Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 Januari


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal 

Sinds lange tijd open ik weer eens de huiskamer :) ik heb sinds kort een nieuwe hobby, fotografie. Gewoon voor de lol hoor en voornamelijk natuur en landschap foto's... Dus met zo'n foto wil ik deze dag even openen... De foto is ook bij het rtl weer geweest *trots* ;)

Fijne dag! 

 

PicsArt_01-11-08.28.26.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei EefjeJ:

Goeiemorgen allemaal 

Sinds lange tijd open ik weer eens de huiskamer :) ik heb sinds kort een nieuwe hobby, fotografie. Gewoon voor de lol hoor en voornamelijk natuur en landschap foto's... Dus met zo'n foto wil ik deze dag even openen... De foto is ook bij het rtl weer geweest *trots* ;)

Fijne dag! 

 

 

Goedemorgen, 

Wat een prachtige foto :camera:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen B.N.ér :lol:

Leuk hoor een hobby, daar kan je je helemaal in storten.

Hier vandaag nog rustig aan, raak dat hoesten niet echt kwijt. Verder wel goed hier. Goed en vooral lang geslapen. Om 21.30 naar bed gegaan en vanochtend om 7.35 wakker gemaakt door mijn guppy's,  die vreselijk nodig moesten. Een liep met haar voorpootje tegen haar kruis aan zo erg was het. :D

Goeie morgen V en O.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, prachtige foto @EefjeJ
Helaas heb ik hem niet gezien bij RTL, maar hier mag je met recht trots op zijn. 

@bolletje dat was een lange nacht! Je zult het nodig hebben gehad. 
Hoe het hier gaat weet ik nog niet echt. Wel redelijk geslapen, maar toch wat vroeg wakker. Wel blijven liggen en nu kom ik niet op gang. Straks maar weer eens mijn hardlooprondje doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei EefjeJ:

Dank jullie wel allemaal :)

Weet iemand of het na 10 mnd nog normaal is dat mijn lijf "heftig" reageert op iets spannends op tv? Zat gisteren flikken Maastricht te kijken en mijn hart gaat dan harder slaan en voel me wat onrustig...iemand ervaring mee? 

@Eefje ik kan op dit moment ook geen misdaadfilmen zien of oorlog op het nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Verbloemen:

Even een update van mij. Een korte.

Ik ben nu 3 dagen opgenomen in ggz ziekenhuis in Hoorn.

Ik trok het niet meer.

Ze hebben gelijk 0.20 rivotril er af gehaald.

Ik heb nu weer vreselijke krampen overal pijn en mijn huid brandt. En natuurlijk angst en hyperventilatie.

Herkenning hier?

Hoi @Verbloemen, goed dat je nu opgenomen bent, je bent nu in elke geval als het goed is in goede handen. En ja, een kleine vermindering van de rivotril kan je al last geven. Meldt het in elk geval bij je behandelaar in het ziekenhuis Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

hoi @Verbloemen,hoop voor je dat je tot rust komt,ik weet niet wat rivotril is,maar dat alles rotzooi is weet ik wel,sorry hoor maar het is ronduit schandalig wat ze ons allemaal aandoen.zu zouden het verplicht ook moeten door maken,dan zullen ze zich verschrikken.heel veel sterkte en liefde van mij .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...