Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bumperjim

Za 18 jan 2020

Aanbevolen berichten

En dan lees ik @niks, een van de sterkste mensen die ik “ken”, gelezen heb hier op het forum. Stoppen en een leven opbouwen, alleen, omdat ze weet dat ze beter verdient. Jij kunt zo enorm trots zijn op jezelf Niks.  

bewerkt door Penny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Rusteloos:

Nou ik heb helemaal geen ouders meer!

Dat is een beetje triest. Of je moest je ouders nooit gemogen hebben natuurlijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Benieuwd hoe lang het duurt voor je account weer verwijderd wordt, hoelang het duurt voor je dan weer terug bent. Hoop dat je echt hulp gaat zoeken, ben je al opgenomen geweest? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei niks:

@Penny je doet me blozen! Ik doe mijn best, dat wel in ieder geval en heb het geluk dat mijn werk en opleiding mij prima bevalt! 

Niks te blozen hoor. Het is een welverdiend compliment. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Rusteloos:

Niks zegt al genoeg...dat ben je dan ook, als je jezelf deze naam geeft. Egoïst.

Dank je wel! Ik ga slapen, neem aan dat jij de nacht wel weer door haalt, maar als je ook gaat slapen, slaap lekker. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Rusteloos:

Dat is goed Penny...tot maandag....het is ook geen plezier wat ik eraan beleef. 

Doen we. Voor nu zou ik je willen vragen wat milder te zijn. Er is geen reden om anderen aan te vallen toch? Wees lief. Tot maandag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Schrijf je door mij alsjeblieft niet uit. Sorry, kwam niet aardig over, maar herken je schrijfstijl. Je zal dit forum nodig zijn, anders kom je niet steeds terug neem ik aan. Gebruik het alsjeblieft waar het voor bedoelt is, je kunt er echt wat aan hebben! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Rusteloos:

Ik ga me op maandag uitschrijven van dit forum.

Zondag bid ik tot moeder Maria...en dan klim ik op.

Mensen houden van mij...en dat week ik zeker.

Tuurlijk houden mensen van jou. Je moet even de avond/nacht door nu. 
En we hebben een afspraak he, maandag, nuchter even kletsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pffffffff.........hahahahaha, het is net een slapstick hier. 

Net 20 gasten/ eters uitgezwaaid in verband met etentje hier. Héél gezellig. Nu te bedde , ben errrruuuggg moe. Slaap ze allen :moon:.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker gewerkt, net gedoucht en nog wat gegeten. Eet alles wat los en vast zit. Kan het hebben zullen we maar zeggen. Kom bijna nooit 1 gram aan.

Zo naar bed. Ga niet op het draadje reageren. Anders gaat het weer drama worden, geen fut voor:D Zit op mijn handen. Blijf van Bolletje af.

Welterusten als er nog iemand op is :moon:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei bumperjim:

Het is geen hokje het is gewoon een leeftijdsfase met alle kenmerken van dien in meer en mindere mate. Het helpt juist als je begrijpt wat er gaande is in het hoofd van een puber door met andere ouders te praten. 

De puberteit erbij betrekken is niet zozeer je kind in een hokje plaatsen, maar helpt om een klein beetje te dimmen vind ik.  Je in te leven.   Je kind staat soms stijf van de stress, er is van alles tegelijk aan de hand.  

En het is gewoon lekker om even stoom af te blazen bij andere ouders, omdat het soms ook heel veel stress oplevert om de ouder te zijn van een kind van die leeftijd.  Reken maar dat ze onderling ook flink  wat klagen over die ouders:).

Er schijnen ouders te zijn die hun kind zacht en wijs door het studiekeuzetraject duwen , en kinderen die daar dankbaar gebruik van maken.  Hier ging het ongeveer zoals bij jou.   Zelf willen uitzoeken en het niet weten.  Ze doen nu wel allebei iets waar ze achter staan, maar dat heeft even geduurd, tot veel frustratie van beide kanten.   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-1-2020 om 22:56 zei Rusteloos:

Dat is goed Penny...tot maandag....het is ook geen plezier wat ik eraan beleef. 

Hoi @Rusteloos, het is maandag. Hoe gaat het met je, kun je het drinken nog beperken tot het weekend? Ik hoor graag van je. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat je reageert @Rusteloos, en nog fijner dat je nu sterker bent dan de drank. De fisio lacht je heus niet uit, waarom denk je dat? Lekker, zalm, ik wist niet dat die in de aanbieding is. 
Lees je de draad hier even terug? Ik denk nl dat je veel gelukkiger bent als je in de weekenden ook niet drinkt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...