Spring naar bijdragen

Vr 17 jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

Ik sleep mezelf maar even onder de douche en ga wat nuttigs doen... helaas moet er ook nog gewerkt. Dus hup, hup.

Gisterenavond heb ik bier gedronken. En niet omdat ik dat gezellig vond, maar omdat ik bijkans ontplofte. Bah. Met emoties omgaan zonder drank blijft een uitdaging. Vandaag maar even herbezinnen.

Naar een klooster zou ik ook wel willen. Er is zat te doen hoor Rosee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Zo snel onder de douche, was laat thuis na mijn avonddienst.

Hier alles best okay.

Straks een crematie. En ook nog eens waar mijn beide ouders zijn gecremeerd. Altijd slikken als ik daar weer ben. Familie van patient had het mij gevraagd om te komen. Het is een besloten uitvaart. Kan dan geen nee meer zeggen natuurlijk. 

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen , nu we t toch over beestjes hebben, ik liep vanmorgen met mijn hondje buiten en dacht op een gegeven moment; wat loopt ze toch keurig achter me aan. Totdat ik me omdraaide en zag dat ik met een lijn met een ‘ leeg’ tuigje liep. Moet komisch uitgezien hebben. Gelukkig kwam ze weer snel naar me toe :-) Fijme dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Lonster:

Ik sleep mezelf maar even onder de douche en ga wat nuttigs doen... helaas moet er ook nog gewerkt. Dus hup, hup.

Gisterenavond heb ik bier gedronken. En niet omdat ik dat gezellig vond, maar omdat ik bijkans ontplofte. Bah. Met emoties omgaan zonder drank blijft een uitdaging. Vandaag maar even herbezinnen.

Naar een klooster zou ik ook wel willen. Er is zat te doen hoor Rosee. 

Ja naar een trappistenklooster zeker :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vandaag een beetje spannend. Zoals op een ander draadje gezegd ga ik vandaag langs de nieuwjaarsdrink van t werk. Ik was heel cool maar de stress begint er een beetje in te sluipen.

Nog geen verder nieuws over de zwangerschap van de dochter van mijn zus. Ik hoop dat alsnog alles goed is. Vandaag zou ze meer weten. Het zou kunnen dat het nog te vroeg was om t vruchtje te zien op de echo.  Dochter zegt dat mijn zus het onderhand weet en ze t goed opnam mr ze belt me maar niet :angry:

Dochter vroeg of ze t al tegen mij mocht vertellen maar dat wou haar nichtje nog niet. Misschien wachten ze tot ze meer zekerheid hebben.

Ik heb geen geduld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

 

Nou ik pas niet op als ik niet zeker weet of ik beppe ben, beppe is een verdiende titel, ik ben geen beppe voor ieder kind..

Hoezo een verdiende titel? Hoe moet men dit dan verdienen en wie moet dit verdienen? 

Ik ben zelf geadopteerd door mijn vader toen ik nog heel klein was. Mijn oudste broer en zus ook. Hoewel mijn oma hier absoluut geen vrede mee had blijkbaar heb ik gelukkig nooit t gevoel gehad dat ik iets moest verdienen. Mijn moeder daarintegen is nooit close geweest met mijn oma omdat zij nooit achter het idee stond dat haar zoon kwam aanzetten met een kinderen van een ander. Dat was redelijk pijnlijk voor haar.

Ze zijn natuurlijk nog maar drie mnd samen en god weet welke kant dat uitgaat en kan me voorstellen dat je je niet wil binden aan iets dat voor tzelfde geld morgen weer weg is. 

