Spring naar bijdragen

Hoge dosis


Louisa

Aanbevolen berichten

Nog steeds wachtend op een reactie van iemand die ook een hoge dosis slikt of heeft geslikt? Ik probeer het nogmaals. Maak niet uit welke benzo.

Ik 13.25 mg lorazepam... 

Ik heb ook gezocht op benzobuddies. Alleen ik mag niet zoeken in het forum en kan niks bijdragen??? Iemand oplossing? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Louisa:

Nog steeds wachtend op een reactie van iemand die ook een hoge dosis slikt of heeft geslikt? Ik probeer het nogmaals. Maak niet uit welke benzo.

Ik 13.25 mg lorazepam... 

Ik heb ook gezocht op benzobuddies. Alleen ik mag niet zoeken in het forum en kan niks bijdragen??? Iemand oplossing? 

Ha @Louisa, ik denk dat je dit niet vaak tegenkomt. Op dit forum heb ik verhalen gelezen van iemand die 8 mg Lorazepam heeft en ik heb ook wel vergelijkbare hoeveelheden Clonazepam voorbij zien komen. Elders heb ik wel bijdragen gelezen (ik weet alleen niet meer waar) van een Belgische vrouw die 15 mg Lorazepam heeft. Het zal dus wel voorkomen, maar toch vrij zelden. Kun je je bij benzobuddies niet gewoon aanmelden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha @Louisa, ik denk dat je dit niet vaak tegenkomt. Op dit forum heb ik verhalen gelezen van iemand die 8 mg Lorazepam heeft en ik heb ook wel vergelijkbare hoeveelheden Clonazepam voorbij zien komen. Elders heb ik wel bijdragen gelezen (ik weet alleen niet meer waar) van een Belgische vrouw die 15 mg Lorazepam heeft. Het zal dus wel voorkomen, maar toch vrij zelden. Kun je je bij benzobuddies niet gewoon aanmelden? 

Heb ik gedaan maar ik kan niks posten en niet zoeken in de zoekmachine. Dan zegt dat ik not allowed ben to search. Oké lekkere zin zo... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 5-1-2020 om 09:58 zei Louisa:

Nog steeds wachtend op een reactie van iemand die ook een hoge dosis slikt of heeft geslikt? Ik probeer het nogmaals. Maak niet uit welke benzo.

Ik 13.25 mg lorazepam... 

Ik heb ook gezocht op benzobuddies. Alleen ik mag niet zoeken in het forum en kan niks bijdragen??? Iemand oplossing? 

Ik 7mg lorazepam 8 jaar inmiddels ik kom van de 8 mg af. Dus 1mg al eraf weten te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Had je klachten op de 8 mg? Zo ja wat?

Ik ben gewoon helemaal mezelf niet meer. Kam nergens van genieten. Alle emoties zijn afgevlakt. Leek wel een wandelende zombie. En 8 jaar is gewoon lang. Heb al vaker geprobeerd af te bouwen maar nog niet verder gekomen dan 4mg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lynn86:

Ik ben gewoon helemaal mezelf niet meer. Kam nergens van genieten. Alle emoties zijn afgevlakt. Leek wel een wandelende zombie. En 8 jaar is gewoon lang. Heb al vaker geprobeerd af te bouwen maar nog niet verder gekomen dan 4mg

Geen tolerantieklachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2020 om 09:58 zei Louisa:

Nog steeds wachtend op een reactie van iemand die ook een hoge dosis slikt of heeft geslikt? Ik probeer het nogmaals. Maak niet uit welke benzo.

Ik 13.25 mg lorazepam... 

Ik heb ook gezocht op benzobuddies. Alleen ik mag niet zoeken in het forum en kan niks bijdragen??? Iemand oplossing? 

@Louisa ik lag in het ziekenhuis vanwege angst en sliep op 5mg niet meer. Ging toen een halfje bijvragen en sliep weer. Volgende dag ging ik weer een halfje bijvragen en kreeg niet meer. Alprazalom is op mijn verzoek heel snel afgebouwd in 2 wk.Zo zag ik dat je lichaam steeds meer gaat vragen. Ben alprazalom voor angst aan het afbouwen. Sliep vorige week 4 a 5u en nu vanaf vannacht niet meer.  Sinds gisteravond tot nu toe alleen maar trillen in borstkas en benen. Krijg quetapine om te slapen maar slaap er maar 1 uurtje op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...