Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 januari 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Penny:

Ik voel me “ongelukkig”. Het gezeur en de stress van kinderen waarvan de opleiding weer niet lukt, het kind met relatieproblemen, de enorme drukte op het werk. Ik dagdroom er gewoon door om eruit te stappen en een fijn huisje voor mezelf te zoeken. Alsof ze me dan niet meer vinden.. ik ben ook zoiemand die de gevoelens van een ander teveel opslokt. Ik slaap er dan slecht van en googel de hele tijd naar oplossingen. Ondertussen had ik mijn huis ook wel weer aan kant kunnen maken. Het is gewoon dat ik teveel leef in het gevoel van een ander. Mijn moeder die weer steken onder water gaf mbt mijn kinderen. Ik voel dat zo hard binnen komen. Ik heb van psygoloog veel handvaten gehad. Ik heb hierdoor iemand die mij kwetste naast me neer kunnen leggen, waar ik trots op was. En dan krijg ik reacties uit mijn omgeving dat dit goed is, maar niet bij dit persoon! Zo klaar met het leven voor een ander. 

Heel herkenbaar. 

Kinderen zijn een eeuwige deugd en zorg :mellow:

Proberen loslaten, proberen ruimte te nemen, ..

En vooral jezelf op de eerste plaats zetten. Niemand kan jou zo goed beschermen als jijzelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Mooi om te horen Fleurtje. 

Hoe was de thee op het bureau van de baas? Ik beeld me dan in dat jij zittend op het bureau van je baas, je thee aan het drinken bent :D

Zo kwam het bij mij even over, toen je het schreef.

Uiteindelijk was er niet meer zo veel tijd over om iets te drinken :). De afspraken bij de arbeidsgeneesheer waren zo uitgelopen dat ik nog maar een kwartiertje had voor de lunchdate. Maar hij is me ff komen oppikken, heeft zijn kantoor laten zien (hij zit op een andere locatie dan ik, is mijn vorige baas) en we hebben kort gebabbeld. Hij is heel aardig. Is best een hoge piet nu. Hebben afgesproken in t voorjaar nog es een keer ergens te lunchen. Doen we zo'n twee keer per jaar.

Ook nog twee andere vroegere werkplek collega's tegengekomen. Zijn nog steeds collega's uiteraard want we werken allemaal voor t zelfde bedrijf maar zitten gewoon niet meer op dezelde locatie. Ook ff kort mee gebabbeld.

Was fijn.

Jij zit ook terug op de kar he? Dat is fijn om te lezen! En vooral doen wat jou plezier doet hoor. Ik denk dat jij onderhand je grenzen wel goed kent. Laat je maar niet meeslepen door dingen die niet goed voor je zijn. Daar heeft niemand wat aan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi. Allemaal ik wil graag mee babbelen, jullie lijken steun aan elkaar te hebben. Ben net gestopt en aan de antabus, heb t gevoel dat ik iets enorm mis, alsof er een grote leegte is ontstaan, geen flauw idee hoe die op te vullen. Ik ga dadelijk maar eens naar Frits Wester kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Sjeng:

Hoi. Allemaal ik wil graag mee babbelen, jullie lijken steun aan elkaar te hebben. Ben net gestopt en aan de antabus, heb t gevoel dat ik iets enorm mis, alsof er een grote leegte is ontstaan, geen flauw idee hoe die op te vullen. Ik ga dadelijk maar eens naar Frits Wester kijken

Welkom! Die leegte...het komt wel goed. Moet je ook weer leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Geace:

Ben jij ook zo ellendig van die antabus? Hoe lang neem je die nu?

Beste Geace

ik neem nu 4 dagen antabus, eerste 2 dagen hoge dosering nu minder. Ik heb bijwerkingen (moe en hoofdpijn) toch valt t me mee ik had op basis van bijsluiter en andere verhalen erger verwacht. Prettig is wel dat ik het niet in mijn hoofd haal te drinken, al heb ik best trek en mis ik de alcohol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Sjeng:

Beste Geace

ik neem nu 4 dagen antabus, eerste 2 dagen hoge dosering nu minder. Ik heb bijwerkingen (moe en hoofdpijn) toch valt t me mee ik had op basis van bijsluiter en andere verhalen erger verwacht. Prettig is wel dat ik het niet in mijn hoofd haal te drinken, al heb ik best trek en mis ik de alcohol

Ik start er morgen mee. Want zonder blijft ne mens in huis halen. Dat alcohol toch zo sterk kan zijn, pfff, maar ok, succes en hou je sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Ties:

Ja nee het is niet hetzelfde als antabus, campral is een trek remmer

Ja heb opgezocht. Van antabus wordt je ziek als je drinkt. Maar doet campral echt de zin in drinken minderen? Want dat gevoel heb ik niet met antabus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...