Maar het verdienen begrijp ik niet zo goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het gevoel wel. Je zoon kent haar nauwelijks, laat staan dat je haar zelf kent. En nu al tot oppas gebombardeerd worden voor een kind dat er nog niet is, waarvan je niet eens weet of het wel van je zoon is? Dat heeft niks te maken met het liefdevol in je gezin opnemen van de kinderen die de lief van je eigen kind al had. En dan nog de reden waarom, een gevangenisstraf waarvan je ook de reden niet “mag” weten. Wel een slimme meid, ze heeft het al ingedekt voor de tijd dat ze opgesloten zit. Ik zou ook nog maar even goed afstand houden. 
Sorry Fleur, deze situatie lijkt me toch anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Penny:

Ik snap het gevoel wel. Je zoon kent haar nauwelijks, laat staan dat je haar zelf kent. En nu al tot oppas gebombardeerd worden voor een kind dat er nog niet is, waarvan je niet eens weet of het wel van je zoon is? Dat heeft niks te maken met het liefdevol in je gezin opnemen van de kinderen die de lief van je eigen kind al had. En dan nog de reden waarom, een gevangenisstraf waarvan je ook de reden niet “mag” weten. Wel een slimme meid, ze heeft het al ingedekt voor de tijd dat ze opgesloten zit. Ik zou ook nog maar even goed afstand houden. 
Sorry Fleur, deze situatie lijkt me toch anders?

Dat is maar hoe je t bekijkt. Als de zoon zich als vader opwerpt en die rol wil opnemen waar zit t verschil dan? Maakt een dna test plots t verschil moest daar uit blijken dat hij wel de vader is?

Ik begrijp de situatie maar val over t woord 'verdienen'.

Bovendien weet ik niet wat haar zoveel te verwijten valt. Hij zit toch niet vast? Hij kan best oppassen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mijn zoon zich na 3 maanden al “opwerpt” als vader, zal ik hem over mijn knie nemen en de hoekjes van de kamer weer even laten zien, zogezegd.. Ik snap wat je bedoelt Fleur, maar deze situatie heeft wel veel haken en ogen, in mijn beleving. Succes vanavond Fleur, hou je taai! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel,

Het was een uitvaart met een open kist. Klein geselecteerd gezelschap, vanwege de ruzies in die familie. Ga en mag er geen mening over hebben, maar het maakte mij zelfs wat boos. Ik wel erbij en zijn jongste dochter niet. Terwijl die man stapel was op die dochter. Maar goed, niet teveel over nadenken. Weet niet wat er gaande is/was geweest ooit. We mochten mee lopen tot aan de oven. Ook nog nooit gemaakt. Heb daar afscheid genomen toen en ben weg gegaan. Dat hoef ik echt niet te zien. Is goed zo. Wat had ik trek om iets te roken toen ik uit dat crematorium was. Gaan we niet doen. Altijd na heel spannende/emotionele dingen wat roken. Moet anders op te lossen zijn. Ja ook na spannende dingen drinken, ook dat ga ik niet doen. Moet en liever gezegd wil doorzetten nu. Kan veel meer hebben niet drinkend, al dacht ik altijd/vaak dat dat andersom was.

@Sprankling nu heb ik pas door dat je een andere naam hebt. Heb net het draadje van gisteren gelezen. Ik voel mij zelfs wat aangesproken omdat ik je op Fb heb. Zou niet weten wat voor baat iemand erbij zou hebben, om dat te doen. Heb er ook geen mening over. Wel als je het zo voelt als onveilig, dat snap ik wel. Ik deel ook veel en heb fb, dat maakt kwetsbaar. Maar nog nooit mee gemaakt dat iemand daar misbruik van heeft gemaakt hier. Juist uiterst discreet. Je bent idd erg druk/grillig. Heb ik soms ook. Is dat trek of een terugval/uitglijder? Wat het ook is, hoop dat je snel wat meer rust gaat ervaren. Ik ben een stuiterbal maar jij een stuiterende skippy bal op het moment. Hou je goed bijeen:heart:

Ga even een uurtje op bed. Wat ben ik moe. Te moe om te slapen maar liggen en niets is ook wel even lekker. 

@fleurtje:heart:

@Bor :heart:

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iemand die niet kan slapen; ik las gisteren Franska.nl. Over haar scheiding. Ik vond het een mooi stuk. Niks met drank oid van doen.Gewoon, een lastig iets wat ook mooie kanten heeft. Kijk maar. Truste!

Anna Maria’s echtscheidings perikelen heet het.

bewerkt door Penny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...