Spring naar bijdragen

Breinschade


Louisa

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei doorbijter:

Daar heb je helemaal gelijk in. De meeste maken Het alleen maar erger. Sterkte meid

Ja mijn dokter heeft de lorazepam toegestaan en trekt nu dr schouders op. Ze weet alles. De psychiater wilde mijn AD verhogen. Dat heb ik gedaan 4 dagen. Maar mijn hoofd werd erger en daarna was het nog erger met me. Daarna zei ze ad afbouwen? Lorazepam gewoon blijven slikken. Ze is nu met pensioen en er is geen nieuw arts beschikbaar. In het ziekenhuis 3x geweest door wanhopige overdosis van pillen en heb ze alles verteld maar ze helpen je niet. Nee checken of je nog leeft en hup naar huis. De laatste keer moesten ze me eruit dragen want ik wilde hulp met de benzos. Geen bed of kamer. Jammer joh. Echt de hulp en wachtlijsten in Nederland hebben mij zo slecht gemaakt. Drama! Ggz drama. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

@Louisa @Annie87 Ik kon in het bad zitten, zonder water, maar de douchekop erbij en mijn moeder waste me. Gelukkig ben ik vertrouwd en veilig bij mijn moeder.... Daarna kroop ik eruit en mijn moeder droogde me grotendeels. Zombieland:unsure: en echt half dood.
Het is echt belangrijk dat er wat veranderd aan jouw situatie Louisa. Vind het heel erg voor je!

Ken je die nieuwe reclame van MS? Het doet me echt aan benzo ontwenning denken brrrr. Vind het echt horror reclame. Maar had ook zo’n moeite om uit bad te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Annie87:

Ken je die nieuwe reclame van MS? Het doet me echt aan benzo ontwenning denken brrrr. Vind het echt horror reclame. Maar had ook zo’n moeite om uit bad te komen. 

jeetje Annie!! Ik heb het natuurlijk even opgezocht... mijn God wat een vreselijke reclame:o:o!!
 IN ALLE OPZICHTEN VIND IK HET EEN HORROR RECLAME.  Dat koortje met kinderen erachter: zeg maar dag tegen je handje, zeg maar dag dag dag..... Zeg maar dag tegen je benen, zeg maar dag dag dag... Even serieus... brilliant gedaan, maar ik vind het echt een horror fllmpje. En ja, toepasselijk voor benzo's.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2020 om 18:47 zei Louisa:

Ik denk dat mn hersenen beschadigd zijn. Kan een mri dat aantonen. 

Hoofd is zo uitgeput... hersenen doen zo raar... vind geen verlichting meer

Ik heb ook mri gehad maar alles was goed en toen ik nog een scan moest maken sloeg ik door. Gelijk naar crisisdienst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2020 om 18:47 zei Louisa:

Ik denk dat mn hersenen beschadigd zijn. Kan een mri dat aantonen. 

Hoofd is zo uitgeput... hersenen doen zo raar... vind geen verlichting meer

Dat dacht ook heel lang.....maar uiteindelijk komt het toch weer goed. Duurde bij mij ook heel lang voordat het herstel van de hersenen merkbaar werd. Pas na 2 jaar merkte ik duidelijke verbetering, daarna is het heel snel gegaan.

Komt allemaal weer goed....je moet er gewoon doorheen, en ja niemand kan jou daar bij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei mito:

Dat dacht ook heel lang.....maar uiteindelijk komt het toch weer goed. Duurde bij mij ook heel lang voordat het herstel van de hersenen merkbaar werd. Pas na 2 jaar merkte ik duidelijke verbetering, daarna is het heel snel gegaan.

Komt allemaal weer goed....je moet er gewoon doorheen, en ja niemand kan jou daar bij helpen.

Alleen zit ik nog op 13.5 mg lorazepam en moet nog afbouwen... Dus ik ben doodsbang dat het erger wordt. Vooral omdat ik zoveel gebruik dat het onherstelbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Louisa:

Alleen zit ik nog op 13.5 mg lorazepam en moet nog afbouwen... Dus ik ben doodsbang dat het erger wordt. Vooral omdat ik zoveel gebruik dat het onherstelbaar is.

Het zal eerst nog wel wat erger worden denk ik.....rustig afbouwen en het ondergaan (meer keuzes heb je niet).

Ik nam tussen de 25 en 35mg diazepam.....heb dat 12 jaar geslikt. Toch is alles weer ok nu......maar duurt lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei mito:

Het zal eerst nog wel wat erger worden denk ik.....rustig afbouwen en het ondergaan (meer keuzes heb je niet).

Ik nam tussen de 25 en 35mg diazepam.....heb dat 12 jaar geslikt. Toch is alles weer ok nu......maar duurt lang.

En hoe voelde je je op de pammen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-1-2020 om 14:18 zei Louisa:

Alleen zit ik nog op 13.5 mg lorazepam en moet nog afbouwen... Dus ik ben doodsbang dat het erger wordt. Vooral omdat ik zoveel gebruik dat het onherstelbaar is.

