Spring naar bijdragen

Do 16 jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

Spirit alsjeblieft, blijf eens rustig. Je zoon is door niemand van hier getipt,  hij leest gewoon mee, hij heeft tijd zat zo te lezen. Adem in, adem uit. En laat de buren voor wat ze zijn: buren, méér niet. Verder: ***********

 

*weggehaald, heeft toch geen zin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val na een paar dagen weer binnen hier. Heb de dagdraad teruggelezen van vandaag en herken het gevoel van onveiligheid. Ik werd paranoïde van berichten die ik heb gepost maar ook inhoud van PB's waar een ander IRL de inhoud van wist. Daarop heb ik zelfs @Bor gevraagd of zij degene was die contact had. Wat niet zo is, dat weet ik. Maar ik maakte in mijn hoofd wel eigen erg ongefundeerde aannames.

Zo, als degene die hier misschien dingen loopt rond te strooien en zelfs op FB? Nou eigenlijk weet ik niet wat ik erover  (op of diegene) moet zeggen. 

Ik durf niet meer goed hier te schrijven. Het is allemaal openbaar en ik heb al eerder gezegd dat ik misschien niet zoveel van mezelf moest laten weten online. Logisch. Ik vind dit alleen jammer (dat het zo voelt) omdat dit forum voor lotgenoten is. Wie is wie om dingen die hier geschreven worden buiten het forum te bespreken vraag ik me dan af. Is toch niemand bij gebaat. 

bewerkt door Myle
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sprankling:

 Ma, jij blijft toch wel zuipen. Jij bent niet meer te helpen. Heb de moed allang opgegeven. 

Terwijl hij je nu helpt om te motiveren, maar dit dus.

Nou, eerlijk gezegd begrijp ik dit wel, ik lees je al 10 jaar niet anders dan met vallen en opstaan wat drinken betreft. Dat je zoon dan eens de moed opgeeft,  is eigenlijk wel logisch. Ennehhh.....ook wij proberen je al 10 jaar te motiveren, maar feitelijk sloeg dat ook nergens op: de motivatie moet vanuit jezelf komen. Dat blijkt maar weer. 

Verder weet ik even niets te zeggen. Het is me duidelijk dat het niet goed met je gaat. Helaas accepteer je ook niet echt (écht!) de hulp van een psycholoog, dus ( diepe zucht) dan houdt het ook ergens op. Als je doet wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg. Ik heb met je te doen. 

Hou je sterk voor nu meissie,  verder weet ik het ook even niet meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan mij ook niet veel schelen maar wil wel vragen of je gedronken hebt? Als dat zo is maakt het me niet uit. In de zin dat ik niet zal oordelen (wie ben ik). 

6 minuten geleden zei Sprankling:

Kan me even niet schelen wie er meeleest. 

Gaat om dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

??? Wat een paranoia- verhalen. 

Ik ga hier niet meer op in. 

En ik weet dat je bij een psycholoog loopt, maar verstandiger is om eens naar een psychiater te gaan. Met jou is meer aan de hand, maar dat hebben we je hier al vaker proberen te vertellen. Als je werkelijk geholpen wil worden, gá er dan eens een keer voor. Maar dan ook écht! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...