Spring naar bijdragen

Woensdag 15 januari 2020


Ties

Aanbevolen berichten

Ik loop na 18 dagen er tegenaan dat ik in de middag een hele erg dip heb qua energie.

slapen gaat zo goed ‘s nachts dat ik niet weet wat me overkomt. Zo fijn. In de ochtend kan ik me goed focussen. Avonden blijf ik langer op. Dus dat is fijn.

maar de middagen zijn voor nu bijzonder vermoeid.

hoort dit bij het detox proces?

 

even voor de duidelijkheid. Ik dronk ongeveer 5 x per week half liter tot liter wijn per dag. Soms nog wat biertjes erbij. Genoeg dus zullen we maar zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei gelukkigzonder:

Ik loop na 18 dagen er tegenaan dat ik in de middag een hele erg dip heb qua energie.

slapen gaat zo goed ‘s nachts dat ik niet weet wat me overkomt. Zo fijn. In de ochtend kan ik me goed focussen. Avonden blijf ik langer op. Dus dat is fijn.

maar de middagen zijn voor nu bijzonder vermoeid.

hoort dit bij het detox proces?

 

even voor de duidelijkheid. Ik dronk ongeveer 5 x per week half liter tot liter wijn per dag. Soms nog wat biertjes erbij. Genoeg dus zullen we maar zeggen. 

Ja dat kan best bij het detoxen horen. Lekker ff naar bed zo gauw je de kans hebt :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed slapen is zo belangrijk. Een collega is geopereerd aan haar rugwervels en heeft al lange tijd amper een houding die haar bevalt. Slapen kan linkerzij, rechterzij... maar draaien lukt dan weer niet... en continu pijn... pfff als je dat zo hoort... ben ik blij dat slapen mij wel goed af gaat. 

Mijn blaasontsteking lijkt ook beter te worden. Maar mijn hemel wat kan een mens sloom zijn. Ik doe mijn werk op halve kracht (vandaag thuis in mijn pyjama) en zie steeds meer dingen die ik straks in moet halen. Nou nog maar even genieten van de rust dan, laptop dicht telefoon uit en nog even een serie kijken op tv met een kop thee en een stuk chocolade. Gaap... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

41 minuten geleden zei spirit:

Geef mij trekremmers!

Dat lijkt me ook fijn, als dat je helpt. Maar daar gaat een psycholoog toch niet over? 

Niet teveel hooi op je vork nemen, maar ook weer niet alles afzeggen... een goed gemiddelde is voor veel mensen moeilijk. Lastig om aan te voelen soms. Voor dat je het weet, ben je overprikkeld en heb je het idee dat alles je teveel is en mensen aan je trekken. Heel herkenbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig aan @spirit :D

Stap voor stap. T is heel gek. Soms lees je zo rustig en plots is er die wervelwind.

Jij bent een gekkie :P

Grenzen bewaken is moeilijk. Ik spreek ze altijd uit maak bewaak ze niet zo goed. Zoals de meesten waarschijnlijk.

Heb je zo vaak trek? Wat is t plan eens je ze eenmaal neemt? Hoelang ga je ze nemen? Wat als t niet t beoogde resultaat heeft? Ondersteunt t mede je afbouw van de oxa? Ik ben een madame van plannen. Een goed plan is half t werk :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net mijn leidinggevende aan de foon gehad. Ik moet me inhouden om t gesprek niet te herkauwen en aan te vullen, mijn woorden anders te plaatsen en me lastig/schuldig te voelen om dingen die ik heb gezegd. Ik moet erop vertrouwen dat bij t laatste hij me laat wegen als iets niet leuk is en zoniet hij er vrede mee heeft.

Dat moet ik.

Yep

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gembersiroop kan misschien in de thee, weet ik niet. Ik drink nooit thee. De gembersiroop in de stamppot wordt aangevuld met
spekvet, ui, knoflook, kaneel en ketjap manis. Dat maakt het volgens mij minder aantrekkelijk, zelfs voor fervente theedrinkers, om het
in de thee te doen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei spirit:

Ik heb nog een restje spaghettisaus in de vriezer gevonden. Doe er bruine bonen doorheen en dan heb ik chili concarne. 

 

Bruine bonen én vlees natuurlijk. Want con carne betekent met vlees... Maar ja, chili met italiaanse saus is ook al niet helemaal chili, hè?
Als het je maar smaakt. Daar gaat het om. Die tompouce kan in feite álles weer goedmaken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...