Spring naar bijdragen

Goedemorgen iedereen


Angke

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Deze voormiddag naar de holistisch therapeut,ik heb er naar uit gekeken,en hoop hier verder geholpen te worden,met het telefoongesprek,leek het mij iemand te zijn die mij echt geloofde,hij zei me Angke laat je niet wijs maken dat het tussen je oren zit,en hij begon over gaba enz...Ik begon te wenen,gewoon even iemand die mij geloofde. En natuurlijk jullie lieverds geloven mij ook.

Ik heb ondertussen al 3 psychologen af gelopen en bij niemand werd ik echt geloofd,zo een teleurstelling elke keer opnieuw,de voorlaatste zei mij dat ik beter een antidepressiva kon nemen voor de onrust??? Dus mits ik nu medicatie vrij ben en geen pil meer wil nemen,vond ik de teleurstelling zo groot!!!

De 2de vond dat hij mij niet kon helpen,want dat ik al veer te ver zat,en ik naar een psychiater beter kon gaan,ik kan jullie zeggen,ik heb dagen gehuild,met resultaat dat ik nu al paar dagen weer in de waves terecht ben gekomen,. Ik hoop dat het snel weer een window mag worden. Pijn pijn nek,hoofd,zwakte benen,misselijk,was even geleden dat ik dit alles samen had.

Er spelen wel nog triggers,en stress door andere dingen......Ik hoop nu straks dat ik wat mag geholpen worden want zo als jullie allen weten is het verdomd zwaar,en een zo eenzame strijd,zo voelt het echt voor mij,.

Iemand zei tegen mij dat ik mij beter kon laten testen op de ziekte van lyme?? Want ik zou deze symptomen hebben,nou ik ben nu wel bang,kan dat??? Ik heb nooit een take gezien of gevonden bij mijn eigen. En dat zijn weer van die triggers waar ik zo bang van ben,.

Zo lieverds ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Angke xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje,goeiemorgen,ik wens jou een fijne rustige dag toe.

Even het vervolg,man wat ben ik blij deze afspraak gemaakt te hebben,ongelooflijk wat deze mensen kunnen en doen, ik moest in een micro mijn eigen voorstellen en hoe ik mij voelde en of wat ik zelf wou zeggen,toch voor mij was dat heel moeilijk,maar toch gedaan,er achter volgde een soort hersen scan,zo kunnen ze zien wat en hoe jou te korten zijn,en wat er speelt in de hersenen,nou laat mij zeggen voor mij heel confronterend,en idd het was ik de echte Angke,Angsten liggen te hoog,ik ben iemand die alles onder controle wil houden,mijn zelfvertrouwen is weg,en noem maar op....wat een gelijk heeft dat ding zeg,ik heb zitten huilen als een baby.

Deze vertelde me,dat ok oké was tot mijn 16de,en dat het dan berg af begon te gaan,hij zei jou leven is toen erg veranderd,en ja idd,op mijn 16de overleed mijn mama. En elke dag nog een groot gemis. Ik ben toen van hier naar daar gesleurd,tot ik in een instelling terecht kwam. Daar was het best goed om te zijn.

Tekorten liggen dus effectief van de gaba,serotinine,neurotransmitters enz.....

Dus idd de pillen,ik heb nog 20 procent energie op deze moment over,dus uitgeput.

Ze gaan voeding supplementen proberen. En nu voorlopig 1 week met een soort geluidsgolven. Ik ben heel positief hier over.

Dus dat was het voor nu.

Liefs Angke x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-1-2020 om 08:47 zei bolletje:

Even heeeeel vlug kanjers want ik heb me verslapen.

Go i mo  e . Sorrie maar het duurt te lang om goeie morgen te schrijven maar dat staat er. Nu weg zoeeeeeeefffffff.

Dag Mensen ik kan niet meer slapen en als ik slaap word ik opeens wakker met angs en mijn hart klopt in mijn oor ben er vreselijk bang voor alleen snachts overdag niet en een pijn aan mijn nek kan mijn hoofd niet draaien  en vieze smaak in mond en neus ben niet gelukkig met mezelf de hele dag huilen   liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Wilhelmina:

Dag Mensen ik kan niet meer slapen en als ik slaap word ik opeens wakker met angs en mijn hart klopt in mijn oor ben er vreselijk bang voor alleen snachts overdag niet en een pijn aan mijn nek kan mijn hoofd niet draaien  en vieze smaak in mond en neus ben niet gelukkig met mezelf de hele dag huilen   liefs Wilhelmina

HI lieve Wilhelmina,
Hoever ben je nu met afbouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kannietmeer:

HI lieve Wilhelmina,
Hoever ben je nu met afbouwen?