Misschien moet je eens praten met Erik Paling. Jij hebt zo'n hoge dosis dat ik denk dat een 'normale' afbouw eeuwig duurt.
Ik vind hem geen geweldige kenner van benzo-ontwenning, maar hij heeft een onderzoek lopen naar afbouwen met flumazenil en hij kan toch meer bieden en meedenken dan de meeste artsen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Misschien moet je eens praten met Erik Paling. Jij hebt zo'n hoge dosis dat ik denk dat een 'normale' afbouw eeuwig duurt.
Ik vind hem geen geweldige kenner van benzo-ontwenning, maar hij heeft een onderzoek lopen naar afbouwen met flumazenil en hij kan toch meer bieden en meedenken dan de meeste artsen.
 

Ben bij hem geweest. Hij verwees me naar het Radboud voor interne afbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-1-2020 om 09:40 zei Louisa:

En hoe voelde je je op de pammen?

Slecht ....heel slecht. Volgens mij kun je het beste kiezen voor interne afbouw.....tenminste als je echt wilt stoppen en een nieuw leven wilt.

Je zult er wel iets voor moeten over hebben....ook wel meer dan iets maar het is de moeite waard.....en het is te doen.

Onderga het en over een half jaar ben je er van af en kun je "drugs" vrij verder ......geloof me het is heerlijk zonder die troep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei mito:

Slecht ....heel slecht. Volgens mij kun je het beste kiezen voor interne afbouw.....tenminste als je echt wilt stoppen en een nieuw leven wilt.

Je zult er wel iets voor moeten over hebben....ook wel meer dan iets maar het is de moeite waard.....en het is te doen.

Onderga het en over een half jaar ben je er van af en kun je "drugs" vrij verder ......geloof me het is heerlijk zonder die troep.

Was je tolerant? Ik voel me ook slecht op de pammen. Wat waren je klachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

@Louisa Heb jij al een plan hoe je van de benzo af gaat?

 

Ik wacht op intake bij Radboud. Intern daar afbouwen op mijn tempo en nazorg bij ggz in mijn woonplaats. Hele lieve psycholoog die het begreep van mijn hoofd. Dat nu terror is. Heb echt angst voor dat brein. Kan het niet uitleggen wat een horror het is in mijn hoofd. Het is heel naar en doodeng. En wordt alleen erger Erik paling kon dat niet verklaren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei doorbijter:

@Louisa Erik paling weet ook niet alles. En dat is best logisch. Niemand weet eigenlijk alles van benzo ontwenning. Erik paling probeert vanuit standaard ontwenning te beredeneren, maar wij weten dat benzo ontwenning alles behalve standaard is. Dat weet je alleen als je het zelf hebt meegemaakt. 

Ja ik denk zelf dat de tolerantie gewoon erger vormen aanneemt. Eerst waren het explosies die te doen waren. Zakte weer en veel duizelingen en alsof ik neerging. Ik wist nog niet dat t de benzos waren! Sindsdien kreeg ik steeds meer klachten en nu is het brein ondraaglijk. 24 7 aanwezig overprikkeld. Kan niks hebben en niks doen maar ik kan er wel beter mee omgaan? Nu ben ik erg in paniek en uitgeput. Vooral uitgeput brein. Niet zo zeer fysiek. Ik zoek nog een weg om er mee te dealen. Ik huil nu veel. Maar lastig want denken is ook soms niet te doen. Voel me verward chaotisch in dat hoofd. Blackouts. Korte termijn geheugen  problemen. Soms zo'n pijn dat ik alleen au kan roepen. Dan heb ik de grip niet meer in dat hoofd... Nu denk ik ook dat dit bericht nergens op slaat. Sorry het is mijn verwarde hersenwerking. Dus lieverd als je t zwaar hebt denk aan mij. Ik moet nog zelfs afbouwen. Pfff ik denk echt dat ik t niet overleef. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-1-2020 om 10:21 zei Louisa:

Was je tolerant? Ik voel me ook slecht op de pammen. Wat waren je klachten?

Mijn klachten waren eigenlijk alles wat je hier leest. Veel duizelig, onrust, angst, onwerkelijk gevoel (buiten de werkelijkheid staan)  en ongelofelijk veel darmklachten.

De darmklachten zijn er nog steeds een beetje, ben dus met een dieet begonnen wat hele goede resultaten geeft. (geen suikers en koolhydraten meer).

Wat je met tolerant bedoelt begrijp ik niet zo.....wat is dat?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei mito:

Mijn klachten waren eigenlijk alles wat je hier leest. Veel duizelig, onrust, angst, onwerkelijk gevoel (buiten de werkelijkheid staan)  en ongelofelijk veel darmklachten.

De darmklachten zijn er nog steeds een beetje, ben dus met een dieet begonnen wat hele goede resultaten geeft. (geen suikers en koolhydraten meer).

Wat je met tolerant bedoelt begrijp ik niet zo.....wat is dat?

 

Oh darmklachten ja hier ook pfff veel winden diarree enz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...