Spring naar bijdragen

Rivotril/Clonazepam


Jannavanstraalen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Allen,

Mijn naam is Janna, 64 jaar, getrouwd,  2 kinderen en 4 kleinkinderen. 11 jaar geleden heb ik deze medicatie voorgeschreven gekregen i.v.m. hevige Tinnitus (oorsuizen, pieptoon van 8000Hrz)  en Hyperacusis   (overgevoelig voor harde geluiden) ik wil er vanaf, het doet nietsmeer en ik wil niet nog meer nemen.....ik ben 2 x gestopt met Antidepressiva en nu 7 maandengestopt met roken......ik hoop hier tips te vinden.

Groet, Janna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jannavanstraalen:

Goedemiddag Allen,

Mijn naam is Janna, 64 jaar, getrouwd,  2 kinderen en 4 kleinkinderen. 11 jaar geleden heb ik deze medicatie voorgeschreven gekregen i.v.m. hevige Tinnitus (oorsuizen, pieptoon van 8000Hrz)  en Hyperacusis   (overgevoelig voor harde geluiden) ik wil er vanaf, het doet nietsmeer en ik wil niet nog meer nemen.....ik ben 2 x gestopt met Antidepressiva en nu 7 maandengestopt met roken......ik hoop hier tips te vinden.

Groet, Janna.

Dag @Jannavanstraalen, allereerst welkom hier. Goed dat je twee keer gestopt bent met AD, heb je deze nu niet meer? Tips over stoppen/afbouwen Clonazepam kunnen we zeker geven, maar dan moeten we wel weten welke dosering je neemt. Je hebt het lang geslikt, dus afhankelijk van je dosering moet je wel rekening houden met ene lange afbouwtijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...