Hallo Lieve kannietmeer ik was bij 5 en nu bij iets minder dan 2 het wordt steeds moeilijke moeilijk om door te gaan maar er is geen andere weg al die angsten maken me dol slapen is heel moeilijk van deze week 46 uur niet geslapen 2 dagen achter elkaar je weet er alles van fijn dat je me scrijf  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Lieve kannietmeer ik was bij 5 en nu bij iets minder dan 2 het wordt steeds moeilijke moeilijk om door te gaan maar er is geen andere weg al die angsten maken me dol slapen is heel moeilijk van deze week 46 uur niet geslapen 2 dagen achter elkaar je weet er alles van fijn dat je me scrijf  liefs Wilhelmina

Maak je steeds een stap en wacht je dan of doe je het met een vijltje en weegschaal?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Maak je steeds een stap en wacht je dan of doe je het met een vijltje en weegschaal?

 

Kannietmeer ik doe het pilletje met een scherp mesje een klein stukje eraf dan de week erop weer ligt eraan hoe ik me voel ook weleens na 2 weken ik heb bromezepam die zijn sterker dan andere pammetjes denk ik 4 x per dag zit ik dat te doen met een pillen weeg schaaltje ben bijna 74 had nooit gedacht verslaafd te zijn op mijn  oude dag ik wist dat niet vroeger las je de bijsluiter niet je vertrouwen de dokters nu niet meer we zijn er allemaal in getuimeld wel heel jammer mijn hart huilt   fijne avond lief meisje. liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-1-2020 om 11:41 zei Angke:

Hey bolletje,goeiemorgen,ik wens jou een fijne rustige dag toe.

Even het vervolg,man wat ben ik blij deze afspraak gemaakt te hebben,ongelooflijk wat deze mensen kunnen en doen, ik moest in een micro mijn eigen voorstellen en hoe ik mij voelde en of wat ik zelf wou zeggen,toch voor mij was dat heel moeilijk,maar toch gedaan,er achter volgde een soort hersen scan,zo kunnen ze zien wat en hoe jou te korten zijn,en wat er speelt in de hersenen,nou laat mij zeggen voor mij heel confronterend,en idd het was ik de echte Angke,Angsten liggen te hoog,ik ben iemand die alles onder controle wil houden,mijn zelfvertrouwen is weg,en noem maar op....wat een gelijk heeft dat ding zeg,ik heb zitten huilen als een baby.

Deze vertelde me,dat ok oké was tot mijn 16de,en dat het dan berg af begon te gaan,hij zei jou leven is toen erg veranderd,en ja idd,op mijn 16de overleed mijn mama. En elke dag nog een groot gemis. Ik ben toen van hier naar daar gesleurd,tot ik in een instelling terecht kwam. Daar was het best goed om te zijn.

Tekorten liggen dus effectief van de gaba,serotinine,neurotransmitters enz.....

Dus idd de pillen,ik heb nog 20 procent energie op deze moment over,dus uitgeput.

Ze gaan voeding supplementen proberen. En nu voorlopig 1 week met een soort geluidsgolven. Ik ben heel positief hier over.

Dus dat was het voor nu.

Liefs Angke x

Hey Angke,

Hoe gaat het nu met je? Voel je al iets positiefs?

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-1-2020 om 18:52 zei Wilhelmina:

Kannietmeer ik doe het pilletje met een scherp mesje een klein stukje eraf dan de week erop weer ligt eraan hoe ik me voel ook weleens na 2 weken ik heb bromezepam die zijn sterker dan andere pammetjes denk ik 4 x per dag zit ik dat te doen met een pillen weeg schaaltje ben bijna 74 had nooit gedacht verslaafd te zijn op mijn  oude dag ik wist dat niet vroeger las je de bijsluiter niet je vertrouwen de dokters nu niet meer we zijn er allemaal in getuimeld wel heel jammer mijn hart huilt   fijne avond lief meisje. liefs Wilhelmina

Hallo mensen ik ben ziek van de afbouw jullie ook mensen zo moeilijk niet kunnen slapen derelisatisatie heel eng als ik slaap wort ik plots wakker en hoor mijn eigen hart in mijn oor hoop dat het weg gaat trillen in je lichaam angsten pijn aan nek hoofdpijn veel huilen heupen alles doet pijn bang om zelf kwijt te raken verkouden slijm in neus vieze smaak te moe om iets te doen duizelig en andere dingen ik ben van 5 naar iets minder dan  2 bromezepam 3 mg  ik snijd met een mesje stukjes en dan op het weegschaaltje dat doe ik 4 x per dag  en zo een hele week haald ik het zelfde gewicht eraf de volgende week weer iets minder ik doe heel voorzichtig maar het is een lijdensweg ondraaglijk en ik denk maar ik.word nooit meer beter dan kijk ik naar mijn hondje en denk ik ik.wil niet dood ik moet voor jou zorgen en ik heb een hele zorgzame zoon die begrijpt de afbouw van pillen en beurt me steeds op dan voel ik me schuldig het is zwaar voor hem maar hij zegt ik blijf je helpen dit is mijn missie  Lieve mensen ik wens jullie een fijne dag sterkte samen huilen samen lachen  liefs Wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei doorbijter:

