Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bumperjim

Vr 17 jan 2020

Aanbevolen berichten

Haha. Maar het kan altijd nog erger: ik zit opscheept met een moordlustige geit in mijn dromen. En zeg: ik ben een hele kuise ezel hoor. Ik kak uitsluitend thuis, zoals het hoort. Ik blijf dat doodschieten wat voorbarig vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@knakker en @fleurtjemijn jongste zoon en ik spreken af en toe voordat we gaan slapen af om te proberen of het ons lukt om allebei over hetzelfde te dromen. Bijv over een konijn. Maar t is nog nooit gelukt, jammer.

bewerkt door Rosee
Typfout

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag vandaag

Jammer dat het gaat regenen vandaag, was gisteren juist zo mooi
Ochtendgym gedaan en was opgevouwen
Misschien straks even naar het tuincentrum
Kijk wel, alles staat nog open

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over een konijn dromen is mij ook nog nooit gelukt. Dat is ook bijna niet te doen. Wel een schattig voornemen. Toen ik jong was logeerde ik wel eens bij mijn neefje. Dan gingen we altijd 'samen dromen', wat erop neerkwam dat we in bed ongebreideld om beurten een verhaal maakten en onze fantasie de vrije loop lieten. 

(Dat klinkt wat dubieus wellicht. Maar zoals ik al zei: ik ben een kuise ezel ;))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Gisteren was het heerlijk weer. Ik heb met mijn kop in de zon gelopen voor wat vitamine D. Dat zachte weer vind ik wel prettig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sleep mezelf maar even onder de douche en ga wat nuttigs doen... helaas moet er ook nog gewerkt. Dus hup, hup.

Gisterenavond heb ik bier gedronken. En niet omdat ik dat gezellig vond, maar omdat ik bijkans ontplofte. Bah. Met emoties omgaan zonder drank blijft een uitdaging. Vandaag maar even herbezinnen.

Naar een klooster zou ik ook wel willen. Er is zat te doen hoor Rosee. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop dat je het binnen de perken hebt kunnen houden en de schade beperkt is gebleven @Lonster

Hier ook, ik zit ook op het randje van ontploffen steeds. Voelt knap ruk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Zo snel onder de douche, was laat thuis na mijn avonddienst.

Hier alles best okay.

Straks een crematie. En ook nog eens waar mijn beide ouders zijn gecremeerd. Altijd slikken als ik daar weer ben. Familie van patient had het mij gevraagd om te komen. Het is een besloten uitvaart. Kan dan geen nee meer zeggen natuurlijk. 

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

Fijne dag allen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen , nu we t toch over beestjes hebben, ik liep vanmorgen met mijn hondje buiten en dacht op een gegeven moment; wat loopt ze toch keurig achter me aan. Totdat ik me omdraaide en zag dat ik met een lijn met een ‘ leeg’ tuigje liep. Moet komisch uitgezien hebben. Gelukkig kwam ze weer snel naar me toe :-) Fijme dag allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Lonster:

Ik sleep mezelf maar even onder de douche en ga wat nuttigs doen... helaas moet er ook nog gewerkt. Dus hup, hup.

Gisterenavond heb ik bier gedronken. En niet omdat ik dat gezellig vond, maar omdat ik bijkans ontplofte. Bah. Met emoties omgaan zonder drank blijft een uitdaging. Vandaag maar even herbezinnen.

Naar een klooster zou ik ook wel willen. Er is zat te doen hoor Rosee. 

Ja naar een trappistenklooster zeker :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo! Ik heb een lekker kaasplankje voor bij de voice vanavond gehaald. Nu even de schouders eronder en aan de poets. Het weekend geeft meer rust met de boel aan kant. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei rapilos:

Hoe gaat het vandaag ?

Mwah, het mag wel zo wezen..

Werd vanmorgen wakker met enorme trek. Ik heb een aantal jaren geleden het bierontbijt al afgezworen maar ik blijf dit af en toe houden geloof ik. Niet dat ik eraan toegeef maar juist daarom blijft het rotgevoel juist zo doorzeuren. Dat eeuwige tweestrijd in me hoofd.

Ben onstabiel ervan. Mijn stemming vliegt ook alle kanten op. Lachen als een boerin met kiespijn, de clown uithangen en intussen oorlog voeren in me harsers waar ik sjaggie en boos van wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hier helemaal geen tijd voor deze onzin. Ik mag er niet uit klappen.

Ik moet straks op 2 kinderen passen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dagpact:

Myle

Marc

Bor

Spirit

Smaragd: heel veel sterkte vandaag. Zoiets hakt er altijd aardig in.

Lekker Penny. Ik pik vanavond even een paar stukjes kaas van je plankje :P

Lonster: pak je bijeen vandaag. Knietjes afvegen en weer door. 

Hier ook hele rare dromen. Zeer gevarieerd en ik ben overal weer geweest.

Ook wel weer een rare film gekeken hoor gisterenavond op netfix :face-icon-small-shocked:

Ik ga straks weer gezouten gemengde noten halen bij de kaasboer. Ook lekker voor vanavond en van de ene verslaving in de andere.

Vannacht een dropaanval gehad. Heb alle laatjes opengetrokken of er nog drop was. Gelukkig had ik nog drop. Pffff :blush:

Voor de rest zien we wel wat de dag verder nog gaat brengen. In ieder geval ga ik mijn huisje kuisen.

Wie koopt er dan ook een zwarte deken voor op de bank met een blonde hond :rolleyes:

Had mezelf slimmer ingeschat..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tijd van de maand. Rugpijn, huilerig en in de war. Rustig aan dus.

Druilerig weer zeg. Somber, nat en ellendig.

Toch ergens diep in mij is het stil. Dat is fijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet fijn @Smaragd :(.

Wij hebben hier ook maar 1 crematorium. Dus als iemand komt te sterven is de uitvaart 9 van de 10 ook steeds te doen op dezelfde plek. De uitvaart van mijn papa, broer etc. waren zo ook in dezelfde zaal. 

Ellendig maar je kan er niet altijd buiten.

Veel sterkte en dikke :lips:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind vandaag een beetje spannend. Zoals op een ander draadje gezegd ga ik vandaag langs de nieuwjaarsdrink van t werk. Ik was heel cool maar de stress begint er een beetje in te sluipen.

Nog geen verder nieuws over de zwangerschap van de dochter van mijn zus. Ik hoop dat alsnog alles goed is. Vandaag zou ze meer weten. Het zou kunnen dat het nog te vroeg was om t vruchtje te zien op de echo.  Dochter zegt dat mijn zus het onderhand weet en ze t goed opnam mr ze belt me maar niet :angry:

Dochter vroeg of ze t al tegen mij mocht vertellen maar dat wou haar nichtje nog niet. Misschien wachten ze tot ze meer zekerheid hebben.

Ik heb geen geduld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...