een mens zijn... Heb nu spijt dat ik naar de psycholoog ben geweest. Ze was heel aardig en prettig. Zij gaat mij opvangen na het Radboud en dat zie ik met haar zitten! Dus dat was een plusje. Alleen ben ik te vermoeid om blij te zijn. 

Door de vermoeidheid is alles me vreemd en raar. Soort derealisatie. Ik zit in een capsule van uitputting en ik wil wel maar ik kan gewoonweg niet meer. 

Weet echt niet hoe ik deze dag doorkom... zonder energie waar is een mens dan? Wat kun je doen... Dan de tijd doortikken.

Een vermoeide groet en bedankt voor het afschrijven! 

Heeft me toch weer een paar minuten verder gebracht tot de avond. Hopende dat ik morgen wat minder moe ben! 

Als ik niet ineenstort van uitputting. 

Ik heb btw altijd iets met vermoeidheid gehad na mijn burn out in 2003. Ik heb nooit geweten wat het veroorzaakte maar was altijd moe nadien. AD ME ? Weten doe ik niet... Heb van alles getest. De vermoeidheid zorgde ook dat ik zo omhoog ging in de lora. Als ik maar sliep... stom achteraf!!!!!!!

 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Louisa, zo'n bezoek aan een psycholoog is al zwaar en voor jou is dat momenteel een mega inspanning. Heel erg logisch dat je dan zo veel prikkels en spanning ervaart. 

Erg fijn ook dat ze jou wil begeleiden  nadat je in het Radboud bent geweest. Dat heb je echt nodig, iemand waar jij vertrouwen in hebt. 

Ik herken het erg dat je persé wil slapen, ik heb dat ook. Als ik niet slaap ben ik echt niets waard, ik heb daar momenteel weer zoveel last van dat ik toch benzo's heb moeten nemen. Waardeloos. Jouw afbouw moet echt langzaam gaan. Jouw dosering is dermate hoog dat een te snelle afbouw je alleen maar meer problemen gaat geven. Sterkte! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cyclad58:

Lieve @Louisa, zo'n bezoek aan een psycholoog is al zwaar en voor jou is dat momenteel een mega inspanning. Heel erg logisch dat je dan zo veel prikkels en spanning ervaart. 

Erg fijn ook dat ze jou wil begeleiden  nadat je in het Radboud bent geweest. Dat heb je echt nodig, iemand waar jij vertrouwen in hebt. 

Ik herken het erg dat je persé wil slapen, ik heb dat ook. Als ik niet slaap ben ik echt niets waard, ik heb daar momenteel weer zoveel last van dat ik toch benzo's heb moeten nemen. Waardeloos. Jouw afbouw moet echt langzaam gaan. Jouw dosering is dermate hoog dat een te snelle afbouw je alleen maar meer problemen gaat geven. Sterkte! 

 

 

O echt weer aan de benzos. Jeetje. Hoe lang was je clean en wat slik je nu?

Ik ben nu zo moe dat zelfs slapen geen soelaas biedt. Moe int hoofd.

Maar ja ik ging die lora pammen slikken om maar te slapen , want anders was ik niks waard. Begon met 1 voor het slapen maar werden er al gauw 5! Echt te zot ik had dat nooit moeten nemen voor het slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

O echt weer aan de benzos. Jeetje. Hoe lang was je clean en wat slik je nu?

Ik ben nu zo moe dat zelfs slapen geen soelaas biedt. Moe int hoofd.

Maar ja ik ging die lora pammen slikken om maar te slapen , want anders was ik niks waard. Begon met 1 voor het slapen maar werden er al gauw 5! Echt te zot ik had dat nooit moeten nemen voor het slapen. 

Ik heb echt dezelfde valkuil. Niet kunnen slapen maakt mij gek. Ik ben 2 jaar van de Lorazepam af, maar kreeg van de psychiater Temazepam als ik langere tijd niet kon slapen na de afbouw. Zo heel soms nam ik er eens eentje. Deze week is het echt elke dag raak en heb ik 3 keer Temazepam genomen. Ik sta nu op een kantelpunt en dat besef ik. Als ik nog een week Temazepam inneem ben ik terug bij af, misschien al eerder. UIteraard probeer ik het vannacht weer zonder, net als ik dat afgelopen nacht probeerde. Op een gegeven moment werden de angst en onrust te erg en ga ik voor de bijl. Andere middelen helpen mij niet, Temazepam is het enige waarmee ik wat kan slapen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Cyclad58:

Ik heb echt dezelfde valkuil. Niet kunnen slapen maakt mij gek. Ik ben 2 jaar van de Lorazepam af, maar kreeg van de psychiater Temazepam als ik langere tijd niet kon slapen na de afbouw. Zo heel soms nam ik er eens eentje. Deze week is het echt elke dag raak en heb ik 3 keer Temazepam genomen. Ik sta nu op een kantelpunt en dat besef ik. Als ik nog een week Temazepam inneem ben ik terug bij af, misschien al eerder. UIteraard probeer ik het vannacht weer zonder, net als ik dat afgelopen nacht probeerde. Op een gegeven moment werden de angst en onrust te erg en ga ik voor de bijl. Andere middelen helpen mij niet, Temazepam is het enige waarmee ik wat kan 

Mijn hoofd is alleen op het randje van insane. Kan het niet omschrijven. Ik denk dat het moeheid angst en pammen zijn. Als ik dus terugzie, had ik nooit de pammen genomen en het niet slapen voor lief genomen. Want het was lang niet zo erg met mn hoofd als nu! 

Het is verslavend. Je slaapt goed. Dat voelt goed. Je weet hoe het dus kan en je neemt dan graag nogmaals zo'n pilletje... Want dat voelt fijner. Ik ken het. Ik weet wat voor zooi het is en toch houd ik er aan vast alsof het life savers zijn   ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...