Spring naar bijdragen

Woensdag 8 januari 2020


Lika

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei Lika:

Dan ben jezelf gewoon dubbel lief.Daar hebben ze niet van terug!:ph34r:

Denk dat ik dat maar doe ja. Sinds gisteren zit ik weer enorm te zoeken naar wat mijn rol eigenlijk is, wat ik kan bereiken. Il zit ingeklemd tussen een management dat het liefst zelf het strategische deel van mijn werk doet, lekker zoals gisteren de hele middag bomen en heupschieten en ze weten het allemaal beter dan BJ want ze worden niet gehinderd door teveel kennis. En aan de andere kant sales die niet in het produkt gelooft en die wel wat anders te doen heeft dan het te gaan verkopen. Het liefst ga ik zelf naar klanten toe om het te verkopen want dan heb ik tenminste zelf de hand in wat er gebeurt en heb ik af en toe een mooi succes Helemaal Zelf Bereikt. Want ja das toch ook wel de bedoeling dat je af en trots op jezelf mag zijn wat nu niet het geval is. 

Dus das mijn goede voornemen voor 2020. Er mist nog steeds 1 sales persoon dus die ga ik lekker invullen, niemand die er wat van zegt want dat werk moet sowieso gebeuren. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een leuke cursus dag. Dag voor een training die we gaan geven. Ik ben zelf medeschrijver van dag 2. Ben benieuwd naar vandaag. 

Krijg energie van dit soort dingen  merk ik. Heb er lol in. Leuk dat dit naast mijn strakke procedure werk ook mag en kan. 

Eigenlijk ook wel logisch, want het betreft juist lesgeven  in al die strakke procedures. Dus ja....

Inmiddels ben ik ook zover dat ik kan geloven dat ik het kan. Dat is ook fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lika:

@bumperjim serieuze vraag: is dat serieus een optie om die ' sales rol te pakken' en zou het je serieus meer plezier brengen? Vanuit de huidige baan?

Ja dat denk ik, maar ik ga het niet vragen want dan gaat het hele management comité zich erover buigen en dan heb je 6 maanden later een resultaat wat je nooit gewenst had. Ik ga het gewoon doen, maar heel langzaam dat niemand me van job ziet veranderen. Zo ben ik ook al eens van kantoor verhuisd :D Dat is een uitstekende strategie in mijn bedrijf, als je iets wilt moet je het gewoon doen en als je weet dat men het er niet mee eens is moet je het zo gefaseerd doen dat het op een gegeven moment lijkt dat je het altijd al zo deed. 

Strakke procedures kennen we hier niet ;)  En het management heeft collectief Korsakoff :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel goedemorgen wensen

Straks naar de tandarts (happen voor de implantaat die ik einde van de maand krijg )

En verder...val ik voor geen meter af
Integendeel, vanochtend weer aangekomen :wacko:
Baal daar echt heel erg van, want doe zo mijn best (denk ik)
Dan maar de helft eten van wat ik doe
Ik eet n.l. wel gezond, maar eigenlijk vaak te veel

Maar goed, ben even weg nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...