Spring naar bijdragen

Rivotril/Clonazepam


Jannavanstraalen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Allen,

Mijn naam is Janna, 64 jaar, getrouwd,  2 kinderen en 4 kleinkinderen. 11 jaar geleden heb ik deze medicatie voorgeschreven gekregen i.v.m. hevige Tinnitus (oorsuizen, pieptoon van 8000Hrz)  en Hyperacusis   (overgevoelig voor harde geluiden) ik wil er vanaf, het doet niets meer en ik wil niet nog meer nemen.....ik ben 2 x gestopt met Antidepressiva en nu 7 maanden gestopt met roken......ik hoop hier tips te vinden.

Groet, Janna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Janna,
Dit is een forum waar mensen schrijven en lezen die een probleem met alcohol hebben/hadden. Ik zou dus ergens anders zoeken.
Maar dan toch een tip: ik zou er gewoon mee stoppen als het toch niets doet.
En als je dat niet durft zou ik contact op nemen met de huisarts.
Groet, Pelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jannavanstraalen:

Goedemiddag Allen,

Mijn naam is Janna, 64 jaar, getrouwd,  2 kinderen en 4 kleinkinderen. 11 jaar geleden heb ik deze medicatie voorgeschreven gekregen i.v.m. hevige Tinnitus (oorsuizen, pieptoon van 8000Hrz)  en Hyperacusis   (overgevoelig voor harde geluiden) ik wil er vanaf, het doet niets meer en ik wil niet nog meer nemen.....ik ben 2 x gestopt met Antidepressiva en nu 7 maanden gestopt met roken......ik hoop hier tips te vinden.

Groet, Janna.

Hoi je zit hier op alcohol is de baas en je kan je bericht het beste plaatsen bij Benzo de baas...in het hoofdmenu even naar onder scrollen :)
Niet in één keer stoppen!!! Lees het forum even rustig door en ik kan je ook de Ashton Manual aanbevelen om lezen, via Google te vinden
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...