@Wilhelmina je mag trots zijn op jezelf. Je doet het heel goed. Je bent al over de helft. Houdt in gedachten dat je straks je leven terug zal krijgen

Dank je wel ik heb geen zelfvertrouwen en ben al  bijna 74 vreselijke dingen meegemaakt ik wil weer leven genieten van eenvoudige dingen dat is mijn doel en voor jou de Zegen voor een goede afbouw van pillen en een goed leven komt voor jou ook goed  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo mensen ik ben ziek van de afbouw jullie ook mensen zo moeilijk niet kunnen slapen derelisatisatie heel eng als ik slaap wort ik plots wakker en hoor mijn eigen hart in mijn oor hoop dat het weg gaat trillen in je lichaam angsten pijn aan nek hoofdpijn veel huilen heupen alles doet pijn bang om zelf kwijt te raken verkouden slijm in neus vieze smaak te moe om iets te doen duizelig en andere dingen ik ben van 5 naar iets minder dan  2 bromezepam 3 mg  ik snijd met een mesje stukjes en dan op het weegschaaltje dat doe ik 4 x per dag  en zo een hele week haald ik het zelfde gewicht eraf de volgende week weer iets minder ik doe heel voorzichtig maar het is een lijdensweg ondraaglijk en ik denk maar ik.word nooit meer beter dan kijk ik naar mijn hondje en denk ik ik.wil niet dood ik moet voor jou zorgen en ik heb een hele zorgzame zoon die begrijpt de afbouw van pillen en beurt me steeds op dan voel ik me schuldig het is zwaar voor hem maar hij zegt ik blijf je helpen dit is mijn missie  Lieve mensen ik wens jullie een fijne dag sterkte samen huilen samen lachen  liefs Wilhelmina 

Lieve @Wilhelmina, allereerst wil ik je meegeven dat ik je erg moedig en dapper vindt dat je op je 73e nog afbouwt. Verreweg de meeste oudere durven dat niet, maar jij doet het! Respect! 
Wat ontzettend fijn en mooi dat je zoon je zo steunt. Ook dat is iets wat niet iedereen heeft. 
Je bent goed bezig en je komt elke dag een stapje dichter bij je doel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wilhelmina:

Dank je wel ik heb geen zelfvertrouwen en ben al  bijna 74 vreselijke dingen meegemaakt ik wil weer leven genieten van eenvoudige dingen dat is mijn doel en voor jou de Zegen voor een goede afbouw van pillen en een goed leven komt voor jou ook goed  liefs Wilhelmina

 

11 minuten geleden zei Cyclad58:

Lieve @Wilhelmina, allereerst wil ik je meegeven dat ik je erg moedig en dapper vindt dat je op je 73e nog afbouwt. Verreweg de meeste oudere durven dat niet, maar jij doet het! Respect! 
Wat ontzettend fijn en mooi dat je zoon je zo steunt. Ook dat is iets wat niet iedereen heeft. 
Je bent goed bezig en je komt elke dag een stapje dichter bij je doel. 

Hallo ik had geen keus en ik kwam er achter dat bromazepan zo slecht is  en ik kwam het forum tegen gelukkig ik was ongelukkig met die pillen ik koos er voor stoppen maar wis niet hoe lang afkicken zou duren samen met mijn zoon gepraat afkicken die zooi stoppen mijn zoon waarschuwden me voor dat gif hij zelf heeft nooit pillen gebruik maar het is heel moeilijk ik ga door ik wil  mijn blijdschap weer terug echt leven maar nu is het moeilijk ik wil beter worden samen met al die mensen van het forum en hoop dat oudere mensen ook gaan afkicken geef niet op ondanks alle afkick gevoelens ik durf de deur niet meer uit slaap bijna niet je ken al die symptomen wel weet je mijn moeder was dement ik ging haar bezoeken veel mensen kregen pillen zaten maar te slapen ze krijgen ook bromazepan hadden ze geen last van die mensen vreselijk fijn dat je een bericht stuurde  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...