Spring naar bijdragen

Zo 12 jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

What's new in huize BJ de laatste dagen is dat er driftig gespeculeerd wordt over een tweede hond. Extreem links en de dierenpartij hebben het initiatief in stemming gebracht, de gematigde democratische partij is voor maar die is in coalitie met de conservatieve partij (die helaas een stukje groter is) en die hoidt voorlopig de voet op de rem. Raad maar wie wie is. 

Inmiddels hebben de kleine partijen bij het asiel hier in de stad al een formidable kruising herder (duits waarschijnlijk) x malamute gespot. De gematigde partij zal dit nu heel taktisch en diplomatiek moeten gaan spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook altijd wel een tweede hond erbij gewild, maar daar heeft Kees zijn zeer stellige veto over uitgesproken.. 
1 hond en 2 katten... meer mág absoluut niet. 
Nou moet ik eerlijk zeggen dat onze hond zelf dat niet erg vindt, zij vindt over het algemeen katten leuker... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yvonne:

Ik heb ook altijd wel een tweede hond erbij gewild, maar daar heeft Kees zijn zeer stellige veto over uitgesproken.. 
1 hond en 2 katten... meer mág absoluut niet. 
Nou moet ik eerlijk zeggen dat onze hond zelf dat niet erg vindt, zij vindt over het algemeen katten leuker... :rolleyes:

leuk haha, onze hond kan het ook beter met katten dan met honden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kalender voor vandaag zegt:

'Gebruik je geld voor dingen die je met geld kunt kopen. Gebruik je tijd voor dingen die je niet met geld kunt kopen' (Haruki Murakami - japans schrijver)

Tip/opdracht: neem vandaag een uur de tijd voor iets wat er werkelijk toe doet.

(Gelukspijler: zinsgeving)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@fleurtje, leuk om steeds die spreuken te lezen!

Ik blijf me ‘mwa’ voelen, absoluut niet echt ziek, maar vaag pijnlijk oor en heel duf hoofd. 
Hoe heerlijk is het om daar nu gewoon aan toe te kunnen geven, in plaats van mezelf/wijn de schuld geven en er niet bij stil te mogen gaan staan van mezelf. 
Geen idee wat de dag hier brengt, een blokje om zou met hond veel leuker zijn .. maar de conservatieve wederhelft hier zou zijn handen van een nieuwe hond aftrekken .. en ik heb toch wel de samenwerking nodig. 
De eerste week van maart komt er een logeer-pup van dan 6mnd logeren, heb er nu al zin in!  (Hoop natuurlijk dat mijn man dan weer ziet hoe fijn het was met een hond en de nadelen smelten als sneeuw voor de zon)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei fleurtje:

De kalender voor vandaag zegt:

'Gebruik je geld voor dingen die je met geld kunt kopen. Gebruik je tijd voor dingen die je niet met geld kunt kopen' (Haruki Murakami - japans schrijver)

Tip/opdracht: neem vandaag een uur de tijd voor iets wat er werkelijk toe doet.

(Gelukspijler: zinsgeving)

Goed idee! Ik ga zo fietsen met kleindochter richting bos. Weer eens wat anders dan zwemmen. Eens kijken hoe de kleine meid het op de fiets doet. Onbetaalbare tijd samen. Warm aankleden, want het is koud. Sowieso somber weer. Maar ik blijf niet op die bank hangen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Heftige nacht gehad maar wel voldaan, na de nachtdienst.

Terminale patiënt, de familie(kinderen) hebben onderling ruzie met elkaar, willen elkaar niet treffen/zien aan het sterfbed van vader. Zal nooit oordelen want ik weet niet wat er ooit gaande is geweest. Maar ze praten totaal niet meer met elkaar. Wat een gedoe. Dat deel van de familie tot 2 uur, snel dat andere deel van de familie bellen om te komen. Toen die weer om 4 uur weg waren. Stiekem de dochter gebeld die helemaal met niemand meer contact heeft. De beste man was zo blij nog afscheid van al zijn kinderen te kunnen nemen. Om 6 uur overleed hij, in bijzijn van mij nadat hij al zijn kinderen had gezien. Bijzonder.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Trusten :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gedoucht net en ontbeten(dat is voor mij opslomen). Ja natuurlijk zit het in mijn hoofd. Maar voel mij voldaan dat het zo is verlopen. Wil geen stennis aan het bed van een terminaal iemand. Zulke situaties kosten wel veel energie.  Ben dankbaar dat het zo gelopen is, die man liet het ook letterlijk meteen los. Heb daar vrede mee en voldaan gevoel. Hoe raar dat misschien ook klinkt. Duik erin, echt heel moe. Het is goed zo. Bedankt voor het vragen @Jopie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb je dat goed gedaan @Smaragd echt respect. Mooi, zinvol en heftig werk lijkt me. Hier regent het, ik moet echt stofzuigen en poetsen maar heb daar totaal geen zin in. Ook achterstallige rekeningen betalen en nog iets afmaken qua werk en hoop nog te gaan sporten. Gisteren gezellige dag gehad met oudste puberzoon. Ligt nog te slapen, wil hem niet wakker maken met de stofzuiger:blush: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Bij ons is afgelopen zomer een tweede hond erbij gekomen. Daar werd niet lang over nagedacht, het hondje werd dakloos anders. Geen seconde spijt van. De twee kunnen het samen heel goed vinden. Onze trouwe ouwe heeft een verjongingskuur ondergaan en de nieuwkomer is helemaal opgeleefd! En ik word helemaal blij van haar enthousiasme! Ik stem dus voor! Of mochten wij niet stemmen? :P

Fijne zondag allen, wij gaan het bos in, met de honden uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...