Spring naar bijdragen

Nieuw - voorstelbericht


Phoenix

Aanbevolen berichten

Omdat het wel zo netjes is om je voor te stellen... ;)  Mijn naam slaat op mijn anorexia, die is terug van weggeweest (en ik maar denken dat ik er volledig vanaf was). Herrezen uit de as zeg maar.

Op dit moment is mijn grootste frustratie dat ik er weer in ben getrapt - en dat terwijl ik al 10 jaar klaar was met mijn behandeling en daarvan ben ik het grootste deel probleemloos op een gezond gewicht gebleven.

Wel heb ik, zodra ik merkte dat ik verkeerde eetgedachten kreeg, mijn oude behandelaar gemaild en daar ben ik nu bij terug. Omdat ze niet zoveel ruimte heeft en bang is dat ze mij de hulp niet kan bieden die ik nodig heb (expertise in PTSS en ik moet nu iemand hebben die helpt met emotieregulatie), gaat ze kijken of ze een behandelaar kan laten aansluiten die me wekelijks ziet.

Los daarvan heb ik een eigen bedrijf, ben ik getrouwd, heb ik een kind, en heb ik het geluk dat ik in mijn droomhuis woon. Ik hou van lezen, schrijven, puzzelen, reizen, hardlopen, watersporten, snowboarden en series/films kijken. Eigenlijk heb ik dus niets te klagen - ik moet alleen even wat meer eten.

Ik hoop hier af en toe mijn ei kwijt te kunnen en misschien anderen te kunnen steunen. En herkenning kan ook fijn zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...