Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 12 januari 2020


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Goed geslapen? Ik wel, met de afbouw van de quetiapine gaat het tot nu toe best aardig. Werd vanmorgen om 7 uur wel opgeschrikt door een berichtje van mijn zus, onze moeder (bijna 84) heeft vannacht weer hartproblemen (ze heeft atriumfibrillaties) gehad en ze zijn in de holst van de nacht naar de spoed van het ziekenhuis gereden. Ze heeft nu medicatie mee en is weer rustiger, ik ga straks even bij haar langs. 

Iedereen een zo goed mogelijke dag gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey cyclad58 

Blij dat het jou wat beter gaat,.

Ik hoop dat alles goed komt met jou mama ook natuurlijk.nog een fijne dag voor je gewenst.

Hier wat te veel aan spanning en prikkels,maar ook al wat betere dagen gehad,dan kan ik wat meer functioneren in mijn huishouden,niet veel,maar alle begin is super natuurlijk. Als ik te veel hooi op mijn vork neem lig ik tegen de avond weer in mijn sofa plat. Met alle prikkels van dien.

We doen ons best. Groetjes Angke 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Angke:

He iedereen

Ik vroeg mij af of er nog iemand iets heeft gehoord van patje???

Zij had het heel moeilijk,maar ik heb niks meer gehoord,ik hoop dat het oké gaat.

Groetjes Angke 

Hoi @Angke misschien kun je haar een privébericht sturen?

Lieve @Cyclad58, flink schrikken van je moeder. Gelukkig is ze nu weer rustiger. Veel sterkte en beterschap voor haar, en natuurlijk ook voor jou en de familie. 

@Vallenenopstaan1: wat fijn!

 

Ik post zelf even weinig hier. De afbouw is zwaar. Ik heb even een pauze nu, het werd iets te gek. Nog 1,3 Mg Diazepam te gaan.  Ik hoop over een paar dagen weer af te kunnen bouwen. Ik had het niet verwacht, maar het kost me dus echt bijna een jaar om van de pillen af te komen. En gek genoeg zijn de klachten waar ik het meest bang voor was niet gekomen. Nou ja. Ik ga rustig verder.

veel sterkte en liefs allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allen,

Ik heb op zich een redelijke nacht gehad. Ik heb gisteravond een espresso kopje met hennepthee genomen. Daar sliep ik wel ok op. Ik ben nog erg suf, dus schrijven gaat niet zo lekker. Ik ga zo nog maar even op bed liggen. Straks zwemmen en ook schaatsen kijken. @Cyclad58 Veel sterkte met je moeder! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal,

Goed geslapen? Ik wel, met de afbouw van de quetiapine gaat het tot nu toe best aardig. Werd vanmorgen om 7 uur wel opgeschrikt door een berichtje van mijn zus, onze moeder (bijna 84) heeft vannacht weer hartproblemen (ze heeft atriumfibrillaties) gehad en ze zijn in de holst van de nacht naar de spoed van het ziekenhuis gereden. Ze heeft nu medicatie mee en is weer rustiger, ik ga straks even bij haar langs. 

Iedereen een zo goed mogelijke dag gewenst! 

Cyclad58 Sterkte. Gisteren bij mij nog goed. Vandaag een dieptepunt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Cyclad58 hier heerlijk geslapen van 24.00 tot 10.00 uur ! Ben nu bijna 3 maanden van de alprazolam af en heb inmiddels 4 weken geleden de laatste citalopram gehad. Ben nu voorzichtig de clomipramine aan het opbouwen. Heb ivm hartkloppingen en duizeligheid van de week een ecg laten maken op advies van de psychiater. Dat was gelukkig goed.

met psychiater overlegd dat ik vanaf begin maart (als clomipramine werkt) de oxazepam (10mg ‘savonds) ga afbouwen met een taperingsstrip van 58 dagen. Komende weken ga ik via het formulier van de regenboogapotheek vragen of de ziektekostenverzekering dit vergoed.

voor de rest maak ik steeds verdere vorderingen. Ben afgelopen week elke dag een paar uur aan het werk geweest. Heb de uitvaart van mijn biologische vader bijgewoond en ben gisteravond met mij twee zonen naar de bioscoop geweest.(film 1917; aanrader). Dat was al lang geleden.

wat mij helpt is dat ik goed slaap met behulp van promethazine (niet verslavend) en daarom durf ik het ook aan om de oxazepam af te bouwen, zeker ook als de clomipramine gaat werken.

kortom, vergeleken met een paar maanden geleden gaat het toch wel bergopwaarts. Wat ook helpt is dat we een vakantie hebben geboekt voor begin juli. Twee weken all inclusief op Kreta met ons gezin. Dan wil ik weer mijn oude zelf zijn (al zal dat nooit helemaal lukken ...)

@Cyclad58 sterkte met je moeder en @Yollie ook veel sterkte en geef niet op !!

 

bewerkt door Chris72
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

Ik heb opzich goed geslapen ondanks dat ik een zeer onrustig gevoel bij mijn borst heb, elke dag lig ik wat te huilen.

Morgen naar de therapie toe, ik verheug me er wel op dan kan ik even mijn hart luchten. En ze kunnen even kijken naar de pijn om mijn borst.

Hopelijk gaat het met jullie wat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ELL:

Ik post zelf even weinig hier. De afbouw is zwaar. Ik heb even een pauze nu, het werd iets te gek. Nog 1,3 Mg Diazepam te gaan.  Ik hoop over een paar dagen weer af te kunnen bouwen. Ik had het niet verwacht, maar het kost me dus echt bijna een jaar om van de pillen af te komen. En gek genoeg zijn de klachten waar ik het meest bang voor was niet gekomen. Nou ja. Ik ga rustig verder.

veel sterkte en liefs allemaal 

Wat heerlijk dat je richting 0 gaat :-) :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...